Po në lidhje me krahasimin e motorit VW?

Drejtori ekzekutiv i VW, Oliver Blume, një nga drejtuesit më me ndikim në sektorin e automobilave, mbështet shtyrjen e ndalimit të motorëve me djegie të brendshme, të planifikuar për vitin 2035. Ne zbulojmë se cilat mund të jenë motivet e tij për këtë pozicion magazin de piese auto online.

Po në lidhje me krahasimin e motorit VW?

Kur flet shefi i VW, Oliver Blume, fjalët e tij kanë peshë të madhe – për sektorin, për industrinë dhe për të gjithë shoqërinë në Evropë. Kjo është arsyeja pse është shumë e rëndësishme të mendojmë pse Blume e vë në pikëpyetje planin origjinal për të hequr gradualisht motorët me djegie të brendshme në vitin 2035. Blume, ndoshta drejtuesi më i rëndësishëm i industrisë së automobilave në Evropë dhe kreu i prodhuesit më të madh të automjeteve në kontinent, bëri thirrje për më shumë kohë për të arritur objektivat e planifikuar për vitet 2030 dhe 2035.

Ishte viti i dytë që ngriti moralin e shoferëve në të gjithë BE-në. Sipas planit, makinat e fundit të reja me motor me djegie të brendshme, qofshin ato benzinë, naftë apo hibride, do të mund të regjistrohen në Bashkimin Evropian në vitin 2035. Në fakt, është lënë një boshllëk i etiketuar "hapja e teknologjisë" për ndërprerjen e motorëve me djegie të brendshme. Kjo do të thotë që nëse pas vitit 2035 motorët e rinj me djegie të brendshme mund të fuqizohen nga lëndë djegëse miqësore me mjedisin dhe jo-fosile (p.sh. sintetike ose hidrogjen), makinat e pajisura me ICE do të jenë ende të pranueshme për regjistrim.

Në deklaratat e mëparshme, shefi i VW ka demonstruar vazhdimisht se beson në kalimin drejt lëvizshmërisë elektrike në planin afatgjatë. Megjithatë, tani Blume po bën thirrje për më shumë fleksibilitet në zbatimin e rregulloreve të reja. Sipas tij, tranzicioni "ka nevojë për kontrolle të vazhdueshme që pasqyrojnë vërtet shpejtësinë e përhapjes së lëvizshmërisë elektrike", tha menaxheri për Neue Osnabrücker Zeitung. Kur tha, "Kur është e përshtatshme, politikëbërësit duhet të jenë fleksibël në lidhje me kohën e tranzicionit", ai po i referohej pikërisht shtyrjes së datës së përfundimit për motorët konvencionalë me djegie të brendshme.

Tani ishte koha kur realitetet duheshin rishikuar. Blume, i cili drejton gjithashtu Porsche, i quajti planet e fundit të Komisionit Evropian për kufizime më të rrepta mbi rregulloret e flotës si hapin e duhur. Prodhuesve të makinave do t'u jepen tre vjet më shumë se sa ishte planifikuar për të përmbushur kufijtë më të rreptë të emetimeve të CO₂ që duhej të hynin në fuqi në vitin 2025 (domethënë deri në vitin 2028). Përndryshe, industria gjermane e automobilave, ku pjesa e modeleve ICE është e lartë, do të ishte detyruar të paguante gjobat e BE-së prej disa qindra milionë eurosh. Megjithatë, gjermanët nuk do të ishin të vetmit që do të vuanin - Renault, për shembull, do të kishte gjithashtu probleme në përmbushjen e rregulloreve më të rrepta të emetimeve.

Pse Blume dëshiron që dalja në pension e ICE-së të shtyhet sa më gjatë që të jetë e mundur?

