Négyütemű Rumen – um Bugatti maior

Retrospektivë: shihni çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� piese auto online.

Négyütemű Rumen – um Bugatti maior

Rumen Antonov, me bazë në Francë, i njohur si shpikësi i një transmisioni automatik, ka gëzuar sukses të konsiderueshëm komercial që nga premiera e Rumen-it të tij në Panairin e Automobilave IAA Frankfurt në shtator. Sipas themeluesit të kompanisë Four-Stroke Design dhe frymëzimit konceptual të modelit, interesi për makinën gati për prodhim ka qenë i jashtëzakonshëm dhe ka tejkaluar pritjet e tij. Deri më tani, mbi 120 klientë kanë shprehur dëshirën për të pasur një kopje të xhevahirit në miniaturë, bazuar në stilin automobilistik të viteve 1930 (dhe në veçanti Bugatti Type 57) dhe duke përdorur sistemin e fuqisë së Smart ForTwo të vogël pothuajse të pandryshuar.

Automjeti montohet praktikisht me dorë dhe në përputhje të plotë me dëshirat dhe tekat e klientit në fabrikën e vogël Antonov pranë aeroportit Charles de Gaulle të Parisit, me kapacitetin aktual të prodhimit që arrin vetëm 25 njësi në vit. Nëse dëshirohet, Rumen me dy vende dhe me peshë vetëm 500 kg mund të fuqizohet nga një motor me fuqi 61, 75 ose 100 kf, transmisioni është ai i njohur gjysmëautomatik me gjashtë shpejtësi nga Smart, dhe pajisjet standarde përfshijnë ESP, ABS dhe ajër të kondicionuar. Çmimi i automjetit unik të këtij lloji është mjaft mbresëlënës dhe gjithashtu kujton në një farë mënyre modelet Bugatti - varësisht nga kërkesat e tyre për sa i përket pajisjeve teknike dhe pajisjeve, ata që dëshirojnë të ulen pas timonit të Rumen duhet të përgatitin të paktën 40,000 euro...

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Rumen Antonov, me bazë në Francë, i njohur si shpikësi i një transmisioni automatik, ka gëzuar sukses të konsiderueshëm komercial që nga premiera e Rumen-it të tij në Panairin e Automobilave IAA Frankfurt në shtator

Automjeti montohet praktikisht me dorë dhe në përputhje të plotë me dëshirat dhe tekat e klientit në fabrikën e vogël Antonov pranë aeroportit Charles de Gaulle të Parisit, me kapacitetin aktual të prodhimit që arrin vetëm 25 njësi në vit