Mercedes GLB i ri: dixhital, i rehatshëm dhe efikas.

Mercedes nuk e ka zbuluar ende zyrtarisht GLB-në, por ne kemi parë tashmë pjesën e brendshme të modelit. Pika kryesore është sistemi i ri i ajrit të kondicionuar, i cili e ngroh kabinën dy herë më shpejt duke përdorur dukshëm më pak energji piese auto online.

Mercedes GLB i ri: dixhital, i rehatshëm dhe efikas.

Mercedes GLB ka qenë në treg për gjashtë vjet; kështu që presim që gjenerata e ardhshme të jetë gati për lançim në treg shumë shpejt. Në fakt, pasardhësi është pasardhësi i EQB elektrike - me një emër të ri, siç ndodhi me GLC dhe CLA. SUV-i kompakt, që ofron hapësirë për shtatë persona, është ende duke u testuar dhe kamufluar shumë - por prodhuesi i Stuttgartit tashmë e ka zbuluar pjesën e brendshme të tij.

Dhe në këtë aspekt, ajo të kujton shumë CLA-në e re. Si modeli i tretë i bazuar në Arkitekturën Modulare Mercedes (MMA), SUV-i është i pajisur me sistemin e ri të informacionit dhe argëtimit MB.OS. Falë tij, tre ekrane ofrojnë jo vetëm navigim, por edhe argëtim për pasagjerët në makinë. Megjithatë, ashtu si me CLA-në, ekrani i pasagjerëve është i disponueshëm vetëm si opsion. Paneli i instrumenteve dhe panelet e dyerve janë gjithashtu si ato të kupesë, por pak më të larta.

Në një version me shtatë vende

Ashtu si paraardhësi i tij, GLB e re do të ofrohet me dy konfigurime ulësesh (5 ose 7 vende). Megjithatë, rreshti i tretë është mjaft i ngushtë për pasagjerët më të gjatë - është projektuar vetëm për pasagjerë deri në 1.65 metra të gjatë.

Në të kundërt, sediljet e tjera ofrojnë shumë hapësirë, pa asnjë kufizim në hapësirën e këmbëve ose të kokës. Çatia standarde panoramike lejon shumë dritë - që të kujton GLC-në e re, por me shtatë në vend të nëntë paneleve, me transmetim drite të kontrolluar individualisht.

Përveç sediljeve të rehatshme dhe sipërfaqeve të mbushura me shkumë, edhe kondicioneri luan një rol kyç në rehatinë e GLB-së së re. Ky funksion zakonisht gjeneron konsum të shtuar të energjisë, por jo në GLB: njerëzit në Mercedes e kanë pajisur SUV-në me një pompë të re nxehtësie, të njëjtë me atë të prototipit Vision EQXX.

Sipas prodhuesit, sistemi mund ta ngrohë kabinën në një temperaturë të rehatshme dy herë më shpejt në temperatura të ulëta, duke përdorur vetëm rreth 50% të energjisë së kërkuar nga sistemet konvencionale të ajrit të kondicionuar. Tingëllon premtuese. Për ta demonstruar këtë, Mercedes na ftoi në dhomën e vet të ftohtë për një demonstrim. Atje, pothuajse çdo kusht klimatik mund të simulohet në temperatura midis +40 dhe -40 gradë Celsius.

Demonstrimi i shkrirjes shkoi keq

Në rastin tonë, GLB-ja e kamufluar ishte parkuar dhe e mbuluar me borë në temperaturë rreth -17 gradë Celsius në dhomën e frigoriferit. Fatkeqësisht, megjithatë, kjo nuk ishte hera e parë që makina ishte ndezur atë ditë - dhe hyrja e ajrit të pompës së nxehtësisë ishte ngrirë për shkak të cikleve të përsëritura të ngrohjes dhe ftohjes, duke penguar kalimin e ajrit. Si rezultat, sistemi u dëmtua dhe ngrohja dështoi.

Megjithatë, duhet theksuar se ky test nuk pasqyron kushtet e botës reale: nuk ka gjasa që dikush të hipë në një makinë dhe ta ngrohë atë, pastaj të dalë menjëherë përsëri dhe ta lërë të ftohet. Mercedes premton se GLB do të ngrohet që nga momenti që hipni, duke ruajtur funksionalitetin e plotë - pa pasur nevojë për ngrohje paraprake.

Përfundim

Mercedes po përqendrohet edhe më shumë në përvojën dixhitale me GLB-në e re, siç ishte e qartë me lançimin e CLA-së së re. Pompa e re e nxehtësisë duhet të sigurojë që temperatura e brendshme të ruhet në një nivel të rehatshëm, duke konsumuar ndjeshëm më pak energji, gjë që rrit kilometrazhin. Edhe pse sistemi nuk funksionoi në ndarjen e frigoriferit, mezi pres ta shoh GLB-në pa kamuflazh dhe të testoj funksionin e shkrirjes.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Mercedes GLB ka qenë në treg për gjashtë vjet; kështu që presim që gjenerata e ardhshme të jetë gati për lançim në treg shumë shpejt

Dhe në këtë aspekt, ajo të kujton shumë CLA-në e re