Industria e automobilave, veçanërisht ajo gjermane, po përballet aktualisht me sfida të mëdha - ose më saktë: probleme. Mosmarrëveshja tregtare ende e pazgjidhur me SHBA-në, e iniciuar nga Donald Trump, është vetëm një nga rreziqet që u sjell netë pa gjumë menaxherëve të rangut të lartë nga bota e rrotave. Rasti tjetër serioz është rënia serioze e shitjeve në Kinë. Dhe për ta përmbyllur të gjitha, blerësit në Gjermani, tregu më i madh i makinave në Evropë, kanë frikë të vënë bast për automjetet elektrike, në zhvillimin e të cilave janë investuar miliarda. Nuk është rastësi që në janar 2025, kolegu i Blume, Ola Källenius, i cili përveçse është shefi i Mercedes është edhe kreu i Shoqatës Evropiane të Prodhuesve të Automobilave ACEA, bëri thirrje për lehtësimin e rregulloreve kundër ndryshimeve klimatike.

Çfarë lidhje ka ndalimi i motorëve me djegie të brendshme me lëndët djegëse sintetike?

Duke pasur parasysh shitjet e ngadalta të automjeteve elektrike në Gjermani, kalimi në automjete elektrike nuk po bën shumë përparim. Sipas rregulloreve të BE-së, vetëm makinat plotësisht elektrike konsiderohen automjete me emetime zero. Dhe çfarë do të bëjmë me motorët me djegie të brendshme, pra me modelet me benzinë, naftë dhe hibride që aktualisht përbëjnë rreth 80 përqind të të gjitha shitjeve në Gjermani? Karburantet ekologjike mund të jenë shpëtimi. Politikanë të shquar evropianë, përfshirë dhe me shumë gjasa kancelari i ardhshëm gjerman Friedrich Merz, janë shprehur në favor të shtyrjes së ndalimit të motorëve me djegie të brendshme, duke treguar lëndët djegëse alternative si zgjidhje. Por kur do të shfaqen karburantet sintetike "të gjelbra" ose hidrogjeni "i gjelbër"? Nuk ka qartësi për këtë çështje për momentin.

Pjesa e hidrogjenit "të gjelbër" në Gjermani është nën një përqind, dhe praktikisht nuk ka kërkesë për të nga sektori i transportit. Dhe karburantet sintetike aktualisht prodhohen në doza homeopatike. Për shembull, kompania japoneze e energjisë Eneos, e cila dëshiron të furnizojë karburant neutral ndaj klimës për Mazda-n, Subaru-n, Suzuki-n dhe Toyota-n në Expo 2025 në Osaka në tetor, raportoi së fundmi sasinë e karburantit të prodhuar çdo ditë në uzinën e saj pilot: ishte vetëm "një fuçi" në ditë, që është ekuivalente me 159 litra!

Çfarë do të ndodhë në të ardhmen?

Propozimet e Komisionit Evropian për të lehtësuar periudhën e zgjatur për pajtueshmërinë me rregullin e emetimeve të CO₂ janë aktualisht në diskutim në Parlamentin Evropian dhe 27 shtetet anëtare të BE-së. Thuhet se udhëheqësit në negociata do të avokojnë gjithashtu për ndryshime shtesë në vlerat kufitare. Është gjithashtu e mundur që ndalimi i ICE të riplanifikohet pas vitit 2035.

Përfundim

A duhet të shtyhet apo jo heqja graduale e motorëve me djegie të brendshme? Një pyetje e vështirë. Kjo do të ishte më mirë për industrinë, por jo për klimën. Shumë varet nga shoferët dhe zgjedhjet e tyre kur blejnë një makinë të re. Në realitet, kushdo mund ta “nxisë” përdorimin e një motori me djegie të brendshme duke kaluar në energji elektrike - për sa kohë që dëshiron.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Kur flet shefi i VW, Oliver Blume, fjalët e tij kanë peshë të madhe – për sektorin, për industrinë dhe për të gjithë shoqërinë në Evropë

Ishte viti i dytë që ngriti moralin e shoferëve në të gjithë BE-në