Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
Sedanët luksoz të përdorur bëjnë përshtypje me komoditetin, prestigjin dhe fuqinë e tyre - humbja e vlerës së tyre është gjithashtu mbresëlënëse magazin online de piese auto.

Shpesh shkruajmë për pazare dhe makina të reja që janë në proces të shndërrimit në klasike. Një segment veçanërisht tërheqës në këtë kuptim janë sedanët luksoz, të cilët shpesh arrijnë vlerën e tyre më të ulët pas dukshëm më pak se njëzet vjetësh. Me fjalë të tjera: atëherë makinat vlejnë vetëm midis 10 dhe 20 për qind të çmimit të tyre të ri origjinal.
Megjithatë, rënia e shpejtë e çmimeve të makinave mbresëlënëse është rrallë për shkak të faktit se ato janë talente të panjohura. Në të vërtetë, kostot e mbajtjes së një ish-lideri të tillë teknologjik janë shpesh të rëndësishme. Përveç pjesëve rezervë veçanërisht të shtrenjta, kjo është edhe për shkak të gjithë teknologjisë që është përdorur në vetura. Shumë komponentë janë të vështirë për t'u arritur në rast riparimesh, veçanërisht në ndarjet e ngushta të motorit. Dhe tarifat për orë të dyqaneve të riparimit janë rritur gjithashtu ndjeshëm vitet e fundit Stergatoare SWF.
BMW Seria 7 (F01)
Periudha e prodhimit: 2008-2015.
fuqia: 245 deri në 544 kf
çmimi: nga 24 000 BGN
Klientët që u betuan për besnikëri ndaj Mercedes S-Class duhej patjetër të mrekulloheshin me fishekzjarrët teknike që ndezi BMW me Serinë 7. Gjenerata F01 shfaqi për herë të parë drejtimin me dy rrota, drejtimin integral aktiv, ku rrotat e pasme drejtohen në një drejtim. kënd deri në 2.5 gradë, si dhe një sistem info-argëtimi për sediljet e pasme me monitorë të integruar në mbështetëset e sediljeve të përparme. Gjithashtu i ri ishte sistemi iDrive, i cili e bëri më të lehtë funksionimin e kabinës me butonat e shtypjes rreth komanduesit. Gama e gjerë e motorëve përfshin variante me 6, 8 dhe 12 cilindra, por edhe dy hibridë, ku ky i fundit (nga modeli i 2012) përdor një motor benzine me 6 cilindra në linjë në vend të njësisë V8, siç është me të vërtetë ekonomike. , por mezi gjendet më i përdorur.
Pikat e dobëta: Disa nga risitë kanë shkaktuar probleme ndërkohë. Kontrolluesi iDrive me çmim 1400 BGN është ndër më të përballueshëm. Valvulat EGR me defekt ose radiatorët që rrjedhin janë tipike për variantin e njohur me naftë 730d. Timoni integral bën pjesërisht zhurmë, pjesërisht rrotat e pasme bllokohen në pozicionin e kthesës. I cenueshëm ndaj motorit me benzinë me 6 cilindra në linjë (N54) është deti i mbeturinave të turbo-s. Kini kujdes me njësitë e benzinës V8 (N63): këtu, përveç zinxhirëve të marsheve, problematike janë edhe turbinat dhe kokat e cilindrave.
- 2025-07-01 - U VW-Motorrad me Sitzplatznutzung privat
- 2025-06-30 - Bij Stellantis é um financiador com motor Hemi-V8!
- 2025-06-28 - En Kia Sportage Motorunk 53 km viac (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - Seit 50 Jahren gibt é asistent em Werkzeuge für die Motorreparatur
- 2025-06-26 - Opel Frontera: Rodina SUV me rehati dhe Hellyelom
- 2025-06-25 - Motoren-Ansemble Legújabb 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Opel Frontera e re vjen me aksesorë origjinalë dhe një ndjesi natyrale.
- 2025-06-23 - Dacia 1302. - 50 vjet më parë
- 2025-06-21 - Védői trófea: počeldődőd a kaland!
- 2025-06-20 - Ele lida com um Ford Puma elétrico com família de 57.700 Levas, Tütséja a Bolgár Piacot.
