Mercedes-Benz L 319 dhe L319 D: häel kéndt
Modeli L319 u bë shumë popullor në Bullgari në fillim të viteve 1960, nëpërmjet minibusëve luksozë të furnizuar nga "Balkantourist". Është një fakt pak i njohur se në të njëjtën kohë, sasi relativisht të kufizuara të disa prej versioneve të tjera, të destinuara për transportin e mallrave dhe ngarkesave, u importuan edhe në vendin tonë magazin de piese auto online.

Ndërtimi i tyre i projektuar në mënyrë efikase është plotësisht i përshtatur për nevojat dhe kërkesat e transportit të lehtë, dhe hapësira e ngarkesës është bërë nga llamarina e trashë, e përforcuar më tej me një seksion katror.
Varianti L319D është i pajisur me motorin dizel OM 636 nga makina e pasagjerëve 180 D, i cili njihet për konsumin e ulët dhe efikasitetin e lartë. Dallohet nga konsumi i ulët i karburantit - 9.2 litra për 100 km (standard), thjeshtësia në shërbim dhe mirëmbajtje, si dhe forca dhe besueshmëria e paparë.
Motori me benzinë i adaptuar për kamion nga makina e pasagjerëve 190 ofron tërheqje shumë të mirë, aftësi për të kapërcyer pjerrësitë dhe një shpejtësi maksimale prej pothuajse 95 km/orë dhe është më i përshtatshmi për kryerjen e detyrave të shpejta të transportit.
Të dyja versionet ofrojnë sigurinë legjendare të Mercedes-it, rehatinë e jashtëzakonshme të udhëtimit dhe ruajtjen e vlerës afatgjatë. Me një vëllim të dobishëm prej 8.6 metrash kub dhe një sipërfaqe ngarkimi prej rreth 5.6 metrash katrorë, modeli është kamioni ideal i shpejtë për të gjithë sektorët e ekonomisë.
Versionet universale të Mercedes L319 dhe L319D plotësojnë të gjitha kërkesat që mund të vendosen në një kamion të shpejtë dhe efikas: një hapësirë të madhe ngarkese dhe kapacitet të lartë ngarkese, operim të lehtë dhe të sigurt dhe sjellje të mirë si në trafikun urban ashtu edhe jashtë tij. Përveç këtyre avantazheve, makina ofron rehati të konsiderueshme për shoferin dhe pasagjerët. Paneli i kontrollit, i anuar drejt shoferit, përfshin të gjitha instrumentet dhe kontrollet e nevojshme për operim të lehtë dhe të sigurt - një takometër, një çelës për ngrohjen dhe kontrollin e përzierjes karburant-ajër në motorin me naftë, një termometër ftohës, një tregues karburanti, butona për ndriçim, ngrohje, fshirëse dhe ndriçim të brendshëm, 4 tregues kontrolli, një dritë treguese karburanti dhe një prizë për pajisje elektrike ose një elektrik dore.
Makinat dallohen për efikasitet të lartë të frenimit edhe në ngarkesën maksimale. Ato shtrëngohen butësisht por fort dhe sigurojnë frenim të besueshëm të makinës edhe në ngarkesë të plotë. Si opsion, mund të porositet një përforcues vakumi, i cili kërkon edhe më pak përpjekje nga shoferi.
Boshti i përparmë është zhvendosur mirë përpara, gjë që është një parakusht për rritjen e hapësirës së ngarkesës, si dhe për këndin e madh të drejtimit të rrotave të drejtuara dhe për rrjedhojë për rrethin tepër të vogël të kthimit prej 11.5 m. Punimet e mirëmbajtjes dhe riparimit mund të kryhen në mënyrë të sigurt nga përpara. I gjithë motori mund të arrihet me dy doreza, të cilat janë gjithashtu plotësisht të arritshme nga brenda. Mbulesa mund të hiqet plotësisht duke përdorur katër brava. Ashtu si në makinat e pasagjerëve, marshet janë gjithashtu të sinkronizuara plotësisht. Ndërrimi i përshtatshëm i marsheve rrit sigurinë e drejtimit, për shembull, në shpate të pjerrëta shoferi mund të kalojë lehtësisht në një marsh të ulët pa e hequr këmbën nga frena.
Ekonomia dhe thjeshtësia janë avantazhet kryesore të motorit me katër cilindra naftë të instaluar në L319 D. Ai dallohet nga konsumi i ulët i karburantit dhe vajit, besueshmëria dhe jetëgjatësia e gjatë e shërbimit. Mekanizmi i fuqisë dhe i transmisionit janë të përshtatura sipas kërkesave specifike të aktiviteteve të transportit. Me një konsum prej vetëm 9.2 l për 100 km karburant naftë, shpejtësia maksimale llogaritet në rreth 80 km/orë, e cila mbulohet nga shpejtësia konstante.
Motori me katër cilindra dhe kohëzgjatje të shkurtër i L319 karakterizohet nga funksionimi i tij i qetë, elasticiteti dhe rezistenca ndaj konsumimit. Karburatori me rrjedhje poshtë kontribuon ndjeshëm në konsumin e ulët të karburantit prej vetëm 14.2 l/100 km.
dhe përshpejtimin e tij të mirë për kohën e tij. Me fuqinë e tij tërheqëse të konsiderueshme dhe një shpejtësi maksimale prej rreth 95 km/orë, L 319 ishte një automjet jashtëzakonisht i shpejtë dhe i manovrueshëm për vitet 1960.
- 2025-12-27 - 100 kilometra krahasuar me Subaru Outback
- 2025-12-26 - Peugeot 406 është 30 vjeç.
- 2025-12-25 - BMW 120d: Diesel Kompakt-en Kompaktklasse (TESZT)
- 2025-12-24 - ADAC: Um Dacia é um verdadero Hingucker
- 2025-12-23 - Kjo video është e disponueshme automatikisht.
- 2025-12-22 - VW T1: Se você estiver em New York onde está o caminho, não perca mais tempo, čomo está na cidade
- 2025-12-20 - Acesso aos numericos of service Mercedes-Benz Trucks
- 2025-12-19 - Mercedes A-Klasse A tem TÜV: um Benz-Modell solid
- 2025-12-18 - BMW Z4: Roadster der Oberklasse
- 2025-12-17 - Ele é um Király? (para Forma-1-Welt)











