Projekti i prodhimit të Golf GTI
Për 50-vjetorin e GTI-së, Volkswagen lançon Golf GTI EDITION 50 me 325 kuaj fuqi dhe një shpejtësi maksimale prej 270 km/orë piese auto online.

Që nga lançimi i Golf GTI-së së parë në vitin 1976, Volkswagen ka shitur mbi 2.5 milionë njësi të modelit. Vitin tjetër, do të festojë 50-vjetorin e tij - dhe për të shënuar këtë rast, Wolfsburg ka përgatitur Golf GTI EDITION 50 - versionin më të fuqishëm dhe më të shpejtë të GTI-së në histori. Me 239 kW (325 kf), Golf GTI EDITION 50 është 18 kW (25 kf) më i fuqishëm se Golf GTI Clubsport, i cili ishte Golf GTI më i fuqishëm i prodhimit serik deri më sot. Me këtë motor, hot hatch përshpejton nga 0 në 100 km/orë në 5.3 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 270 km/orë. Modeli i përvjetorit është 15 mm më i ulët se Golf standard dhe ka pezullim adaptiv DDC dhe rrota 19-inç Queenstown si standard.
Për një tarifë shtesë, klientët mund të porosisin edhe paketën opsionale GTI Performance. Ai përfshin goma gjysmë të lëmuara Bridgestone Potenza Race, si dhe rrota të farkëtuara Warmenau 19-inç, një sistem shkarkimi të lehtë R-Performance me sustë titaniumi dhe një pezullim Performance që është ulur me 5 mm të tjera. Këndimi vertikal i pjesës së përparme është rritur në -2 gradë, dhe versioni me paketën opsionale është rreth 30 kg më i lehtë. Piloti Benjamin Leuchter provoi potencialin e makinës në Nürburgring në prill 2025, me makinën që regjistroi një kohë prej 07:46:13 minutash - më e mira për një Golf prodhimi në Ferrin e Gjelbër.
Modeli i përvjetorit paraqet shumë pika kryesore të dizajnit - siç janë detajet jeshile në sediljet me kuadrata dhe rripat e sigurimit të kuq. Logoja e GTI 50 është në timon. Nga jashtë, logoja e GTI 50 është në spoilerin e çatisë dhe në pjesën e brendshme të pasqyrave të jashtme. Pikat kryesore të tjera përfshijnë dekorime speciale të pragjeve të dyerve, një çati të zezë, mbulesa pasqyrash të zeza dhe maja shkarkimi të zeza. Në Gjermani, Golf GTI EDITION 50 shitet me një çmim fillestar prej 54,540 eurosh.
- 2025-10-28 - Lancia ECV2: Ik ben niet geschäft
- 2025-10-27 - Biotassád në laku
- 2025-10-26 - 95,9 Prozent stroj um Porsche-Gewinn aus
- 2025-10-25 - Spotreba paliva Audi 100 TDI është vetëm 1.76 litra.
- 2025-10-24 - Mal posso esperar pelo lindo ano com o tempo
- 2025-10-23 - KS-80: modeli i ri i legjendës së Zündapp
- 2025-10-22 - Nga V 140 në S 600
- 2025-10-21 - Volkswagen ka një jetëgjatësi më të madhe se Crafter-Elektronik
- 2025-10-20 - Kontrolloni nëse Dongfeng-Box Blev është në faqen e Euro NCAP.
- 2025-10-19 - Kettős söster ako Dacia Sandridersnek: Sébastien Loeb van Marokóban, Edouard Boulanger világbajnok a navigatieközt











