Nostalgji me 5 yje

Volvo i ri me naftë në tre versione ekonomike – ja çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më parë (retrospektivë piese auto online.

Nostalgji me 5 yje

Motori me pesë cilindra 2.4 litra i rishikuar rrënjësisht nga Volvo, dega suedeze e Ford, do të debutojë njëkohësisht në tre variante fuqie dhe me një filtër grimcash nafte të përfshirë si pajisje standarde në seritë e modeleve S60, V70, XC 70 dhe XC 90. Sipas prodhuesit, filtri nuk kërkon mirëmbajtje, nuk ka nevojë për aditivë dhe ka një jetëgjatësi shërbimi të barabartë me atë të vetë makinës.

Versioni me fuqinë më të ulët ka 126 kf, versioni i mesëm ka 163 kf, dhe motori i ri D5 i nivelit më të lartë tani ofron një fuqi prej 185 kf. Rritja krahasuar me 163 kf të mëparshëm reflektohet në mënyrë të shkëlqyer, para së gjithash, në SUV XC 90 me performancë jashtëzakonisht të mirë, por disi të rëndë për sa i përket karakteristikave dinamike. Turbodizel i përparuar me pesë cilindra me një sistem të injektimit të drejtpërdrejtë të karburantit Common Rail të gjeneratës së tretë përmbush kërkesat e eko-standardit Euro 4 dhe i ofron dukshëm më shumë fuqi makinës së rëndë suedeze. Dinamika e përmirësuar nuk është aq e dukshme gjatë nisjes sesa në modalitetin e përshpejtimit të ndërmjetëm, ku çift rrotullues, i cili është rritur në 400 FIm (340 FIm më parë), merr një mundësi të shkëlqyer për të demonstruar muskujt e tij. Sipas të dhënave zyrtare të Volvos, SUV-i i ri me naftë nuk konsumon më shumë karburant pavarësisht rritjes së dinamikës, dhe në tregun gjerman mbishpagimi për të gjitha modifikimet e XC 90 D5 (motori, filtri i grimcave, kutia e re e shpejtësisë me gjashtë shpejtësi dhe sistemi i përmirësuar i tërheqjes në të gjitha rrotat) do të jetë një shumë modeste prej 650 eurosh. Nga vjeshta, modeli do të jetë i disponueshëm edhe me një kuti automatike me gjashtë shpejtësi për një tarifë shtesë.

Sigurisht, turbodizel me pesë cilindra luan një rol krejtësisht të ndryshëm në S60 dukshëm më të lehtë. Motori fjalë për fjalë i jep krahë konkurrentit suedez të “trojkës” bavareze dhe e ndihmon atë të arrijë një shpejtësi maksimale prej 230 km/orë, ndërsa i përmbahet niveleve mjaft të ulëta dhe diskrete për sa i përket akustikës. Ky model Volvo duhet të konsumojë mesatarisht vetëm 6.6 l/100 km, por rritja e çmimit të tij krahasuar me versionin e mëparshëm të S60 D5 (me një filtër grimcash dhe kuti shpejtësie me gjashtë shpejtësi të përfshirë në pajisjet standarde) është 1350 euro.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Motori me pesë cilindra 2

Versioni me fuqinë më të ulët ka 126 kf, versioni i mesëm ka 163 kf, dhe motori i ri D5 i nivelit më të lartë tani ofron një fuqi prej 185 kf