Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
BMW M2 i ri ofron dinamikën tipike M në një formë veçanërisht të përqendruar. Me motorin e tij me gjashtë cilindra në linjë me një fuqi prej 338 kW/460 hp, kutinë opsionale manuale me gjashtë shpejtësi dhe lëvizjen me rrota të pasme, gjenerata e dytë e makinës kompakte me Performancë të Lartë ofron kënaqësi të pastër ngarje. Debutimi i BMW M2 të ri është një tjetër kulm në ofensivën e modelit në vitin jubilar të 50-të të themelimit të BMW M GmbH, me të cilin hyrja në botën e makinave të tyre me Performancë të Lartë bëhet edhe më tërheqëse Placute frana Bosch pret.

M2 vazhdon traditën e modeleve të jashtëzakonshme sportive kompakte të krijuara në 1973 me BMW 2002 turbo. Në të njëjtën kohë, ai vazhdon historinë e suksesit të paraardhësit të tij, prej të cilit më shumë se 60,000 kopje janë shitur në mbarë botën. Lansimi në tregun global i BMW M2 të ri do të fillojë në prill 2023. Ai do të prodhohet së bashku me BMW-në e re Coupé të Serisë 2 në fabrikën e BMW Group në San Luis Potosí, Meksikë.
Baza e tij e rrotave është 110 mm më e shkurtër dhe gjatësia e jashtme 214 mm më e shkurtër se modelet e familjes BMW M4 Coupé. Në të njëjtën kohë, gjerësia dhe gjurma e BMW-së së re Coupé të Serisë 2 janë rritur ndjeshëm. Në pjesën e përparme të makinës, grila e madhe e veshkave pa kornizë të BMW-së me rrasa horizontale dhe hyrje të trefishta të ajrit të poshtme me konturet pothuajse drejtkëndore ofrojnë një pamje tipike M.
Varianti i motorit me gjashtë cilindra në linjë me teknologjinë M TwinPower Turbo, i zhvilluar për kompakt me Performancë të Lartë, përmban një koncept me rrotullime të larta. Njësia prej tre litrash ndryshon në disa detaje të vogla nga motori i familjes së modeleve BMW M3/BMW M4 dhe emocionon me reagime spontane, shkathtësi të lartë dhe zhvillim linear të fuqisë deri në modalitetet e ngarkesës maksimale. Me fuqinë e tij maksimale prej 338 kW/460 hp. motori i BMW M2 i ri tejkalon motorin bazë të paraardhësit me 66 kW/90 hp. Çift rrotullues maksimal prej 550 Nm është i disponueshëm midis 2650 dhe 5870 rpm. Fuqia dërgohet në rrotat e pasme si standard nëpërmjet një transmisioni M Steptronic me tetë shpejtësi me Drivelogic, dhe fuqia dërgohet në rrotat e pasme si standard përmes një transmisioni M Steptronic me tetë shpejtësi me Drivelogic, dhe një kuti ingranazhesh manuale me gjashtë shpejtësi është në dispozicion. si opsion.
Shkathtësia, dinamika dhe saktësia përmirësohen gjithashtu nga rezistenca e lartë përdredhëse e strukturës së trupit dhe lidhja e pezullimit me përforcime specifike për modelin. Si suspensioni i përparmë me kërpudha të dyfishta dhe një shtyllë pranvere, si dhe struktura me pesë lidhje në pjesën e pasme, shfaqin kinematikë specifike M. Pajisjet standarde të BMW M2 të re përfshijnë suspension M adaptiv me amortizues të kontrolluar elektronikisht dhe drejtimin M Servotronic me raporte të ndryshueshme marshish.
BMW M2 i ri ka një kabinë të orientuar nga shoferi, i cili përveç treguesve specifikë të ekranit M, kontrolleve dhe cilësimeve të konfigurimit përfshin gjithashtu një ekran të avancuar të lakuar BMW. Informacioni i drejtimit, duke përfshirë Shift Lights me grafikë të reja, shfaqet në ekranin e informacionit 12,3 inç. Ndër të tjera, Ekrani i Kontrollit 14,9 inç mund të shfaqë pajisje specifike M për konfigurimin e automjetit dhe gjendjen e gomave.
- 2025-07-01 - U VW-Motorrad me Sitzplatznutzung privat
- 2025-06-30 - Bij Stellantis é um financiador com motor Hemi-V8!
- 2025-06-28 - En Kia Sportage Motorunk 53 km viac (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - Seit 50 Jahren gibt é asistent em Werkzeuge für die Motorreparatur
- 2025-06-26 - Opel Frontera: Rodina SUV me rehati dhe Hellyelom
- 2025-06-25 - Motoren-Ansemble Legújabb 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Opel Frontera e re vjen me aksesorë origjinalë dhe një ndjesi natyrale.
- 2025-06-23 - Dacia 1302. - 50 vjet më parë
- 2025-06-21 - Védői trófea: počeldődőd a kaland!
- 2025-06-20 - Ele lida com um Ford Puma elétrico com família de 57.700 Levas, Tütséja a Bolgár Piacot.
