Testovacia trasa: Porsche 911 (992)
Çfarë duhet të keni parasysh kur blini një Porsche 911 të përdorur – ne shqyrtuam pesë breza nga 993 deri në 992 piese auto online.

911-shi i parë është një moment historik. Dekada ëndrrash, kujtimesh fëmijërie dhe një magjepsje e vazhdueshme me dizajnin, teknologjinë dhe tingullin e motorrit bokser me gjashtë cilindra bashkohen në fund të fundit në dëshirën për të pasur një 911.
Por kjo ngarkesë emocionale ka potencialin të çojë në vendime shkatërruese. Shembulli më i mirë: 996. Si 911 e parë me ftohje uji, është bileta më e përballueshme në botën e 911. Çmimet që fillojnë nga 40,000 BGN, megjithatë, duhet të shihen më pak si një tundim sesa si një shenjë paralajmëruese e mirëmbajtjes së shtyrë seriozisht.
Për të shmangur një blerje të keqe, ja informacioni bazë që ju nevojitet. Megjithatë, përpara se të blini, duhet të kërkoni këshilla nga ekspertë. Dy ekspertë të tillë janë Dennis Neumann nga 9ELF Hamburg dhe Tobias Ludwig nga Oettinger Autotechnik. Me ndihmën e tyre, ne kemi përmbledhur dobësitë më të rëndësishme të pesë brezave të fundit të 911.
Porsche 911 (992)
periudha e prodhimit: nga viti 2019
fuqia: 385 deri në 650 kf
çmimet: nga 200,000 BGN.
Porsche po e dixhitalizon 911-shin, por një panel instrumentesh i thjeshtë dixhital do të ishte paksa i tepërt - kështu që numëruesi i xhirove mbetet në qendër dhe është analog. Shumë gjëra janë huazuar nga 991 - përveç motorëve 3.0 litra me turbo, edhe baza e rrotave është e pandryshuar.
Transmisioni PDK me tetë shpejtësi, me ndërrime edhe më të shpejta, është i ri. Kjo kontribuon në karakterin e relaksuar të modelit 992: në 1,000 rpm, ky model 911 lëviz pa probleme, për sa kohë që nuk e shtyn shumë fort. Në të njëjtën kohë, pezullimi i tij nuk është shumë i ngurtë.
Megjithatë, 911-shi më i qetë i të gjitha kohërave mund të transformohet në një bishë në një çast, duke pushtuar kthesat e pistës së garave me një saktësi të mprehtë. 992 është një makinë sportive e shkëlqyer edhe në versionin e saj bazë.
Porsche po konfirmon strategjinë e saj për modele të veçanta: qofshin ato Carrera T, S/T, Targa 4S Heritage Edition, Dakar apo Sport Classic – Porsche nuk u shërben më vetëm fansave të saj të flaktë, por ofron edhe modele të përshtatshme për të gjitha shijet, nga makina e përditshme deri te GT3 RS e orientuar për në pistë.
Dobësitë: 911 është tashmë jashtëzakonisht e përparuar për sa i përket teknologjisë: Qoftë aerodinamika aktive, sistemet e asistencës së shoferit apo drejtimi i rrotave të pasme - kur blini një makinë të përdorur, duhet të dini se cilat karakteristika janë të disponueshme dhe të kontrolloni funksionalitetin e tyre paraprakisht. Konsumi i shtuar i vajit (modelet Turbo dhe GT3), problemet e softuerit, siç janë përditësimet ajrore (OTA), problemet e ndërrimit të marsheve me transmisionin PDK ose sistemet konfuze të asistencës së shoferit janë të mundshme.
- 2025-11-30 - Fenomenale Leistung van Nikole Tsolov në Formel 2-Rennserie
- 2025-11-29 - Nikole Tsolovas póposivá Ergebnis ermöglicht é ihm, da primaira praça da Formel-2-Zeitmesser-Rennen zu belegen.
- 2025-11-28 - Testovacia trasa: Porsche 911 (997)
- 2025-11-27 - Testovacia trasa: Porsche 911 (996)
- 2025-11-26 - O Luxusmarkt van OMODA está em JAECOO sobre o gemarkeerde Turm gewander
- 2025-11-25 - FIAT 500L: Furgoneta 1960 alebo 1960 Luxusa em Beinkompaktabb-Form
- 2025-11-24 - FIAT 500 Record Monza (1958): Estreia 500-A, Samen concheu Abarth
- 2025-11-23 - FIAT prezanton Seinen 500 Hybridet
- 2025-11-22 - Fiat 500 i përdorur
- 2025-11-21 - Peru me një fuqi prej 265 kuaj-fuqi.











