Peru me një fuqi prej 265 kuaj-fuqi.

Ja çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� magazin de piese auto online.

Peru me një fuqi prej 265 kuaj-fuqi.

Modeli më i vogël i BMW-së bëhet përfaqësuesi më i fuqishëm i klasës kompakte.

Përgjigja e pyetjes nëse BMW ka kaluar vijën e arsyes shqetëson jo vetëm bavarezët... A nuk do të derdhet "njësia" pasi të derdhen tre litrat e vëllimit të punës, të shpërndara në gjashtë gota të rregulluara në një vijë?

Situata tingëllon vërtet dramatike… Inxhinierët e BMW-së duhen përgëzuar për krijimin e një lloj kryevepre akustike, sepse motori 130i nuk bën zhurmë të lehtë, por të lë pa frymë me një bas të fuqishëm nga dy majat e kromuara të sistemit sportiv të shkarkimit. Vendosja e një motori të madh në BMW-në e vogël padyshim meriton përgëzime – një hap i dëshiruar prej kohësh nga fansat e markës. Në fund të fundit, lidhja midis makinave me një helikë blu dhe të bardhë në emblemë dhe motorit me gjashtë cilindra në linjë është po aq tradicionale dhe e pazgjidhshme sa lidhja midis festave të birrës në Mynih dhe tetorit…

Duke shtuar njësinë prej 265 kuajsh në gamë, bavarezët i kanë vendosur gjërat përsëri në vendin e tyre dhe e kanë çliruar "njësinë" nga shqetësimet që i kanë shkaktuar deri më tani ekzemplarë ambiciozë si Golf GTI dhe Alfa GTA V6. Motori 330i i adaptuar posaçërisht (shtatë kuaj fuqi më i fuqishëm se ai i "trojkës") është aktualisht më i fuqishmi në klasën kompakte, dhe për sa i përket çmimit, 130i është i orientuar drejt atij të konkurrentit Audi A3 3.2. Njësia e motorrit "njësi" arrin çift rrotulluesin e saj maksimal prej 315 Nm midis 2500 dhe 4000 rpm.

Shpejtësia e modelit 130i është e kufizuar elektronikisht në 250 km/orë.

Ky diapazon është mjaft i gjerë dhe padyshim nuk është një nga pikat e forta të modelit. Fuqia e vërtetë e 130i del në shifrën 7,000 rpm, e cila arrihet me lehtësi të pakujdesshme dhe pas së cilës fillon zona e kuqe e takometrit.

Ndjesia është shumë e ngjashme me atë të drejtimit të një motoçiklete, dhe

dhe pezullimi i 130i sillet me sinqeritetin karakteristik të makinave me dy rrota garash - shasia sportive e zhvilluar nga specialistët e "M GmbH" e informon siç duhet shoferin për gunga në rrugë, ekzistencën e të cilave, për shembull, pronarët e limuzinave të klasit të lartë as nuk e dyshojnë...

BMW 130i merr kthesat me qetësinë e një makine sportive serioze dhe ecën përpara pa ndalur derisa të arrijë limitin tradicional prej 250 km/orë, pas së cilës "frenat elektronike" fillojnë të kufizojnë fuqinë e motorrit. Në versionin M, inxhinierët e BMW-së kanë shkurtuar lëvizjen e levës së marshit midis marsheve individuale, duke lejuar ndërrim më të shpejtë nga një marsh në tjetrin.

Si përfundim, mund të thuhet se “njësia” më e fuqishme është padyshim një model plotësisht i suksesshëm, 265 kuaj fuqia e të cilit është sigurisht më stresuese për psikikën e një shoferi pa përvojë sesa për teknologjinë e makinës, e cila vështirë se mund të çekuilibrohet. Epo, kupa e arsyes gjithmonë derdhet, por një skenar i tillë do të dalë në pah vetëm me shfaqjen e Ml-së ende hipotetike me një fuqi mbi 300 kuaj fuqi. …

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Modeli më i vogël i BMW-së bëhet përfaqësuesi më i fuqishëm i klasës kompakte

Përgjigja e pyetjes nëse BMW ka kaluar vijën e arsyes shqetëson jo vetëm bavarezët