Renault 18 Turbo: Turbodúchadlo

Renault RS01 ishte makina e parë e Formula 1 e pajisur me një motor turbo. Kjo ndodhi në fund të viteve 1970, kur kompania franceze mori një rrezik të guximshëm që askush nuk e kishte provuar më parë: të fitonte Formula 1 me një motor të vogël turbo 1500 cc kundër motorëve të zakonshëm 12 ose 8 cilindrash 3.0 litra me aspirim natyral. Debutimi i kësaj makine ishte në Çmimin e Madh të Britanisë në vitin 1977. Po atë vit, një makinë Renault e pajisur me një motor turbo zuri vendin e dytë në Le Mans, dhe në vitin 1978 fitoi garën, duke dëshmuar se këto njësi mund të ishin jo vetëm të fuqishme, por edhe të besueshme. Përparimi i madh erdhi në vitin 1979, kur Renault fitoi Çmimin e Madh të Francës. Që nga ai moment, zbatimi i turbokompresorëve në modelet Renault të prodhuara në masë u bë një përparësi kryesore piese auto online.

Renault 18 Turbo: Turbodúchadlo

Shumë njerëz besojnë se Renault 5 Turbo dha një kontribut të madh në futjen e turbokompresorit në gamën e prodhimit të kompanisë, por e vërteta është se ky nder i takon Renault 18 Turbo më pak karizmatik, i prezantuar në Paris në vitin 1980.

Me këtë teknologji inovative, Renault po ofron një produkt krejtësisht të ri në segmentin e sedanëve të madhësisë së mesme. Meqenëse është projektuar për përdorim në një makinë të madhësisë së mesme me një presion turbokompresori të kufizuar në 600 g/cm², sistemi i përparuar turbo i jep Renault 18 fuqi të krahasueshme me atë të modeleve më të fuqishme në treg. Nga ana tjetër, është një makinë familjare e plotë për përdorim të përditshëm, e cila ndryshon nga jashtë nga versioni bazë vetëm në spoilerin e thjeshtë në bagazh, spoilerin e vogël përpara dhe mbishkrimet e mëdha Turbo në dyer. Është i pajisur mirë, i qetë, i bollshëm dhe i rehatshëm, por kur fuqia e motorit me 4 cilindra çlirohet plotësisht, bëhet e qartë se zhvendosja modeste prej 1565 cc fsheh potencial shumë më të madh. Falë turbokompresorit Garrett, i vendosur para karburatorit, motori gjeneron 110 kf në 5000 rpm, aq sa Volkswagen Golf GTI (një nga standardet për një makinë sportive shumëfunksionale).

Temperatura e rritur për shkak të kompresimit ulet me 50-60 gradë në intercooler, pas së cilës ajri hyn në karburator. Përzierja e karburantit që rezulton hyn në cilindrat e motorrit përmes valvulave të marrjes së ajrit, dhe intercooling zvogëlon ndjeshëm ngarkesën termike në valvula dhe pistona.

Shpejtësia maksimale e makinës arrin 185 km/orë, përshpejtimi nga 0 në 100 km/orë është i barabartë me 10 sekonda, dhe lëvizja e 400 m nga një vend zgjat 17.4 sekonda. Konsumi i karburantit me 90 km/orë, 120 km/orë dhe trafikun e qytetit është përkatësisht 6.4, 8.5 dhe 9.8 litra për 100 km.

Menjëherë pas premierës së Renault 18 Turbo, u prezantua versioni Turbo Diesel, i cili ishte i disponueshëm në dy versione: TD (me një kambio me 4 shpejtësi) dhe GTD (me një kambio me 5 shpejtësi). Makina ishte 10 kg më e rëndë, gjë që vinte për shkak të motorit më të rëndë me një vëllim pune prej 2068 cc. cm. Boshti i kamës ishte i vendosur në kokën e cilindrit dhe, së bashku me pompën e injektimit të karburantit, vihej në lëvizje nga boshti i boshtit nëpërmjet një rripi sintetik. Karburanti injektohej në një dhomë vorbulle Ricardo Comet të vendosur në kokën e cilindrit. Ashtu si me Turbo, koka dhe blloku i cilindrit ishin bërë nga aliazh alumini. Fuqia maksimale e Turbo Diesel ishte 66.5 kf në 4500 rpm, dhe fuqia e litrit ishte 32 kf për litër, ose gjysma e Turbo. Shpejtësia maksimale arrin vetëm 156 km/orë, por konsumi i karburantit zvogëlohet ndjeshëm midis 10 dhe 34 përqind, varësisht nga mënyra e funksionimit.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Shumë njerëz besojnë se Renault 5 Turbo dha një kontribut të madh në futjen e turbokompresorit në gamën e prodhimit të kompanisë, por e vërteta është se ky nder i takon Renault 18 Turbo më pak karizmatik, i prezantuar në Paris në vitin 1980

Me këtë teknologji inovative, Renault po ofron një produkt krejtësisht të ri në segmentin e sedanëve të madhësisë së mesme