Peugeot VERA: 45 vjet

Fillimi u bë në vitin 1980, kur u përfundua i pari nga katër prototipet e serisë eksperimentale VERA. Emri është një akronim për Véhicule Économe de Recherche Appliquée, ose “Automjet Ekonomik për Kërkime të Aplikuara”. Ai doli nga një program qeveritar, me vlerë rreth 7 milionë euro sot, i shpërndarë midis prodhuesve kryesorë të makinave në vend për të zhvilluar makina me konsum më të ulët të karburantit piese auto online.

Peugeot VERA: 45 vjet

Prototipi VERA u krijua nga Peugeot në vetëm një vit e gjysmë në emër të Agjencisë Franceze për Kursimin e Energjisë, e cila paracakton edhe qëllimin e tij kryesor shkencor. Karroceria e tij është në thelb identike me atë të modelit të prodhimit Peugeot 305 SR, me peshën e reduktuar me 20% dhe nga 942 kg në 755 kg pa ndikuar në standardet e sigurisë. Kjo u arrit duke hequr një pjesë të peshës së panevojshme të të gjithë komponentëve të mundshëm, të cilët lehtësuan përkatësisht: motorin me 22 kg, pajisjet shtesë me 12 kg, boshtin e pasmë me 34 kg, drejtimin me 8 kg, rrotat dhe gomat me 15 kg, pajisjet me 30 kg dhe karrocerinë me 67 kg.

U përdor një motor i modifikuar nga modeli i vogël kompakt Peugeot 104 me një zhvendosje prej 1452 cc dhe një fuqi prej 63 kf në 4500 rpm, me raportin e kompresimit të rritur në 10.2, dhe ndezja është elektronike. Informacioni në lidhje me funksionimin e motorit përpunohet nga një mikroprocesor elektronik, i cili lëshon komanda për të ndryshuar avancimin e ndezjes dhe parametra të tjerë të funksionimit, për të maksimizuar ekonominë e karburantit. Kujtesa elektronike e pajisjes përmban 1024 vlera të ndryshme të kohës së ndezjes, të cilat garantojnë që motori do të funksionojë gjithmonë në mënyrën më ekonomike. Volanti është i lehtë, karburatori dhe karteri janë bërë nga aliazh magnezi, mbulesa e kokës dhe mbajtësja e pedalit janë bërë prej plastike, dhe vetë pedalet janë bërë prej alumini. Disqet janë bërë nga material sintetik. Karroceria është lehtësuar duke përdorur fletë metalike më të hollë por më të fortë. Dyert dhe si kapotat e përparme ashtu edhe të pasme janë bërë nga tekstil me fije qelqi, dhe parakolpët e përparmë janë bërë nga poliamidi.

Për të përmirësuar aerodinamikën, të gjithë komponentët e spikatur të karrocerisë u zbutën, dritaret e përparme dhe të pasme u panë pa skaje të jashtme, u hoqën kanalet e ujit, u instaluan mbulesa rrotash, si dhe devijues në dritaret anësore të përparme dhe përpara parakolpëve të pasmë. Si rezultat i këtyre ndryshimeve, koeficienti i rezistencës prej 0.44 në Peugeot 305 u ul me 27%, dhe kështu u ul në 0.306. Konsumi mesatar i benzinës së VERA është 1/3 më i ulët se ai i Peugeot 305, dhe me një shpejtësi konstante prej 80 km/orë nuk i kalon 4.53 l për 100 km.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Prototipi VERA u krijua nga Peugeot në vetëm një vit e gjysmë në emër të Agjencisë Franceze për Kursimin e Energjisë, e cila paracakton edhe qëllimin e tij kryesor shkencor

U përdor një motor i modifikuar nga modeli i vogël kompakt Peugeot 104 me një zhvendosje prej 1452 cc dhe një fuqi prej 63 kf në 4500 rpm, me raportin e kompresimit të rritur në 10