Testovacia trasa: Porsche 911 (996)

Çfarë duhet të keni parasysh kur blini një Porsche 911 të përdorur – ne shqyrtuam pesë breza nga 993 deri në 992 piese auto online.

Testovacia trasa: Porsche 911 (996)

911-shi i parë është pika e fundit. Dekada ëndrrash, kujtimesh fëmijërie dhe një magjepsje e vazhdueshme me dizajnin, teknologjinë dhe tingullin e motorrit bokser me gjashtë cilindra bashkohen në fund të fundit në dëshirën për të pasur një 911.

Por kjo ngarkesë emocionale ka potencialin të çojë në vendime shkatërruese. Shembulli më i mirë: 996. Si 911 e parë me ftohje uji, është bileta më e përballueshme në botën e 911. Çmimet që fillojnë nga 40,000 leva, megjithatë, duhen parë jo aq shumë si një tundim, sa një shenjë paralajmëruese e mirëmbajtjes së shtyrë seriozisht.

Për të shmangur një blerje të keqe, ja informacioni bazë që ju nevojitet. Megjithatë, përpara se të blini, duhet të kërkoni këshilla nga ekspertë. Dy ekspertë të tillë janë Dennis Neumann nga 9ELF Hamburg dhe Tobias Ludwig nga Oettinger Autotechnik. Me ndihmën e tyre, ne kemi përmbledhur dobësitë më të rëndësishme të pesë brezave të fundit të 911.

Porsche 911 (996)

Periudha e prodhimit: 1997 deri në 2006

fuqia: 300 deri në 483 kf

çmimet: nga 75,000 BGN.

Lamtumirë ftohjes me ajër! Ajo që filloi 50 vjet më parë me 356 - Porsche-n e parë - përfundoi në vitin 1997 me 996. Ky nuk ishte ndryshimi i vetëm i rëndësishëm - forma karakteristike e 911 ndryshoi gjithashtu rrënjësisht. Fenerët e ashtuquajtur "sy" errësuan humorin e fansave të 911, dhe pamja e çuditshme e modelit kryesor tregoi një ngjashmëri të paqëllimshme me Porsche Boxster bazë. Megjithatë, 911 vazhdoi të ecte shkëlqyeshëm, iu nënshtrua një ndryshimi të ri shumë shpejt dhe pati sukses, pavarësisht heqjes dorë nga ftohja me ajër dhe dizajni klasik.

Dobësitë: Dëmtimi i motorit është një problem i madh me modelin 996. Motorët 3.4 litra, dhe që nga modifikimi i ri e tutje, motorët 3.6 litra me gjashtë cilindra bokser kanë një problem me pistonat. Blloku i cilindrit të djathtë zakonisht preket, dhe sistemi i shkarkimit i majtë shpesh bllokohet me blozë nga djegia e vajit. Kushinetat e dëmtuara të boshtit të balancimit janë gjithashtu një shkak i dëmtimit të motorit. Një riparim i madh i motorit kushton mbi 50,000 BGN.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

911-shi i parë është pika e fundit

Por kjo ngarkesë emocionale ka potencialin të çojë në vendime shkatërruese