Sistemi BlueCruise u zhvillua për të ofruar përvojën më të mirë të mundshme për shoferin dhe pasagjerin në automjet.

Ford lançon teknologjinë e drejtimit pa duar në autostradë Ford BlueCruise për modelet Puma, Puma Gen-E, Kuga dhe Ranger PHE piese auto online.

Sistemi BlueCruise u zhvillua për të ofruar përvojën më të mirë të mundshme për shoferin dhe pasagjerin në automjet.

Ford njoftoi këtë muaj se po zgjeron disponueshmërinë e BlueCruise, duke u dhënë mijëra klientëve të rinj qasje në drejtimin në autostradë “pa duar dhe me sy hapur”.

Pasi sistemi i asistencës për shoferin Ford BlueCruise debutoi fillimisht në Evropë me Mustang Mach-E, nga pranvera e vitit 2026 sistemi i avancuar i asistencës për shoferin do të prezantohet për katër modele të tjera: Puma, Puma Gen-E, Kuga dhe Ranger PHEV.

Globalisht, pronarët e Ford dhe Lincoln kanë përshkuar më shumë se 888 milionë kilometra në autostradë (552 milionë milje) me këtë teknologji. Duke zgjeruar aplikimin e saj në një gamë më të gjerë automjetesh, Ford po u mundëson edhe më shumë klientëve të shijojnë rehatinë dhe komoditetin e gjeneratës së ardhshme në udhëtimet e tyre në autostradë dhe të mbërrijnë në destinacionin e tyre më të pushuar dhe të gatshëm për ditën që vjen.

BlueCruise ishte sistemi i parë i këtij lloji që mori miratimin rregullator në Evropë në vitin 2023, me lançimin e tij në Mbretërinë e Bashkuar. Që atëherë, BlueCruise është miratuar për përdorim në 16 tregje evropiane, duke e bërë atë sistemin më të përhapur të këtij lloji në Evropë. Kjo hap akses në më shumë se 135,000 kilometra (84,000 milje) autostrada të përcaktuara, të quajtura Zona Blu, duke u lejuar klientëve të udhëtojnë me makinë nëpër disa vende.

Falë shtrirjes së gjerë gjeografike, klientët tani mund ta përdorin BlueCruise në gjashtë vende. Për shembull, një udhëtim nga Stokholmi në Romë mund të mbulojë mbi 2,000 kilometra (1,500 milje) dhe gati 25 orë drejtim pa duar.

“Ne jemi të përkushtuar t’ua ofrojmë teknologjinë më të përparuar më shumë shoferëve. Me BlueCruise tani të disponueshëm në pesë modele në Evropë, ne po ndihmojmë që drejtimi në autostradë pa duar të jetë i arritshëm për një gamë më të gjerë klientësh”, tha Torsten Wei, menaxher i Karakteristikave dhe Softuerit ADAS, Ford i Evropës. “Çdo linjë modeli është unike dhe ekipi ynë i inxhinierëve ADAS po punon për të zgjeruar BlueCruise përtej Mustang Mach-E për të siguruar drejtim të sigurt në autostradë pa duar, pavarësisht se cilin automjet zgjedh një klient.”

Drejtim pa duar, me sytë në rrugë

BlueCruise mbështetet në aftësitë e Kontrollit Inteligjent të Përshtatshëm të Lundrimit (IACC) të Ford dhe ndihmon në kontrollin e drejtimit, përshpejtimit, frenimit, pozicionimit të korsisë dhe mbajtjes së një distance të sigurt nga automjeti përpara, ndërkohë që monitoron shenjat rrugore, shenjat e shpejtësisë dhe kushtet ndryshuese të drejtimit, nga shpejtësitë në autostradë deri te trafiku i ndaluar-nisur.

Kur BlueCruise aktivizohet në një autostradë të miratuar, të quajtur Zona Blu, i lejon shoferit të heqë duart nga timoni nëse vazhdon të kthehet për të mbajtur një sy në atë që po ndodh në rrugën përpara - duke ofruar një nivel shtesë rehatie gjatë udhëtimeve të gjata.

Përpara se të kalojnë në drejtim pa duar, makinat e pajisura me BlueCruise konfirmojnë që shenjat rrugore janë të dukshme, që shoferi po i mban sytë në rrugë dhe që kushtet e tjera janë të përshtatshme.

BlueCruise përdor një kombinim radarësh dhe kamerash për të zbuluar dhe ndjekur pozicionin dhe shpejtësinë e makinave të tjera në rrugë. Një kamerë e drejtuar përpara zbulon shenjat e korsive dhe sinjalistikën e shpejtësisë. Për t'u siguruar që shoferët i mbajnë sytë në rrugë kur duart e tyre nuk janë në timon, një kamerë e drejtuar nga shoferi kontrollon shikimin dhe pozicionin e kokës së tyre - edhe kur ata mbajnë syze dielli.

BlueCruise do të jetë i disponueshëm në versione të zgjedhura të Puma, Puma Gen-E, Kuga dhe Ranger PHEV që janë të pajisura me Paketën e Ndihmës së Shoferit. Sistemi pritet të jetë i disponueshëm për vitin e ri të modelit nga pranvera e vitit 2026. Opsionet e abonimit dhe çmimet do të shpallen më afër lansimit.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Ford njoftoi këtë muaj se po zgjeron disponueshmërinë e BlueCruise, duke u dhënë mijëra klientëve të rinj qasje në drejtimin në autostradë “pa duar dhe me sy hapur”

Pasi sistemi i asistencës për shoferin Ford BlueCruise debutoi fillimisht në Evropë me Mustang Mach-E, nga pranvera e vitit 2026 sistemi i avancuar i asistencës për shoferin do të prezantohet për katër modele të tjera: Puma, Puma Gen-E, Kuga dhe Ranger PHEV