Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
Motori V8 me zhvendosje të madhe, binar i gjerë përpara dhe mungojnë sediljet e pasme. Ajo që tingëllon si një makinë garash, ofrohet nga Mercedes në formën e Serisë së Zezë CLK 63 AMG – për rrugë normale. Si një model i përdorur, është relativisht i përballueshëm piese auto dezmembrari.
Modelet “Black Series” të Mercedesit gëzojnë status kulti mes fansave të markës dhe janë gjithashtu mjaft të shtrenjta kur përdoren. Ajo që fillon me Serinë SLK 55 Black me një njësi benzine V8 me aspirim natyral me 400 kf përfundon me variantin më të fuqishëm të specialistëve të akordimit deri më sot: Serinë AMG GT Black me 730 kf. mes këtyre dy varianteve është Seria CLK 63 AMG Black.
Ky super CLK është modeli i dytë që merr logon e Serisë së Zezë nga Mercedes. Gjurmët e përparme dhe të pasme të makinës janë rritur, parafangat janë më të gjera. Në pamje, Seria e Zezë ngjan me CLK 63 AMG të ridizajnuar të ofruar nga Mercedes si një makinë sigurie në Formula 1.
177,500 BGN është çmimi i kësaj serie të lirë të zezë. Në korrik 2008, ky model u regjistrua për herë të parë, duke qenë nga mesi i prodhimit të dytë (2007-2009). Largësia e makinës është 66,000 kilometra.
Nga reklama mësojmë se është një modele amerikane. Megjithatë, shpejtësimatësi duket se është ndryshuar nga milje në orë në kilometra në orë. Këtu mungojnë reflektorët anësor tipikë për versionet amerikane të modelit.
Motori V8 me aspirim natyral ka një zhvendosje prej mbi 6,208 centimetra kub - domethënë, nuk është saktësisht 6.3 litra. Me 507 kuaj fuqi dhe blloku i motorit 630 njuton metra ka të dhëna të shkëlqyera. Përshpejtimin nga 0 në 100 km/h Mercedes e specifikon në 4.3 sekonda, ndërsa shpejtësia maksimale është 300 km/h Disc frana ATE.
Për të mbajtur çmimin e Serisë së Zezë relativisht të ulët, AMG mori masa drastike – duke përfshirë heqjen e sediljeve të pasme. Në kabinë, sediljet sportive dhe thekset me fibër karboni shtojnë një ndjenjë sportive. Sediljet e tipit trough janë gjithashtu të disponueshme me një pagesë shtesë, por ky model nuk i ka ato. Përveç timonit të vogël, të pjerrët dhe ndërruesit të avancuar në transmetimin automatik me shtatë shpejtësi, pjesa e brendshme duket relativisht normale.
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet