Test: BMW iX është një makinë e shkëlqyer për udhëtime të gjata
iX kaloi jashtëzakonisht i qetë gjatë provës së parë, madje edhe me shpejtësi të lartë. Ai u ndihmua nga truket si shkumë në pjesën e brendshme të gomave. Pezullimi ajror në iX xDrive50 që testuam funksionon shumë mirë compresor supraalimentare bts turbo pret.

Shpërndarja e energjisë është mbresëlënëse. Numri i madh i njehsorëve njuton janë gjithmonë në dispozicion. SUV, me peshë gati 2.6 ton, përshpejton me qetësi, por në mënyrë të palëkundur. Përveç kësaj, elektronika rregullon shpërndarjen e energjisë midis motorëve elektrikë të përparmë dhe të pasmë pothuajse telepatikisht. Ky lloj i lëvizjes me të gjitha rrotat është mënyra e vetme e duhur për të dërguar ato 765 Njuton metra në rrugë.
Trajtim i lehtë dhe konsum i ulët
Në të njëjtën kohë, makina dozohet lehtësisht, duke u rikuperuar në faza dhe mjaft inteligjente. E shkëlqyeshme: shtypja e pedalit nga modaliteti i lëvizjes së rrugës e nis iX përpara me shumë dhunë. Në modalitetin e relaksuar eko, makina harxhoi papritur pak: rezultatet nën 25 kWh janë të mundshme.
AUTO BILD ende nuk arriti të gjente në makinën e drejtimit absolutisht të mirë të iX BMW. Drejtimi është shumë i lehtë për këtë klasë peshe dhe reagimet nuk janë veçanërisht të mira. Përveç kësaj, kërkon një përqendrim të tepruar për të lundruar në makinën e madhe dhe të rëndë me rrota 22 inç në rrugët ndërqytetëse.
Përfundimi i Jan Horn: I sigurt, i shpejtë dhe i rehatshëm - një makinë e klasit të parë për një udhëtim të gjatë. Largësia e saj është gjithashtu e mirë.
iX M60 është bindës në provë
IX më i fuqishëm në provë: si M60, SUV është i fuqishëm, i shpejtë, i rehatshëm, i gjerë dhe i lidhur shkëlqyeshëm. Sistemi info-argëtues me sistemin e tij shumë të mirë të komandës zanore na bëri përshtypje veçanërisht. Sistemi i lëvizjes jashtëzakonisht i fuqishëm na solli gjithashtu gëzim - karakteristikat dinamike janë të shkëlqyera. Përndryshe, çmimi i tij është mjaft i lartë.
- 2025-10-29 - Projekti i prodhimit të Golf GTI
- 2025-10-28 - Lancia ECV2: Ik ben niet geschäft
- 2025-10-27 - Biotassád në laku
- 2025-10-26 - 95,9 Prozent stroj um Porsche-Gewinn aus
- 2025-10-25 - Spotreba paliva Audi 100 TDI është vetëm 1.76 litra.
- 2025-10-24 - Mal posso esperar pelo lindo ano com o tempo
- 2025-10-23 - KS-80: modeli i ri i legjendës së Zündapp
- 2025-10-22 - Nga V 140 në S 600
- 2025-10-21 - Volkswagen ka një jetëgjatësi më të madhe se Crafter-Elektronik
- 2025-10-20 - Kontrolloni nëse Dongfeng-Box Blev është në faqen e Euro NCAP.











