Modeli Audi është A6.
Gjërat kanë qenë paksa të trazuara në Audi muajt e fundit, të paktën kur bëhet fjalë për emrat e modeleve. Fillimisht u tha se të gjitha variantet me energji elektrike duhet të kenë numra çift në emrin e modelit, dhe versionet e motorëve me djegie të brendshme duhet të kenë numra tek. Ingolstadt tashmë i ka thënë lamtumirë kësaj ideje dhe emrat e vjetër do të mbeten. Pasardhësi i A6 është i pari që do të lansohet, tani me kodin e brendshëm C9. Fillimisht u shfaq si kamionçinë A6 Avant toba esapament finala asso pret.

Ingolstadt së fundmi njoftoi paraqitjen e sedanit me një imazh ngacmues, dhe tani ata kanë zbuluar të gjithë modelin. Ashtu si kamionçinë, versioni i motorit me djegie të A6 bazohet në "Djegie të Platformës Premium" (shkurt PPC) - kjo është platforma e re për modelet e motorëve me djegie që përdorin gjithashtu Q5 dhe A5 i ri.
Audi e ka bërë pamjen më të freskët
Përpara me pjerrësi të madhe, grilë më e gjerë: pamja e jashtme pak e vjetëruar e modelit është bërë më e freskët, por pa arritur një revolucion të dizajnit për A6. Të reja janë fenerët me teknologji standarde LED, opsionalisht me drita LED matricë.
Parakolpët e rinj kanë perde ajrore anësore për të parandaluar turbulencat në zonën e rrotave. Dizajni i rishikuar përfiton nga aerodinamika, me koeficientin e tërheqjes së sedanit që është 0.23.
Në profil, A6 i ri duket shumë më dinamik: kapaku i përparmë është tërhequr mbrapa dhe dorezat e dyerve janë futur në trup.
Në pjesën e pasme, ka një dizajn të ri dritash që shtrihen shumë poshtë, duke i dhënë makinës një gjerësi të caktuar vizuale. Linja e çatisë mbahet e ulët – tipike për Audi. Një spoiler i pasmë i integruar me stil thekson aerodinamikën e përmirësuar të sedanit. Kapaciteti i bagazhit të sedanit është 492 litra.
E disponueshme edhe me një motor V6
Për A6-në e re me motor me djegie të brendshme, Audi fillimisht do të mbështetet në tre opsione të ndryshme. Modeli bazë ka një motor 2-litërsh benzinë me 204 kf. dhe me rrota të përparme, por pa elektrifikim të pjesshëm.
I vetmi motor dizel i disponueshëm deri më tani, gjithashtu me 204 kuaj fuqi, por me lëvizje me rrota të përparme ose me të gjitha rrotat. Adhuruesit e motorëve të mëdhenj mund të zgjedhin një V6 3-litërsh me teknologji hibride të butë 48 volt, i cili gjithmonë ofron lëvizje me katër rrota dhe fuqi deri në 367 kf. Më shumë motorë do të shtohen në 2025 dhe 2026.
- 2025-09-16 - Volvo C70 Cabrio: falas
- 2025-09-15 - 55 anos com o Škodom 110 R Coupé
- 2025-09-14 - TÜV-Bericht 2025: SUV-i kombëtar i ri: Kia Sportage (EL/SL)
- 2025-09-13 - TÜV-Gutachen 2025: Viele Mängel bij SUV – Dobre: Ford Kuga (III)
- 2025-09-12 - En CATL tem 10 Perc-Akkus com verbazingwekkende olieverfert
- 2025-09-11 - TÜV-Bericht 2025: SUV-i kombëtar kombëtar: Škoda Kamiq (ÉNW)
- 2025-09-10 - Culto dos Anos 1980: Citroën BX
- 2025-09-09 - 1400 rund Verstöße wurden in primeiro Instanz gefeltelt
- 2025-09-08 - Koncepti VW ID. CRUZ: erschwinglicher Elektrik SUV
- 2025-09-07 - Informacioni TÜV 2025: Aktualizovane SUV pod denumiru: BMW X1 (F48)
