Mercedes Auto 2000: komente 45. apríla

Në vitet 1970 dhe 1980, Mercedes-Benz prezantoi makina konceptuale në panairet e makinave si një dukuri relativisht e rrallë, por ato gjithmonë priteshin me padurim nga ekspertët. Ky ishte rasti me të ashtuquajturin Mercedes Auto 2000, i cili u shfaq për herë të parë për publikun në shtator të vitit 1981 në Frankfurt piese auto online.

Mercedes Auto 2000: komente 45. apríla

Udhëzimet kryesore të mishëruara nga ky eksperiment tërheqës lidhen me arritjen e një ekonomie serioze të karburantit, sigurisë maksimale, performancës optimale dhe përshtatjes me standardet më të rrepta mjedisore në atë kohë.

Hapi kryesor për zbatimin sa më efikas të detyrës së parë, që lidhet me konsumin e karburantit, është zvogëlimi sa më i madh i koeficientit të rezistencës aerodinamike. Kjo është arsyeja pse karroceria e makinës (në bazë të së cilës mund të shihet dizajni i klasës aktuale S ose W126), është formuar në mënyrë të tillë që pjesa e pasme gradualisht të anojë poshtë deri në fundin e saj, i cili është prerë vertikalisht (sipas patentës së inxhinierit gjerman dhe specialistit të aerodinamikës Vunibald Kam). Kështu, koeficienti i rezistencës së ajrit Cx reduktohet në 0.3.

Për të përmirësuar sigurinë, disa nga komponentët e jashtëm në pjesën e përparme janë bërë nga materiale sintetike të lehta dhe të deformueshme.

Arritjet më të përparuara të elektronikës për atë epokë përdoren gjerësisht edhe në Auto 2000. Sistemet elektronike jo vetëm që kontrollojnë parametrat kryesorë të funksionimit, por gjithashtu i japin vazhdimisht shoferit informacionin e nevojshëm në një ekran të veçantë që zëvendëson instrumentet kryesore. Ato gjithashtu mund të përcaktojnë konsumin optimal të karburantit, si dhe rrugën më të përshtatshme. Duke përdorur një njësi kontrolli elektronik, shoferi mund të zgjedhë tre programe drejtimi: "ekonomik", "urban" ose "i shpejtë".

Për të përmirësuar sigurinë aktive, është zbatuar një sistem frenimi anti-bllokues, një pajisje radari për sinjalizimin e distancës dhe një pajisje për të parandaluar rrëshqitjen e rrotave gjatë përshpejtimit.

Në rast të një prodhimi masiv të një makine të tillë, janë planifikuar tre lloje kryesore motorësh: turbodizel, benzinë në formë V me mundësinë e fikjes së një pjese të cilindrave, si dhe një turbinë me gaz. Motori dizel V6 ka një vëllim pune prej 3.3 litrash dhe një fuqi prej 150 kf në 4600 rpm. Dy turbokompresorët janë të lidhur paralelisht, gjë që bën të mundur përmirësimin e karakteristikave të çift rrotullues në shpejtësi të ulëta. Motori me benzinë V8 ka një vëllim pune prej 3.8 litrash dhe zhvillon të njëjtën fuqi në 4000 rpm. Funksionet e sistemit të ndezjes, injektimit të benzinës, shpejtësisë së papunë dhe mundësisë së fikjes së pjesshme të cilindrit kryhen nga një pajisje qendrore elektronike, e cila kontribuon në rritjen e ekonomisë.

Pavarësisht interesit të madh që ngjalli metoda e tretë alternative e shtytjes, turbina me gaz me dy faza, ajo u refuzua si shumë komplekse, jo mjaftueshëm e besueshme dhe jashtëzakonisht e shtrenjtë për t'u zbatuar në prodhim masiv.

Pesha e makinës Mercedes Auto 2000 është 1600 kg, dhe ngarkesa është 500 kg. Dimensionet kryesore të makinës janë: gjatësia 5100 mm, gjerësia 1820 mm, lartësia 1352 mm dhe baza e rrotave 2935 mm.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Udhëzimet kryesore të mishëruara nga ky eksperiment tërheqës lidhen me arritjen e një ekonomie serioze të karburantit, sigurisë maksimale, performancës optimale dhe përshtatjes me standardet më të rrepta mjedisore në atë kohë

Hapi kryesor për zbatimin sa më efikas të detyrës së parë, që lidhet me konsumin e karburantit, është zvogëlimi sa më i madh i koeficientit të rezistencës aerodinamike