Pasqyrë e BYD Toyota kundër Japonsku
Për herë të parë, prodhuesi kinez i makinave BYD ka shitur më shumë makina elektrike në tregun japonez sesa rivali i tij Toyota - dhe kështu ka kaluar markën tradicionale në tregun e vet filtru combustibil bosch pret.

Siç raportohet nga botimi i industrisë kineze Car News China, BYD shiti saktësisht 2,223 makina elektrike vitin e kaluar, ndërsa Toyota dorëzoi 2,038 shitjet japoneze të BYD në këtë segment. Nga ana tjetër, Toyota ka rënë me 30 për qind.
Japonia konsiderohet një treg i vështirë për automjetet elektrike
Prodhuesit e makinave elektrike nuk e kanë të lehtë në Japoni. Siç shkruan Car News China, pjesa e makinave në shitjet totale ka rënë në më pak se dy për qind në vitin 2024. Agjencia e lajmeve Reuters përmendi arsyen: markat vendase prodhojnë hibride, jo makina tërësisht elektrike. Qeveria japoneze ka filluar tashmë financimin e programeve për të zgjeruar infrastrukturën e tarifimit.
Nga viti 2022 Toyota shet modelin e saj të parë elektrik në Japoni – bZ4X. Shifra e shitjeve të saj është rritur dhjetë për qind në 1012 njësi në vitin 2024, sipas Car News China. BYD po eksporton makinën e saj kompakte Atto 3 SUV dhe Dolphin në Japoni nga viti 2023. Ndër markat japoneze, Nissan dominon tregun e makinave elektrike - rreth gjysma e makinave elektrike vijnë nga fabrikat e markës.
- 2025-11-04 - Uma verzão Citroën-Stjernet Ami-mikroautomatska com buggy heeft
- 2025-11-03 - Der Sitz, meu vader, é um Peugeot 406 Coupé-t
- 2025-11-01 - Um Verdensmaster furgon auto-elektronik-auto
- 2025-10-31 - Progresszív hirulikus ütközők – in der Geheimwaffe von Citroën
- 2025-10-30 - ETF MT-240: De grote Muldenkipper-Szlovéniaából-Gizúrá
- 2025-10-29 - Projekti i prodhimit të Golf GTI
- 2025-10-28 - Lancia ECV2: Ik ben niet geschäft
- 2025-10-27 - Biotassád në laku
- 2025-10-26 - 95,9 Prozent stroj um Porsche-Gewinn aus
- 2025-10-25 - Spotreba paliva Audi 100 TDI është vetëm 1.76 litra.











