Mercedes A-Klasse A tem TÜV: um Benz-Modell solid
Klasa A është transformuar pa mundim nga një makinë e perceptuar si e përshtatshme për pensionistët në një konkurrente të VW Golf. Makina elegante kompakte nuk tregon shenja të ndryshimit të imazhit të saj gjatë inspektimeve teknike: ajo mbetet po aq e besueshme sa gjithmonë. Ja një përmbledhje e raportit TÜV për vitin 2026 magazin de piese auto online.

Mercedes A-Class konsiderohet makina e përdorur me performancën më të mirë. Kjo konfirmohet nga raporti më i fundit i TÜV. Megjithatë, ka disa kufizime me modelet më të vjetra.
Mercedes A-Class (W169)
Periudha e prodhimit: 2004 deri në 2012
motorë: 82 kf (160 CDI) deri në 193 kf (200 Turbo)
Çmimi: nga 3400 BGN
Ja çfarë është: një makinë praktike dhe e projektuar me zgjuarsi, që e ka lënë pas dështimin në testin e A-Class të parë dhe 20 vitet e së cilës nuk duken aspak si të tilla - kështu është modern furgoni i vogël, si teknikisht ashtu edhe vizualisht. Krahasuar me versionin origjinal, W169 është më shumë një furgon sesa një Mini: A-Class është më i gjerë, pak më i lartë dhe pothuajse 30 cm më i gjatë, por prapëseprapë mbetet i përshtatshëm për parkim me një gjatësi më pak se katër metra.
Koncepti mbetet i pandryshuar: tërheqje me rrotat e përparme, dysheme e sheshtë sanduiç, pozicion i ngritur i sediljeve – kjo i pëlqen brezit të vjetër, i cili sot shpesh drejton SUV-ë jopraktikë. Për herë të parë, ofrohet një version me tre dyer, megjithëse përpiqet më kot të duket sportiv. Gjithashtu prezantohen motorë të rinj: tre me naftë dhe katër me benzinë.
Kjo mund të jetë: një shoqëruese e besueshme, falë motorëve dhe pjesës së brendshme fleksibile. Sediljet e pasme mund të palosen ose çmontohen menjëherë. Me një tarifë shtesë, sedilja e pasagjerit përpara gjithashtu mund të paloset dhe hiqet, duke ju lejuar të vendosni një biçikletë vertikale brenda. Për ata që duan të kursejnë karburant, rekomandohet varianti me naftë A 180 CDI me 109 kf.
Kjo po shkakton trazira: proceset e prodhimit me defekte po shkaktojnë ndryshk në skajet e poshtme të dyerve dhe në derën e bagazhit. Mercedes ka reaguar dhe e ka rregulluar problemin. Transmisioni me ndryshueshmëri të vazhdueshme (CVT) është i prirur ndaj dështimeve - gjë që mund të jetë e kushtueshme. Ka gjithashtu probleme me injektorët dhe pompat e ujit në motorët me naftë CDI. Fushata e servisimit e vitit 2017 ishte për shkak të kodimit të gabuar të njësisë së kontrollit, gjë që mund të shkaktojë aktivizimin e airbag-ëve.
- 2025-12-18 - BMW Z4: Roadster der Oberklasse
- 2025-12-17 - Ele é um Király? (para Forma-1-Welt)
- 2025-12-16 - Mercedes Classe R: vozidlo Airbus com boa relaciones custo-benefício
- 2025-12-15 - Azúj Smart është i shpejtë dhe 5 metra i gjatë!
- 2025-12-14 - Viva! Diaľnica Autobahn De autoroute d'Hemus është vetëm 3 km larg.
- 2025-12-13 - Porsche prezanton një version të veçantë të modelit 911 të krijuar nga projektuesi vizionar Ferdinand Alexander Porsche.
- 2025-12-12 - Feloldják en belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - Um Volkswagen Mini, um longo tempo e um grande vencedor
- 2025-12-10 - SMZ-C3D: Mittlerweile pode ter a legjenda "Invalidkáról" shkruan incorretamente.
- 2025-12-09 - Renault 25











