Mercedes Vito feston 30 vjetorin

Gjenerata e parë e Vito-s (W638), e cila debutoi 30 vjet më parë, ishte modeli i parë universal në historinë e Mercedes-Benz me tërheqje në rrotat e përparme. Modeli shumëfunksional, i lançuar në vitin 1995 në tregun e automjeteve të lehta komerciale me një ngarkesë deri në një ton, është kompakt, i shpejtë dhe ekonomik. Me një gjatësi prej 4.66 m, një lartësi prej 1.89 m dhe një rreze kthimi prej 12.4 m, Vito përshtatet në çdo garazh dhe është jashtëzakonisht i manovrueshëm. Pavarësisht dimensioneve të tij kompakte, ai ofron një vëllim ngarkese prej 4.9 metrash kub dhe një sipërfaqe ngarkese prej 3.6 metrash katrorë piese auto online.

Mercedes Vito feston 30 vjetorin

Gjenerata e parë e Mercedes-Benz Vito u prodhua deri në vitin 2003, me gamën e motorëve me benzinë që përbëhej nga dy njësi të vjetra Mercedes (113 dhe 114) dhe një Volkswagen 2.8 VR6, i emërtuar M104.900. Sa i përket motorëve me naftë, janë në dispozicion motorët e vjetër 2.3 litra me dhe pa turbo (79 kf dhe 98 kf), si dhe motori modern 2.2 CDI me 130 kf.

Vito ka pezullim të pavarur dhe frena disku në të katër rrotat, drejtim me servo si standard dhe një kombinim të ABS dhe ABD në varësi të versionit.

Versione më të shtrenjta dhe luksoze të Vito-s u ofruan gjithashtu si Klasa V (e cila u zëvendësua nga emri Viano në gjeneratën e dytë të modelit). Mercedes Vito u projektua nga stilisti i kompanisë Michael Mauer midis viteve 1989 dhe 1991, dhe dizajni përfundimtar u zgjodh dhe u patentua në shkurt të vitit 1993 si një konkurrent kryesor i Citroën Jumpy, Peugeot Expert, Volkswagen Transporter, Fiat Scudo, Ford Transit, Opel Vivaro, Renault Trafic dhe Toyota Hiace.

Që në korrik të vitit 1996, u ofrua një version elektrik i W638, i emërtuar Vito 108 E. Ai është i pajisur me një motor tërheqës asinkron trefazor, i cili zhvillon një fuqi prej 40 kW (54 kf) dhe ka një çift rrotullues prej 190 Nm, duke i vënë në lëvizje rrotat nëpërmjet një kutie shpejtësie manuale me pesë shpejtësi. Ruajtja e energjisë sigurohet nga një bateri kripe e shkrirë (kimikati ZEBRA me klorur natriumi-nikel), i vendosur nën sediljen e pasme. Bateria tërheqëse peshon 420 kg, funksionon me një tension nominal prej 280 vat dhe ka një kapacitet total prej 35.6 kWh, i cili i siguron automjetit një autonomi deri në 170 km. Vito 108 E është i aftë të arrijë shpejtësi deri në 120 km/orë dhe mund të transportojë deri në 600 kg.

Një seri e kufizuar e 108 Es u montua në "Qendrën Kërkimore KEM për Lëvizshmëri pa Emetime" (KEM) në fabrikën e Mercedes-Benz në Mannheim, por për shkak të shkallës së vogël të prodhimit dhe kostove të larta të baterive, 108 E vlerësohet të jetë tre herë më i shtrenjtë se një Vito me motor konvencional. Është interesante të theksohet se në të njëjtën kohë, dega e Deutsche Post në Bremen ka një flotë të vogël furgonësh postarë Vito 108.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Gjenerata e parë e Mercedes-Benz Vito u prodhua deri në vitin 2003, me gamën e motorëve me benzinë që përbëhej nga dy njësi të vjetra Mercedes (113 dhe 114) dhe një Volkswagen 2

Vito ka pezullim të pavarur dhe frena disku në të katër rrotat, drejtim me servo si standard dhe një kombinim të ABS dhe ABD në varësi të versionit