Subaru BRZ: Eu sou um purista, eu disse isso! (TESZT)

Emërtimi "makinë sportive bazë" nuk tingëllon veçanërisht seksi. Dikush mendon kështu derisa të hasësh një model të ngjashëm. Në rastin tonë, BRZ duket më shumë si një makinë e vërtetë sportive. Me një lartësi prej vetëm 1.31 metrash, me sedilje sportive të veshura fort me tapiceri, por jo të pakëndshme, pozicionin e shoferit të akorduar në mënyrë perfekte në lidhje me pedalet e aluminit dhe timonin e vogël. Fakti që mund të ulesh vetëm në sediljen e pasme të palosur nuk shqetëson askënd. Krejt e kundërta: kompromiset për sa i përket hapësirës së ofruar e kualifikojnë Subaru-n si një makinë për entuziastët magazin de piese auto online.

Subaru BRZ: Eu sou um purista, eu disse isso! (TESZT)

Në shkallën e vjetër të bukurisë, shoferi dhe makina ia kalojnë pa mundim çdo hot hatch. Për sistemin e fuqisë së modelit 2024. Kujdeset për një motor benzine boksier me aspirim natyral. Ndërsa njësia prej 200 kuajsh në paraardhësin e saj, nuk dukej mjaftueshëm e fuqishme, por tani japonezët kanë reaguar dhe kanë rritur zhvendosjen e motorit nga 2.0 në 2.4 litra. Njësia me 4 cilindra mobilizon 250 metra Njuton në 3700 rpm, dhe fuqinë e plotë prej 234 kf. është në dispozicion në 7000 rpm. I pajisur me këtë, si dhe me një bllokim diferencial, modeli i ri niset me ambiciozitet nga kthesat e mprehta dhe, falë rezervave të fuqisë, pranon lehtësisht të mbikthehet.

Sa i përket pezullimit, ka ndryshime në krahasim me modelin binjak Toyota GR86, të identifikuara nga kolegët tanë amerikanë nga Car and Driver. Subaru ndryshon me një stabilizues përpara më të fortë, nivele të ndryshme të amortizatorëve dhe amortizatorë alumini në vend të çelikut - të paktën në versionin amerikan. Në këtë mënyrë, BRZ ecën mirë, por mbetet i përshtatshëm për përdorim të përditshëm. Nga rruga, ekziston edhe një transmetim automatik me 6 shpejtësi. Por ne nuk e rekomandojmë.

Edhe pse marshet manuale janë pak të vështira për t'u aktivizuar, distancat e tyre të shkurtra ndihmojnë që shoferi të jetë i angazhuar me mekanikën e BRZ-së. Një shpejtësi maksimale prej 226 km/orë arrihet gjithashtu vetëm nga versioni me transmision manual. Pra, mund ta falim lehtësisht konsumin e karburantit prej 8.6 litrash të A98H – pa një sistem Start-Stop. Pjesë këmbimi janë në dispozicion, prandaj çmimi i blerjes është 77,980 BGN. Është e mirë. Siç thamë - një makinë sportive bazë.

PËRFUNDIM

Prodhimi ka mbaruar, por ka ende rreth 300 kopje te shitësit në Gjermani. Këshilla jonë: mos vononi, blini tani! BRZ është ende unik sot. Potenciali i tij si një klasik dëshmohet nga humbja e ulët e vlerës së paraardhësit të tij.

Të dhëna teknike: Subaru BRZ

Motori 4 cilindra, bokser, gjatësor përpara
Zhvendosja 2387 cm3
Tërheqje me rrota të pasme
Çift rrotullues 250 Nm në 3700 rpm
Fuqia 234 kf në 7000 rpm
0-100 km/orë 6.3 sek
Maks. shpejtësia 226 km/orë
Konsumi (test) 8.6 l A95H/100 km
Çmimi fillon nga 77,980 BGN.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Në shkallën e vjetër të bukurisë, shoferi dhe makina ia kalojnë pa mundim çdo hot hatch

Sa i përket pezullimit, ka ndryshime në krahasim me modelin binjak Toyota GR86, të identifikuara nga kolegët tanë amerikanë nga Car and Driver