Mansory Pugnator Tricolore: Hangolt Ferrari Purosangue
Mansory akordoi Ferrari Purosangue. Pugnator Tricolore është një seri e vogël dhe e kufizuar në mënyrë strikte e SUV-it italian - duke përfshirë ngjyrosje të guximshme dhe një krah të pasmë ekstrem magazin de piese auto online.

Nëse ka një kompani akordimi që arrin të shtyjë kufijtë e shijes së mirë me modifikimet e saj, ajo është Mansory. Specialistët gjermanë njihen për krijimet e tyre të egra që jo të gjithë i pëlqejnë - në këtë rast, edhe kjo mund të jetë e vërtetë. Mansory do të krijojë tre versione speciale të “Pugnator”-it të saj – një Ferrari Purosangue i ripunuar.
Mansory Pugnator Tricolore: pamje e egër me spoiler të dyfishtë të pasmë
Modelet e reja mbajnë emërtimin Mansory Pugnator Tricolore dhe karakterizohen nga një dizajn karrocerisë edhe më ekstrem. Pugnator-i i parë, i prezantuar në shtator 2024, kishte vetëm një spoiler në çati. Megjithatë, Mansory shtoi një krah të pasmë shtesë në modelin Tricolore. Tricolore është gjithashtu i pajisur me një difuzor të ri të pasmë, si dhe katër tuba shkarkimi të vendosura në qendër.
Varianti Tricolore mbart të gjitha karakteristikat tipike të Mansory-t, siç janë vrimat e mëdha të ajrimit në parakolp, një kornizë e re e derës së bagazhit dhe përmirësime të tjera vizuale. Ferrari i përmirësuar është i pajisur me rrota 22 inç përpara dhe rrota 23 inç prapa.
Vetëm pak më i fuqishëm se Purosangue standard
Makina, e prezantuar nga Mansory, paraqet një skemë ngjyrash me tre ngjyra që të kujton flamurin italian. Kjo skemë ngjyrash vazhdon edhe në brendësi, kryesisht e bardhë me thekse të kuqe dhe jeshile në sediljet dhe në konsolën qendrore. Interesante është se dyert dhe panelet e ventilimit janë të ndryshme - të kuqe në anën e shoferit dhe jeshile në anën e pasagjerit. Ky dizajn duket çuditërisht elegant në krahasim me pjesën e jashtme ekstroverte.
Tricolore gjithashtu paraqet një sistem transmisioni të përmirësuar. Njësia e përditësuar e kontrollit të motorit dhe sistemi sportiv i shkarkimit e rrisin fuqinë e motorit Ferrari 6.5 litra V12 në 755 kuaj fuqi. dhe 730 Nm çift rrotullues maksimal – rritja është 30 kf. dhe 14 Nm. A është kjo rritje e fuqisë e mjaftueshme për të justifikuar pamjen ekstreme të jashtme?
- 2025-12-06 - Toyota GR GT: Uma revista "Testversion" com motor V8 para Supra-steht para Tür.
- 2025-12-05 - Opel OSV 40: um besiktákert kélő csata fél sekaðurdal kazálát szégő
- 2025-12-04 - Opel GT nga vitet '60
- 2025-12-03 - Fabiabol është një finesë
- 2025-12-02 - Deklarata e plotë: "Wollen die beste Tage für 2026 sein?"
- 2025-12-01 - Testovacia trasa: Porsche 911 (992)
- 2025-11-30 - Fenomenale Leistung van Nikole Tsolov në Formel 2-Rennserie
- 2025-11-29 - Nikole Tsolovas póposivá Ergebnis ermöglicht é ihm, da primaira praça da Formel-2-Zeitmesser-Rennen zu belegen.
- 2025-11-28 - Testovacia trasa: Porsche 911 (997)
- 2025-11-27 - Testovacia trasa: Porsche 911 (996)











