Peugeot 604: um luxo-"Oroszlánkölyök" s priemarom 50

Peugeot 604 ishte makina e parë e vërtetë luksoze e markës franceze e prodhuar pas luftës. Modeli i fundit i ngjashëm ishte 601, i cili debutoi katër dekada më parë, në vitin 1934 magazin de piese auto online.

Peugeot 604: um luxo-"Oroszlánkölyök" s priemarom 50

Sedani i projektuar nga Pininfarina u prezantua në Panairin e Automobilave në Gjenevë në mars të vitit 1975, ku mori vlerësime shumë të larta për dizajnin e tij të rafinuar dhe elegant. Sipas librit vjetor autoritar danez Bilrevyen 1976 ("Auto Review 1976"), pamja e kësaj makine dallohet nga "eleganca e qetë". Edhe pse nga jashtë nuk duket kështu, Peugeot 604 bazohet kryesisht "në parimet e Peugeot 504", duke përdorur strukturën e tij bazë, duke përfshirë dyert dhe një pjesë të dyshemesë. Ai fuqizohet nga motori krejt i ri 2.7 litra V6 PRV me 144 kf, i zhvilluar në bashkëpunim me Renault dhe Volvo.

Hyrja ambicioze e Peugeot në segmentin e tregut të makinave luksoze është një rezultat i natyrshëm i rritjes së ndjeshme të mirëqenies së blerësve mesatarë. Në mesin e viteve 1970, çmimi bazë në SHBA ishte 10,990 dollarë, dhe në Mbretërinë e Bashkuar – 4,785 £ (krahasuar me 4,399 £ për BMW 520, 4,361 £ për Citroën CX Pallas dhe 3,485 £ për Ford Granada 3000 GL).

Peugeot 604 ka disa cilësi të dukshme. Midis tyre janë ngarja e qetë e trashëguar nga 504, ekuivalente me Jaguar XJ6 të atëhershëm, manovrimi i besueshëm në rrugë, pjesa e brendshme e bollshme dhe drejtimi shumë i lavdëruar, i përshkruar nga të gjithë si "jashtëzakonisht i saktë" dhe "një nga më të mirët e prodhuar ndonjëherë". Modeli 604 ka dyer që hapen jashtëzakonisht gjerë, duke e bërë hyrjen dhe daljen shumë të lehtë.

Megjithatë, pavarësisht vlerësimeve të larta, Peugeot 604 dështoi të ishte një dështim komercial. Prodhimi i 153,252 njësive ishte gjysma e atij të Rover 3500 me motor V8 dhe një e teta e atij të konkurrentit të tij kryesor, Citroën CX. Peugeot arriti të nxirrte fitim nga çdo njësi e prodhuar, kryesisht për shkak të pajisjeve dhe mekanikës së përbashkët me 504, por pasi mbaroi prodhimi, modeli mbeti pa një pasardhës të drejtpërdrejtë.

Studiuesit modernë të historisë së automobilave ia atribuojnë dështimin e saj relativ arsyeve të ndryshme, të tilla si stili konservator, mungesa e inovacionit teknik, karakteristikat modeste dhe reputacioni i kompanisë për vështirësinë në përballimin e ndryshkut.

Modeli 604 u prezantua gjatë recesionit të shkaktuar nga kriza energjetike e vitit 1973, e cila e bëri tregun e makinave me motor të madh mjaft të pafavorshëm. Në një përpjekje për t'u përshtatur me këtë situatë, Peugeot lançoi disa versione ekonomike të 604, por ato nuk kontribuan shumë në rritjen e shitjeve të përgjithshme të modelit. Çuditërisht, në Panairin e Automobilave në Gjenevë të vitit 1978. U prezantua një version me turbodizel, me të cilin Peugeot u përpoq të bindte blerësit e klasës së mesme të lartë se modeli 604 kishte "inxhinierinë e një Mercedes-Benz 280E, manovrimin e një BMW Serie 5 dhe elegancën e një Jaguar XJ6", por pa sukses. Shitjet ranë më tej në vitin 1980, pas lançimit të modelit shumë më tërheqës 505, i cili ka përmasa dhe potencial teknik të ngjashëm.

Prodhuesit francezë të makinave në përgjithësi nuk kanë arritur shumë sukses ndërkombëtar në segmentin e biznesit që nga epoka e Citroën DS. Modeli luksoz 604 është ndoshta rasti i fundit në të cilin PSA Peugeot Citroën ofron një konkurrent të qëndrueshëm në këtë segment fitimprurës të tregut. Prodhuesit gjermanë, nga ana e tyre, përfituan menjëherë nga kjo situatë dhe në fund të viteve 1970 dhe 1980 ata arritën të fitonin pozicionin e tyre të palëkundur në tregun e makinave të klasës së biznesit.

Karriera industriale e Peugeot 604 zgjati nga viti 1975 deri në vitin 1985, me 153,252 makina të prodhuara gjatë kësaj periudhe. Një detaj interesant, por pak i njohur nga historia e modelit, është se midis viteve 1979 dhe 1981, ai është montuar gjithashtu nga kompania koreano-jugore Kia.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Sedani i projektuar nga Pininfarina u prezantua në Panairin e Automobilave në Gjenevë në mars të vitit 1975, ku mori vlerësime shumë të larta për dizajnin e tij të rafinuar dhe elegant

Hyrja ambicioze e Peugeot në segmentin e tregut të makinave luksoze është një rezultat i natyrshëm i rritjes së ndjeshme të mirëqenies së blerësve mesatarë