Suzuki Vitara gati për t'u prezantuar në tregun evropian

Çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� piese auto online.

Suzuki Vitara gati për t'u prezantuar në tregun evropian

Me dizajnin e saj të ri dhe zgjidhjet teknike moderne, Vitara dëshiron të rifitojë lavdinë e saj të mëparshme. Ne patëm mundësinë unike për të testuar versionin japonez të modelit të ri.

Suzuki ka vendosur të ndërmarrë një ofensivë duke ndryshuar rrënjësisht imazhin e Grand Vitara-s, e cila do të prezantohet në Evropë në fund të shtatorit. Qëllimi është që modeli i ri të jetë në konkurrencë me Toyota RAV ose Nissan X-Trail, dhe nëse deri më tani SUV-i japonez kishte reputacionin e një makine tipike "femërore", atëherë Vitara e re do të duket dukshëm më mashkullore.

Në të vërtetë, SUV-i Suzuki me gjatësi 4.39 m duket më mashkullor dhe serioz me dizajnin e tij modern, tërheqës dhe diskret. Pjesa e brendshme është dekoruar në një stil të ngjashëm të thjeshtë. Materialet e panelit të instrumenteve duken shumë më cilësore dhe më të freskëta se në modelin e mëparshëm, duke kujtuar disi modelet Lexus, por pa arritur pedanteri të jashtëzakonshme ekzekutimi.

Suzuki po arrin gjithnjë e më shumë të kënaqë kërkesat e larta të klientëve evropianë për sa i përket teknologjisë. Plotësisht në përputhje me pretendimet për një nivel të lartë teknologjik janë pezullimi i pavarur në të gjitha rrotat, i cili ofron rehati të mirë, aftësia e mirë e lëvizjes në të gjitha rrotat e garantuar nga sistemi i përhershëm i tërheqjes në të gjitha rrotat me një marsh reduktimi dhe një diferencial qendror të kyçjes (kompenson ndryshimet në shpejtësinë e boshteve të përparme dhe të pasme), si dhe mbrojtja e besueshme e pasagjerëve e ofruar nga ESP, sistemi i ndihmës së frenimit dhe airbag-ët me dy faza.

Në rrugë, Grand Vitara e re nuk performon aq e shkathët dhe e shkathët sa disa SUV të tjerë në këtë klasë. Makina ka një tendencë të theksuar për të nën-kthesur dhe lëkundet pak më shumë kur ngas shpejt në sipërfaqe të forta dhe kthesa, por nga ana tjetër, ajo përballon çuditërisht mirë terrenin e ashpër. Diçka që na pëlqeu ta vini re, megjithëse Grand Vitara (si 99% e të gjithë SUV-ve) nuk ka gjasa të gjendet në situatën e vështirë të daljes jashtë rrugës. Gjëja e rëndësishme është që japonezi i ri është i aftë për bëma të tilla - nëse pronari i tij e dëshiron...

Njësia me benzinë 2.0 litra me një fuqi prej 145 kf është e mjaftueshme për një motor bazë, por definitivisht nuk ka rezerva të mëdha - në rrotullime të larta motori me katër valvola për cilindër bëhet tepër i zhurmshëm, pa qenë në gjendje të ofrojë asgjë më shumë për sa i përket fuqisë. Më bindës është padyshim motori 2.7 litra V6 me 184 kf, i cili në Evropë me sa duket do të ofrohet në një fazë të mëvonshme. Vetëm versioni me tre dyer Vitara do të ofrohet gjithashtu me njësinë e vogël me benzinë 1.6 litra me një fuqi prej 94 kf. Që nga fillimi, gama e njësive të modelit të ri do të përfshijë edhe turbodizelin 1.9 litra me injeksion direkt Common-Rail dhe një fuqi prej 115 kf, që është rezultat i bashkëpunimit në fushën e motorëve midis Fiat dhe General Motors. Është e sigurt se motori me naftë jo vetëm që do të përmbushë kërkesat e standardit Euro 4, por do të jetë i pajisur edhe nga fabrika me një filtër grimcash.

Çmimet nuk janë finalizuar ende, por parashikimi ynë është që modeli me benzinë dy litra do të kushtojë rreth 23,000 euro - tingëllon si një sulm serioz ndaj RAV4 dhe kompanisë dhe jo një argument i keq për tërheqjen e shumë adhuruesve të modeleve SUV, apo jo?

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Me dizajnin e saj të ri dhe zgjidhjet teknike moderne, Vitara dëshiron të rifitojë lavdinë e saj të mëparshme

Suzuki ka vendosur të ndërmarrë një ofensivë duke ndryshuar rrënjësisht imazhin e Grand Vitara-s, e cila do të prezantohet në Evropë në fund të shtatorit