Mercedes Classe R: vozidlo Airbus com boa relaciones custo-benefício
Retrospektivë – ja çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� piese auto online.

Në Evropë, Klasa R do të ofrohet në një version me bazë të shkurtër boshti me cilësime të rishikuara të pezullimit. Por mbetet po aq mbresëlënëse…
Dhe gjërat e shkurtra ndonjëherë mund të jenë mjaft të gjata… Versioni i shkurtër i R-Class, i projektuar duke pasur parasysh Evropën, është 4.92 m i gjatë – në këtë rast termi “i shkurtër” tingëllon mjaft i papërshtatshëm, por duhet të kihet parasysh se vetëm varianti XL me një gjatësi prej 5.16 m ofrohet në tregun amerikan. Të dy versionet mund të porositen në Kontinentin e Vjetër, me cilësimet e pezullimit dhe drejtimit të ndryshuara sipas kritereve evropiane. Megjithatë, edhe me një bazë të shkurtër midis rrotave, R-Class mbetet një makinë mjaft mbresëlënëse – VW Routan jo veçanërisht i vogël është saktësisht 1 m më i shkurtër, dhe gjatësia e një sedani të kalibrit të E-Class është 10 cm më e vogël. Pa përmendur që R-Class i tejkalon të dy modelet me rreth 20 cm në lartësi…
Vendet individuale janë mishërimi i rehatisë.
Siç pritej, pjesa e brendshme ofron hapësirë të jashtëzakonshme, me gjashtë ndenjëse individuale të rregulluara në tre rreshta. Sediljet super të rehatshme të rreshtit të dytë janë tepër të përshtatshme për një pushim të plotë, dhe rreshti i pasmë mund të akomodojë lehtësisht pasagjerë deri në 1.80 m të gjatë.
Sediljet nuk mund të hiqen (Mercedes padyshim nuk donte t'i nënshtronte klientët e saj ndaj një torture të tillë, veçanërisht në këtë klasë), por kur palosen ato formojnë një zonë ngarkese me një dysheme të sheshtë. Hapësira e bagazhit mban një maksimum prej 1950 litrash - numri tingëllon jashtëzakonisht mbresëlënës, por vëllimi nuk është më i madh se ai i modelit T të klasës aktuale E.
Pavarësisht konfigurimit të ri të pezullimit, Klasa R vazhdon të përqendrohet në një ngarje të qetë dhe të këndshme. Makina luksoze me pesha është mjaft e qetë dhe e qetë për një kolos 2.2 tonësh, dhe motori dizel V6 me 224 kuaj fuqi nën kapakun e R 320 CDI ofron shumë fuqi dhe rezerva serioze. Transmisioni automatik me shtatë shpejtësi përgjigjet shpejt dhe menjëherë.
Transmisioni me dy tufa është pajisje standarde. Makina e provës ishte e pajisur edhe me sistemin opsional të pezullimit me ajër Airmatic, i cili ofron vërtet rehati të shkëlqyer.
Modeli është tashmë në shitje në Shtetet e Bashkuara dhe debutimi i tij në tregun evropian është planifikuar për shkurt 2006. Në Gjermani, çmimi i R 320 CDI fillon nga 52,000 euro, R 350 ci V6 me 272 kf fillon nga 51,504 euro, dhe R 500 me motor V8 dhe 306 kf ka një çmim bazë prej 64,960 eurosh. Versioni i gjatë do të kushtojë 1,740 euro më shumë.
Në fakt, këto çmime mund të quhen mjaft të përballueshme - fakti është se ato janë dukshëm më të larta se ato të klasës E, por krahasuar me nivelet e klasës S, ato tingëllojnë plotësisht të durueshme...
- 2025-12-15 - Azúj Smart është i shpejtë dhe 5 metra i gjatë!
- 2025-12-14 - Viva! Diaľnica Autobahn De autoroute d'Hemus është vetëm 3 km larg.
- 2025-12-13 - Porsche prezanton një version të veçantë të modelit 911 të krijuar nga projektuesi vizionar Ferdinand Alexander Porsche.
- 2025-12-12 - Feloldják en belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - Um Volkswagen Mini, um longo tempo e um grande vencedor
- 2025-12-10 - SMZ-C3D: Mittlerweile pode ter a legjenda "Invalidkáról" shkruan incorretamente.
- 2025-12-09 - Renault 25
- 2025-12-08 - Kreative Auftritt in der Polnischen Gesellschaft: Fiat 126P a Polonez-Mikroskop
- 2025-12-06 - Toyota GR GT: Uma revista "Testversion" com motor V8 para Supra-steht para Tür.
- 2025-12-05 - Opel OSV 40: um besiktákert kélő csata fél sekaðurdal kazálát szégő











