Ponto: sur Fiat-vezércsillaga verzia 1995
Historia e Fiat Punto (projekti 176) daton që nga viti 1993, kur modeli i parë i markës me këtë emër u prezantua për median në Torino më 31 gusht dhe në Frankfurt më 7 shtator, duke shënuar fillimin e një brezi krejtësisht të ri të makinave kompakte magazin de piese auto online.

Makina, e projektuar nga Giorgetto Giugiaro, ishte pasardhësja e drejtpërdrejtë e Uno-s dhe iu besua misioni përgjegjës për të përsëritur suksesin e saj të jashtëzakonshëm. Jo vetëm që arriti të përmbushte të gjitha pritjet, por në vitin 1995 u zgjodh edhe "Makina e Vitit". Për prodhimin e saj, u ndërtua një fabrikë krejtësisht e re në Melfi (Potenza), e cila në atë kohë ishte një nga vendet më moderne industriale në botë, dhe përdorimi i teknologjive dhe proceseve krejtësisht të reja çoi në shfaqjen e konceptit tani të njohur të "fabrikës së integruar". Më vonë, makina filloi të montohej edhe në Mirafiori (Torino) dhe Termini Imerese (Palermo).
Që nga fillimi i karrierës së tij industriale, Fiat Punto ka qenë i disponueshëm në dy versione kryesore - me 3 ose 5 dyer, 6 nivele pajisjesh, 6 motorë dhe 14 ngjyra karrocerisë, duke kombinuar dizajnin inovativ me kabinën më të bollshme në kategorinë e tij. Krahasuar me Uno-n, Punto është më i madh dhe më i rehatshëm, dhe gjithashtu ka një bagazh më të madh prej 275 litrash, i cili bëhet 1080 kur hiqen sediljet e pasme. Dritat origjinale të mëdha të pasme, të pozicionuara vertikalisht dhe kanali i madh i ajrit në parakolpin e përparmë bien në sy në dizajnin e pastër dhe të ekuilibruar mirë të makinës. Në të njëjtën kohë, pjesa e brendshme është shumë e rehatshme dhe përfshin karakteristika që më parë ishin të rezervuara vetëm për makinat në segmentet më të larta.
Opsionet e motorëve të ofruara janë: 1.1 Fire me 54 kf, 1.2 me 60 kf, 1.2 me 75 kf, motori 1.6 me 90 kf, versioni GT me motor Turbo 1.4 litra me intercooler, i cili arrin një fuqi maksimale prej 136 kf, dhe së fundmi versioni TD turbodiesel 1.7 litra me 70 kf. Të gjitha versionet kanë frena disku përpara dhe frena tambure prapa (vetëm në Punto GT të gjitha frenat janë disk, ato të përparmet janë të ventiluara), pezullim McPherson përpara. Përveç kësaj, çdo version përfshin një ose më shumë nivele pajisjesh (S, ED, SX, 6 Speed, ELX dhe GT).
Në vitin 1994, u shfaq Punto Cabrio i projektuar nga Bertone, dhe gama u pasurua me dy nivele të tjera pajisjesh: 60 S me një motor 1.2 me 60 kf dhe 90 ELX me një motor 1.6 me 90 kf.
Në vitet në vijim, Fiat prezantoi shumë variante të tjera të Punto-s, siç ishte HSD, i cili spikati me aksesorët e tij të sigurisë, ose versioni Selecta, i cili ishte projektuar për drejtimin në qytet dhe ishte i pajisur me një transmision të kontrolluar elektrikisht vazhdimisht të ndryshueshëm (ECVT). Në fund të vitit 1994, Punto D debutoi me një motor nafte 1.7 litra, dhe vitin pasardhës versioni Sporting me një motor 1.6 litra të kombinuar me një raport të ulët marshësh.
Në vitin 1997, gama u përditësua me ndryshime të vogla estetike, por mbeti po aq e arritshme sa gjithmonë. Karakteristikat e reja përfshinin më shumë opsione ngjyrash karrocerisë dhe futjen e zbukurimeve të reja të brendshme dhe pëlhurave të sediljeve, duke e çuar gamën e modelit në 29. Në maj 1997, në Panairin e Motorëve të Barcelonës, Punto debutoi me motorin e ri Fire me 16 valvula, 1.2 litra me 85 kf. Më në fund, në vitin 1998, Fiat prezantoi gamën e re Punto kabriolet, si dhe tre nivele të reja zbukurimi: Sole, Star dhe Stile. Këto ishin përditësimet më të fundit të një modeli të jashtëzakonshëm, i cili ia kaloi stafetën Punto-s së re në korrik 1999. Një total prej rreth 3,400,000 njësish u prodhuan nga seria e parë e modelit.
- 2025-08-15 - KIA EV5: SUV i ri elektrik në Kore (VIDEO)
- 2025-08-13 - Renault Clio: tu nagy ahhoz, hogy kíssi legende...
- 2025-08-12 - Nostalgji me 5 yje
- 2025-08-11 - Mercedes Auto 2000: komente 45. apríla
- 2025-08-10 - Theksi i ri i Bundesligës është te Porsche
- 2025-08-09 - Você será uma classe G elektronik od Mercedes-Benz?
- 2025-08-08 - Koncepti BMW Speedtop: Um Shooting Brake Alma (VIDEO)
- 2025-08-07 - Mercedes C126: Der Wagen é schon fertig en fährt met dem Fahrrad
- 2025-08-06 - Alfa Romeo po afrohet
- 2025-08-05 - Langzeittest – 100 km pa BMW-u 223d xDrive Active Tourerrel (VÍDEO)
