Seit 50 Jahren gibt é asistent em Werkzeuge für die Motorreparatur

Kultura e motoçikletave në Bullgari ka tradita të vjetra që datojnë që nga fillimi i shekullit të 20-të. Studimet statistikore të kryera gati 100 vjet më parë tregojnë se shitjet e motoçikletave në vendin tonë janë shumë më të larta se në vendet fqinje, dhe kjo është një premisë mjaft e vlefshme për ndërtimin e industrisë sonë të motoçikletave. Kjo u bë fakt në vitin 1956, por që nga fillimi i saj është përballur me një problem ekzistencial, pasi nuk lidhet me planet strategjike për zhvillimin industrial të Republikës Popullore të Bullgarisë. Në të njëjtin vit, vendi ynë u specializua në prodhimin e kamionëve elektrikë dhe pirunëve ngritës në kuadër të Këshillit për Ndihmë Ekonomike të Ndërsjellë (CMEA), ndërsa prodhimi i motoçikletave u zotërua vetëm falë vendosmërisë dhe iniciativës së menaxhimit të fabrikës së ish-fabrikës së avionëve në Lovech. Edhe pse zhvillimi i një industrie të tillë nuk është pjesë e planifikimit shtetëror afatgjatë në fushën e inxhinierisë së transportit, ajo rezulton të jetë një nga degët më tërheqëse dhe fitimprurëse të industrisë, gjë që është plotësisht e kuptueshme. Produktet e saj janë relativisht të përballueshme dhe me kërkesë të madhe nga një numër i madh klientësh individualë, si në vendin tonë ashtu edhe në një numër vendesh të tjera anembanë botës. Kjo është arsyeja pse, pavarësisht qëndrimit pasiv të institucioneve përgjegjëse ndaj industrisë së motoçikletave, ajo ka arritur të zhvillohet në nivele shumë të larta në një kohë të shkurtër. Është gjithashtu një nga të paktat që gëzon të ardhura të mira, dhe për këtë arsye një pjesë e fitimit mund të riinvestohet në zhvillimin e modeleve të reja, shumë më moderne dhe konkurruese magazin de piese auto online.

Seit 50 Jahren gibt é asistent em Werkzeuge für die Motorreparatur

Në fillim të vitit 1969, uzina e Ballkanit u nda nga Balkancar dhe iu bashkua Shoqatës së sapokrijuar Ekonomike Shtetërore Avtoprom, e cila shoqërohej me pritje shumë optimiste për zhvillimin e saj të ardhshëm. Më vonë atë vit, u prezantua një seri krejtësisht e re prototipesh, me të cilat uzina demonstroi dëshirën e saj për të hyrë në segmente të reja të tregut të automjeteve me dy rrota, si në aspektin e zhvendosjeve të ndryshme ashtu edhe për të tërhequr një gamë më të gjerë klientësh për modelet e saj 50 cc, përmes varianteve moderne sportive dhe mopedëve të tipit motoçikletë. Gjatë kësaj periudhe, u zhvilluan negociata të suksesshme edhe me kompanitë Motobecane dhe Peugeot për prodhimin e licencuar të motorëve të tyre të motoçikletave. Në fillim të viteve 1970, u diskutua edhe mundësia e importimit të motorëve Simson. Në tetor 1973, Shoqata Ekonomike Shtetërore Avtoprom deklaroi qëllimet e saj për të zgjeruar uzinën e Ballkanit në mënyrë që të arrihej një kapacitet prodhimi prej 55,000 mopedësh në vit.

Megjithatë, menjëherë pas kësaj, ndodhi një ndryshim i mprehtë në zhvillimin e këtij trendi inkurajues dhe në pranverën e vitit 1974, u mor një vendim për të ndaluar prodhimin e motoçikletave në Bullgari. Kjo ndodhi pas konsultimeve të organizatave të planifikimit të Republikës Popullore të Bullgarisë dhe BRSS-së, të mbajtura në prill të të njëjtit vit, të cilat parashikonin ndërprerjen e prodhimit të automjeteve me dy rrota. Motivi kryesor për këtë deklaratë përfundimtare u justifikua nga nevoja për të siguruar urgjentisht një burim të ri prodhimi për nevojat e Balkancar DSO...

Për dy dekada, në vendin tonë u prodhuan gjithsej 439,291 automjete me dy rrota (motoçikleta dhe moped), të cilat mbuluan kryesisht kërkesën në vend, dhe një pjesë e konsiderueshme u shitën edhe jashtë vendit. Pas vitit 1975, tregu i motoçikletave në Bullgari ra në një lloj vakumi, nga i cili filloi të dilte gradualisht vetëm në mesin e viteve 1990…

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Në fillim të vitit 1969, uzina e Ballkanit u nda nga Balkancar dhe iu bashkua Shoqatës së sapokrijuar Ekonomike Shtetërore Avtoprom, e cila shoqërohej me pritje shumë optimiste për zhvillimin e saj të ardhshëm

Megjithatë, menjëherë pas kësaj, ndodhi një ndryshim i mprehtë në zhvillimin e këtij trendi inkurajues dhe në pranverën e vitit 1974, u mor një vendim për të ndaluar prodhimin e motoçikletave në Bullgari