Mercedes F600 Hygenius – Projeto Híbrido

Shihni çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� piese auto online.

Mercedes F600 Hygenius – Projeto Híbrido

Mercedes padyshim që kishte diçka në mendje kur tregoi projektin e tyre të zhvillimit të F600 në Panairin e Automobilave në Tokio, kryeqytetin e kombit industrial aktualisht kryesor për sa i përket teknologjisë hibride. Çështja është se nëse pranojmë Toyota Prius dhe Honda IMA si makina e së nesërmes, atëherë prototipi i Stuttgartit përshkruan fazën tjetër në zhvillimin e tij. Sipas krijuesve të makinës eksperimentale, sistemi i fuqisë mund të arrijë pjekurinë e përshtatshme për prodhim serik që në vitin 2012. Një rezervuar hidrogjeni është ndërtuar në strukturën sanduiç me dysheme të dyfishtë, i ngjashëm me atë të Klasës A, duke furnizuar sistemin e qelizave të karburantit të vendosur nën kapuçin e F600, dimensionet e të cilit janë rreth 40% më të vogla se ato të zhvillimeve ekzistuese. Energjia elektrike e lëshuar gjatë reaksionit kimik të kontrolluar në qelizat e karburantit midis hidrogjenit nga rezervuari dhe oksigjenit nga ajri, nga ana tjetër, fuqizon një motor elektrik të integruar në boshtin e pasmë të transmisionit, duke i siguruar atij një fuqi maksimale prej 115 kf dhe çift rrotullues maksimal prej 350 Nm.

Me një konsum mesatar prej 3.2 litra hidrogjen për 100 km, Hygenius mund të përshkojë 400 km me një karikim të vetëm. Në modalitetin e frenimit, motori elektrik i lartpërmendur punon si gjenerator, duke furnizuar energjinë e tepërt në një bateri efikase litium-jon. Në përgjithësi, skema e funksionimit të sistemit të transmisionit të F600 është e ngjashme me atë të hibrideve të sotme - sistemi i qelizave të karburantit dhe bateria ofrojnë energjinë e tyre veçmas ose së bashku në varësi të mënyrës së drejtimit të automjetit dhe menaxhimit optimal të rrjedhave të energjisë në çdo moment të caktuar. Një risi është aftësia për të karikuar qelizat e karburantit që janë në punë kur automjeti është i parkuar në garazh. Nëse është e nevojshme, ato mund të marrin rolin e një termocentrali plotësisht miqësor ndaj mjedisit për energjinë elektrike shtëpiake, pasi fuqia e tyre prej 66 kW mund të mbulojë lehtësisht plotësisht nevojat e disa familjeve.

Planimetria e brendshme e Hygenius është gjithashtu mjaft interesante. Falë çatisë së lartë, si te furgonët, dhe mundësisë për të lëvizur sediljet në mënyrë gjatësore dhe tërthore, hapësira në kabinë kufizohet me atë të limuzinave luksoze, pavarësisht faktit se dimensionet e jashtme të prototipit janë të krahasueshme me ato të përfaqësuesve të klasës kompakte evropiane.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Mercedes padyshim që kishte diçka në mendje kur tregoi projektin e tyre të zhvillimit të F600 në Panairin e Automobilave në Tokio, kryeqytetin e kombit industrial aktualisht kryesor për sa i përket teknologjisë hibride

Me një konsum mesatar prej 3