Rruga A3 në gjendje të mirë (TESZT)
Audi ka gjetur një vend midis A3 Sportback dhe versionit sedan. Tani është mbushur me gjëra të zakonshme. Ne testuam kryqëzimi magazin de piese auto online.

PËR VERËN, Audi jo vetëm që u dha një pamje më të mprehtë dhe materiale me cilësi më të lartë të gjitha varianteve të modelit të saj kompakt A3, por Ingolstadt përfshiu gjithashtu një derivat krejtësisht të ri të modelit në linjën e saj: Audi A3 allstreet.
Emri sugjeron që ky është një crossover, vizioni i të cilit jashtë rrugës duhet të tërheqë kryesisht klientët që kërkojnë një makinë kompakte që mund të përballojë rrugë të ashpra. Për më tepër, rritja prej 30 mm e lartësisë nga toka nga 15 cm, e kombinuar me goma me diametër më të madh dhe disqe të paktën 17 inç, nuk është tashmë e mjaftueshme. Është e qartë se cilësimet e sustës/amortizatorit janë gjithashtu të përshtatura për qendrën më të lartë të gravitetit të makinës - kur kaloni mbi gunga dhe gropa. Modeli allstreet i thith gunga me mjeshtëri, por zakonisht Audi mbetet i ngjitur fort në rrugë dhe tregon anën e tij sportive. Kjo gjithashtu përcjell drejtimin progresiv opsional. Rafti specifik i ingranazheve ndryshon raportin e ingranazheve në varësi të këndit të drejtimit dhe kështu lejon drejtim të saktë në shpejtësi më të larta.
Opsionalisht, mund të porosisni sistemin dinamik Audi drive select dhe falë tij, mund të ndryshoni cilësimet e motorit dhe të drejtimit përmes pesë mënyrave me shtypjen e një butoni. Kjo vlen edhe për allstreet 35 TFSI. Funksionon me motorin me benzinë 1.5 litra të Grupit VW me një sistem elektrik 48 volt. 150 kuaj fuqi dhe 250 Njuton metra të makinës së provës, të dërguara nëpërmjet transmisionit automatik me 7 shpejtësi me dy tufë në rrotat e përparme, janë më se të mjaftueshme për të përshpejtuar Allstreet në 100 km/orë në 8.6 sekonda.
Shpejtësia maksimale e makinës është 222 km/orë – është e mundur pa shumë mundim. Motori 35 TFSI nuk bën zhurmë kur kërkon fuqi të plotë, dhe sistemi mild hibrid nuk tërhiqet kur kalon nga rikuperimi në përshpejtim. Përveç motorizimit të lartpërmendur, A3 është i disponueshëm në të gjitha derivatet e tij, domethënë si Sportback, sedan dhe allstreet, dhe me një kuti ingranazhesh manuale me 6 shpejtësi dhe 116 kuaj fuqi. Modeli 35 TDI përdor një motor nafte 2 litra me 150 kf. Modeli më i fuqishëm, si zakonisht, është S3 si Sportback ose sedan me një motor benzine 2.0 litra dhe 333 kf.
Dimensionet janë të njëjta: Sportback është 4.35 m i gjatë. Meqenëse kjo është baza edhe për modelin allstreet, dimensionet janë identike deri në kapacitetin e bagazhit prej 380 deri në 1200 litra. Hapësira e ofruar për pasagjerët është e njëjtë: rreshti i dytë i sediljeve nuk është i përshtatshëm për pasagjerë shumë të gjatë, me një ndryshim lartësie prej 3 cm që e bën më të lehtë hyrjen në Allstreet dhe përmirëson dukshmërinë e shoferit. Rritja e cilësisë së materialeve dhe punimit në brendësi është mbresëlënëse. Në prekje, pjesa e brendshme ndihet me cilësi dukshëm më të lartë, butonat kanë një presion të veçantë.
Nëse dëshironi, mund të zgjidhni pëlhurë 100 për qind poliester të ricikluar për kabinën e pilotit. Ekrani plotësisht dixhital i shoferit është 12.3 inç diagonalisht, ndërsa monitori qendror është 10.1 inç dhe përshtatet në mënyrë të përkryer në dizajnin e përgjithshëm. Kështu, A3, cilësia e të cilit nuk ka qenë aq e mirë kohët e fundit, ngrihet përsëri në një model premium. Edhe pse ka ende plastikë të fortë në fund të dyerve të pasme. Shumë më e rëndësishme është se gjatë provës së parë nuk pati asnjë kërcitje apo zhurmë në asnjë sipërfaqe rruge, gjë që është dëshmi e një mjeshtërie shumë të mirë. Sa i përket çmimit, Audi A3 allstreet fillon nga 65,604 BGN. – me rreth 3000 BGN. mbi Sportback-un.
Përfundim
Audi A3 allstreet është më shumë sesa thjesht një Sportback i shkëlqyer. Megjithatë, në fund të fundit, pamja del në pah më shumë sesa aftësitë jashtë rrugës. Përndryshe, Allstreet nuk është i lirë.
Të dhëna teknike: Audi A3 allstreet 35 TFSI S tronic
Motori 4 cilindra, turbo, përpara transversal Zhvendosja 1498 cm3 Fuqia 110 kW (150 kf) në 5000 rpm Maks. çift rrotullues 250 Nm në 1500 rpm. Tërheqje në rrotat e përparme/7-shpejtësi. DSG
Gj/Gj/L 4353/1816-1984/1457 mm Pesha (bosh) 1425 kg Bagazh 380–1200 l 0–100 km/h 8.6 sek Maks. shpejtësia 222 km/orë Konsumi 5.4 l A95H/100 km Emetimet e CO2 123 g/km Çmimi nga 65,604 BGN
- 2025-05-17 - Mansory Pugnator Tricolore: Hangolt Ferrari Purosangue
- 2025-05-15 - Peugeot 604: um luxo-"Oroszlánkölyök" s priemarom 50
- 2025-05-14 - Modeli BMW i përdorur: BMW X4
- 2025-05-13 - Kia EV9 është e pajisur mirë.
- 2025-05-12 - Megkezdődik en járdaszéli tälltäállomások mŏsfáðurássa
- 2025-05-10 - Ihr Vitara Electrica dhe Ihr Erlebnis? (TESZT)
- 2025-05-09 - Ford Mustang 1971-1973: van Nagy Fenevad
- 2025-05-08 - Die Auszeichnung ndërkombëtare plus wichtig für Chavdar busznak
- 2025-05-07 - Erle BMW 3-si është i disponueshëm me tempo muito
- 2025-05-06 - Nosso Jeep Compass: O magnije alcance 375 metra bej pajisje elektronike
