Tatra 141: Deze é de Bulgaarse Traktorenterminal
Në filli të viteve 1950, pajisjet e reja të transportit rrugor në Bullgari furnizoheshin kryesisht nga vendet e Evropës Lindore, me një nga partnerët tanë kryesorë në këtë fushë që ishte Çekosllovakia. Përveç modeleve të njohura dhe më të prodhuara në masë të makinave, kamionëve dhe autobusëve, prej andej mbërritën edhe sasi të kufizuara të automjeteve ekzotike, të cilat ngjallën interes të madh. Midis tyre ishte kamioni jashtëzakonisht i fuqishëm për transportimin e ngarkesave veçanërisht të rënda me dimensione jo standarde, Tatra 141. Mostrat, të cilat punuan në disa nga kantieret më të mëdha të ndërtimit në vendin tonë, mund të transportonin ngarkesa të paimagjinueshme për kamionë të tjerë, siç janë turbinat gjigante të ujit, lokomotivat dhe madje edhe anijet e mëdha magazin de piese auto online.

Modeli u zhvillua në bazë të avantazheve tradicionale dhe të provuara në praktikë të kamionëve Tatra 111 R. Kjo është një garanci për besueshmërinë, fuqinë e qëndrueshme dhe aftësinë operative të tij edhe në kushte jashtëzakonisht të pafavorshme të motit dhe terren të vështirë.
Tatra 141 ka një transmision shumë të sinkronizuar, dhe ingranazhe shtesë janë të vendosura në rrota për të zvogëluar numrin e rrotullimeve. Përveç kësaj, ekziston një vinç masiv, si përpara ashtu edhe prapa, me mekanizma të qëndrueshëm bashkimi për tërheqjen e rimorkiove të rënda. Pesha e saj me pajisje të plota është 12,780 kg. Aftësia për të kapërcyer pjerrësitë e traktorit me ngarkesë maksimale së bashku me rimorkion me një tonazh total prej 100 tonësh në asfalt të fortë është 9.24%.
Motori i provuar i Tatra 111 A5 është një motor me 12 cilindra, në formë V-je me një kënd prej 75 gradësh midis rreshtave të cilindrave dhe një vëllim pune prej 14,825 cc. Raporti i kompresimit është 16.5:1, dhe fuqia maksimale arrin 185 kf në 2000 rpm.
Për sa i përket ndërtimit, boshti i përparmë është një bosht vetërregullues me pezullim të pavarur, me një ingranazh të dyfishtë me veprim të dyfishtë me rrjetëzim të brendshëm të ingranazheve dhe një diferencial.
Boshtet e pasme janë boshte vetërregulluese me pezullim të pavarur të rrotave dhe ingranazhe të dyfishta me veprim të dyfishtë me rrjetëzim të brendshëm të ingranazheve, si dhe ingranazhe reduktimi të rrotave, një diferencial dhe një fren transmisioni.
Kutia e shpejtësisë është e pajisur me katër shpejtësi përpara dhe një prapa, me kutinë shtesë të shpejtësisë që ka dy mënyra – të ashtuquajturën shpejtësi për drejtim normal në rrugë dhe një për drejtim "jashtë rrugës". Timonin e drejtimit e ka një servo.
Kabina ka katër dyer, me vende për tre persona përpara dhe pesë të tjerë prapa. Nëse është e nevojshme, vendet mund të transformohen në katër shtretër. Vinçi është montuar në kornizën e karrocerisë dhe është i pajisur me një pajisje të veçantë për të parandaluar transferimin e forcës maksimale tërheqëse. Ai vihet në lëvizje nga kutia shtesë e shpejtësisë nëpërmjet një boshti të ngritjes së fuqisë me mentesha. Korniza e karrocerisë ka rul udhëzues për litarin, të cilët e lejojnë atë të lëvizë në të gjitha drejtimet.
- 2025-08-26 - Zastava 1100: version elegant para Fiat 128
- 2025-08-25 - Suzuki Vitara gati për t'u prezantuar në tregun evropian
- 2025-08-23 - Elektromos vagy-benziner: Audi Q8 55 e-tron quattro contre Audi Q8 55 TFSI quattro (TESZT)
- 2025-08-22 - Ide o VW një Porsche autentico.
- 2025-08-21 - De eerste gepanzerte Mannschaftstransporter der Marke Ferrari - prodhuar 45 vjet më parë
- 2025-08-20 - Francia vontatósofőr 1.5 km autotto autot dhe nemet autopálán
- 2025-08-19 - Suzuki GSX-R feston 40 vjetorin
- 2025-08-18 - Mund të blini LEGO Porsche 911 Carrera pa mercado!
- 2025-08-17 - SUV luksoz për ju: 450 ¡Pfund 8500 Pfund!
- 2025-08-16 - Ein Legjobb Möbeluk Autorajongók
