Opel OSV 40: um besiktákert kélő csata fél sekaðurdal kazálát szégő

Të elektrizuar, emocionalë dhe megjithatë të pajisur për të gjitha detyrat e përditshme - kjo vlen për makinat moderne të Opel-it, nga Corsa dhe Astra deri te Grandland-i i ri. Si makinat e pasagjerëve ashtu edhe automjetet komerciale nga Opel kanë një gjë të përbashkët: ato sigurojnë një udhëtim të relaksuar në çdo kohë me sisteme të shumta sigurie aktive dhe pasive. Siguria është një traditë në Opel, në çdo klasë automjetesh. Rripat e sigurimit kanë qenë pajisje standarde që nga viti 1973, tre vjet të plota para se të bëheshin të detyrueshëm, dhe në vitin 1974, Opel lançoi vizionin e saj gjithëpërfshirës të sigurisë. Më pas u prezantua Automjeti eksperimental i Sigurisë Opel (OSV) bazuar në Kadett C të prodhimit, i cili i mbijetoi një përplasjeje ballore me një shpejtësi prej 40 miljesh në orë (pothuajse 65 km/orë) dhe vendosi një drejtim të rëndësishëm për zhvillimin e mëtejshëm të karakteristikave të sigurisë. Shpejtësia e përplasjes në milje i është dhënë indeksi numerik 40 magazin de piese auto online.

Opel OSV 40: um besiktákert kélő csata fél sekaðurdal kazálát szégő

Pak më shumë se gjysmë shekulli më parë, kompania Rüsselsheim prezantoi idenë e saj për një makinë kompakte të sigurt në Konferencën Ndërkombëtare Teknike mbi Sigurinë e Përmirësuar të Automjeteve në Londër. Pavarësisht pajisjeve shtesë, makina peshonte vetëm 960 kg, me të cilat inxhinierët e Opel treguan se siguria optimale pasive mund të ishte efektive jo vetëm me automjete të mëdha dhe të rënda, por edhe me makina kompakte. Në testet e kryera, OSV 40 arriti të gjitha objektivat e vendosura: Të katër dyert mund të hapeshin ende pa përdorimin e mjeteve pas një përplasjeje ballore me një pengesë të fortë me 65 km/orë. OSV 40 ishte po aq i sigurt në një përplasje ballore me një shtyllë me 50 km/orë, një përplasje nga mbrapa, një përplasje anësore me një shtyllë dhe në një përmbysje me 48 km/orë. Krahasuar me parakolpët prej llamarine të kohës, tamponët e vëllimit të OSV 40 ishin të mbushur me shkumë poliuretani, e cila u jepte atyre veti thithëse të goditjeve. Ky ishte pararendësi i parakolpit "vetë-shërues". Inxhinierët gjithashtu mbushin zgavrat e pragjeve dhe dyerve me shkumë poliuretani për të krijuar rezerva më të mëdha sigurie në një përplasje anësore.

Trarët e përforcuar të çatisë dhe mbështetëset unike të kokës në sediljet e përparme të montuara në pjesën e brendshme të tavanit rrisin stabilitetin e ndarjes së pasagjerëve, ndërsa sediljet ende mund të rregullohen. Të gjitha sipërfaqet në ndarjen e pasagjerëve me të cilat pasagjerët mund të vijnë në kontakt në rast aksidenti janë të mbuluara me një shtresë prej dy centimetrash shkumë poliuretani. Timoni është i pajisur me një element shtesë të palosshëm në pjesën e poshtme të kolonës së drejtimit për të thithur më mirë energjinë në rast të një përplasjeje. Sistemi qendror i paralajmërimit, i prodhuar nga Hella, kontrollon 11 funksione dhe tregon gabime të mundshme duke ndezur dritat përkatëse paralajmëruese. Katër sediljet e OSV 40 janë të pajisura me rripa sigurie me tre pika, ku ato të përparmet kanë një sistem tensionimi automatik.

Ndikimi i OSV 40 ishte i jashtëzakonshëm dhe rezultatet e zhvillimit dhe testimit të makinës u aplikuan shpejt drejtpërdrejt në prodhimin e modeleve të reja. Në të njëjtën kohë, makina eksperimentale kontribuoi gjithashtu në ndërgjegjësimin publik që ndryshonte ngadalë. Deri atëherë, çështjet që lidheshin me sigurinë dhe parandalimin e aksidenteve nuk ishin veçanërisht të rëndësishme për njerëzit, ndryshe nga sot.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Pak më shumë se gjysmë shekulli më parë, kompania Rüsselsheim prezantoi idenë e saj për një makinë kompakte të sigurt në Konferencën Ndërkombëtare Teknike mbi Sigurinë e Përmirësuar të Automjeteve në Londër

Trarët e përforcuar të çatisë dhe mbështetëset unike të kokës në sediljet e përparme të montuara në pjesën e brendshme të tavanit rrisin stabilitetin e ndarjes së pasagjerëve, ndërsa sediljet ende mund të rregullohen