Testovacia trasa: Porsche 911 (997)

Çfarë duhet të keni parasysh kur blini një Porsche 911 të përdorur – ne shqyrtuam pesë breza nga 993 deri në 992 piese auto online.

Testovacia trasa: Porsche 911 (997)

911-shi i parë është pika e fundit. Dekada ëndrrash, kujtimesh fëmijërie dhe një magjepsje e vazhdueshme me dizajnin, teknologjinë dhe tingullin e motorrit bokser me gjashtë cilindra bashkohen në fund të fundit në dëshirën për të pasur një 911.

Por kjo ngarkesë emocionale ka potencialin të çojë në vendime shkatërruese. Shembulli më i mirë: 996. Si 911 e parë me ftohje uji, është bileta më e përballueshme në botën e 911. Çmimet që fillojnë nga 40,000 BGN, megjithatë, duhet të shihen më pak si një tundim sesa si një shenjë paralajmëruese e mirëmbajtjes së shtyrë seriozisht.

Për të shmangur një blerje të keqe, ja informacioni bazë që ju nevojitet. Megjithatë, përpara se të blini, duhet të kërkoni këshilla nga ekspertë. Dy ekspertë të tillë janë Dennis Neumann nga 9ELF Hamburg dhe Tobias Ludwig nga Oettinger Autotechnik. Me ndihmën e tyre, ne kemi përmbledhur dobësitë më të rëndësishme të pesë brezave të fundit të 911.

Porsche 911 (997)

Periudha e prodhimit: 2006 deri në 2010

fuqia: 325 deri në 620 kf

çmimet: nga 100,000 BGN.

Dritat e përparme u bënë përsëri më të rrumbullakosura, por teknologjia mbeti kryesisht e pandryshuar. Fillimisht, modeli 997 përdorte motorët nga modeli 996. Megjithatë, ndryshimi i formës në vitin 2008 solli një ndryshim me motorë tërësisht të ridizajnuar me injeksion direkt. Përveç kësaj, transmisioni PDK me dy tufë zëvendësoi transmisionin automatik Tiptronic me ndërrim të ngadaltë të marsheve.

Sidomos kundrejt modeleve S me motorin e tyre boxer 3.8 litra me 385 kf, konkurrentë si BMW M3 (atëherë me një motor V8 me aspiratë natyrale dhe 420 kf) nuk kishin asnjë shans në asnjë disiplinë. Porsche gjithashtu e rafinoi biznesin e saj me seri speciale: variante të rralla si Sport Classic, Speedster dhe GT3 RS 4.0 aktualisht shiten me çmime koleksionistësh deri në një milion leva.

Dobësitë: Eksperti i OAT, Ludwig, i sheh problemet me pistonin si edhe më të theksuara në modelin 997.1. Ashtu si me modelin 996, bobinat e ndezjes ndikohen gjithashtu nga nxehtësia e motorrit dhe gazrat e shkarkimit. Dhe për shkak të vendndodhjes së tyre të ulët, ato janë të ekspozuara ndaj spërkatjes nga rruga.

Problemi i ftohësit është përkeqësuar në modelin 997, pasi ka edhe më shumë lidhje elektrike që janë të prirura ndaj korrozionit dhe për këtë arsye rrjedhjeve. Sipas Dennis Neumann nga 9ELF Hamburg, motorët e rinj 997.2 (nga viti 2008 e tutje) janë dukshëm më të besueshëm. Prandaj, nuk është sekret pse modeli më i fuqishëm 997.2 është më i shtrenjtë në treg.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

911-shi i parë është pika e fundit

Por kjo ngarkesë emocionale ka potencialin të çojë në vendime shkatërruese