Porsche 914: një pamje e ndryshme
I lançuar 55 vjet më parë, modeli 914 është diçka krejtësisht e re për Porsche-n. Është makina e parë e prodhimit të markës me motor të vendosur në mes, e para që ofrohet vetëm si version me çati të hapur dhe e para që është projektuar si një linjë e re modelesh, e ndryshme nga ajo e makinave me motor të vendosur në pjesën e pasme. 914, e cila debutoi në shtator të vitit 1969 në Panairin e Automobilave në Frankfurt, është makina e tretë krejtësisht e re në prodhim nga Porsche magazin de piese auto online.

Vierzehner, ose "katërmbëdhjetëshja", siç e quajnë gjermanët, ishte përpara kohës së saj në shumë mënyra, por në vitin 1969 dukej e huaj në krahasim me klasikët elegantë që i sjellin Porsche-s famë të vërtetë botërore. Dizajni i makinës nuk mori vlerësimet pozitive të pritura dhe ndoshta për këtë arsye kompania nuk e promovoi kurrë emrin e stilistit që e dizajnoi atë në media. Ajo që publikohet zyrtarisht është se modeli është rezultat i punës së përbashkët të dy kompanive automobilistike të lidhura në mënyrë të pazgjidhshme: Porsche dhe VW, ku e para dëshiron një model krejtësisht të ri, por nuk ka mundësi ta përballojë atë, ndërsa e dyta dëshiron të pasurojë gamën e saj me një dizajn të freskët. Dhe kjo është plotësisht logjike, pasi në mesin e viteve 1960 Karmann Ghia dukej tashmë mjaft e vjetëruar, dhe zëvendësimi i saj me një model krejtësisht të ri ishte urgjent.
Kështu, u arrit një marrëveshje midis dy kompanive, sipas së cilës Volkswagen angazhoi Porsche-n për të projektuar një makinë sportive që do të prodhohej nga Karmann. U vendos që të pajiset me motorin e ri 1.7 litra bokser me katër cilindra të VW-së, i destinuar për modelin modern VW 411 fastback të ardhshëm, ndërsa pezullimi i përparmë, drejtimi dhe transmisioni me pesë shpejtësi ishin nga Porsche 911. Makina u lançua në Evropë si VW-Porsche, por në tregun amerikan u shit vetëm si Porsche. Brendësia gjithashtu përzien elementë të njohur nga VW dhe Porsche.
Në vitin 1964, kur ekipi i dizajnit në Zuffenhausen mori përsipër projektin VW-Porsche, ai shqyrtoi disa koncepte, duke përfshirë propozime për pjesën e jashtme, por më pas ndoqi rrugën e vet. Në fillim të vitit 1966, u miratua dizajni përfundimtar i jashtëm, i projektuar nga projektuesi kryesor i atëhershëm i Porsche-s, Heinrich Klie.
Përveç avantazheve në manovrim, varianti me motor të vendosur në mes ka një bagazh, si përpara ashtu edhe prapa, duke e bërë atë një makinë të vërtetë turistike, me një panel çatie të fortë që tërhiqet në ndarjen e pasme. Ky konfigurim, i kombinuar me dizajnin karakteristik, e distancon qartë 914 nga 911. Vizualisht, makina ndryshon ndjeshëm jo vetëm nga modelet e tjera të kompanisë, por edhe nga modelet sportive të kompanive të tjera, dhe në premierën e saj në vitin 1969, ajo rezulton të jetë jashtëzakonisht individuale për sa i përket dizajnit.
Fatkeqësisht, 914 ishte e dënuar të dështonte që në fillim në Evropë, ku u perceptua si një VW-Porsche, por jo si një VW, as si një Porsche. Megjithatë, të gjithë bien dakord për një gjë: ofron manovrim të jashtëzakonshëm, dizajn inteligjent dhe efikasitet të admirueshëm. Shasia u zhvillua nga inxhinieri legjendar i Porsche-s, Helmut Bott, dhe e vërtetoi vlerën e saj në Le Mans në vitin 1970, ku fitoi kategorinë GT, zuri vendin e gjashtë në renditjen e përgjithshme dhe të katërtin në Indeksin e Efikasitetit.
Midis viteve 1970 dhe 1976 u prodhuan gjithsej rreth 119,000 kopje, që në fakt është një arritje shumë e mirë.
- 2025-05-31 - Okos #1 Pro – Problem me hashtag-et cilësore? (TESZT)
- 2025-05-30 - Wartburg 311/3 Coupé: um carré socialista em chervteteje
- 2025-05-28 - Elektrische Motorhaube 2025-ben: Ultravioleta F77 2 Mach
- 2025-05-27 - Das brauchen Sie: Robotertaxi roda um dia
- 2025-05-26 - Xiaomi SU7 është një version i ri i SUV-it: v YU7
- 2025-05-24 - Áno, gojiete, že nie je v roku 2025 sukses?
- 2025-05-23 - Isso é Gott, ele é um autohandel
- 2025-05-22 - Nëse dhoma nuk është aktive, do të funksionojë.
- 2025-05-21 - Tjetra: Uma Suzuki-Stjerne du nouveau Grand Vitara para
- 2025-05-20 - MINI JCW Cabrio: Lartësia maksimale 86 metra
