Toyota GR GT: Uma revista "Testversion" com motor V8 para Supra-steht para Tür.
Toyota më në fund ka zbuluar supermakinën e saj të ardhshme GR GT – dhe receta duket më shumë se premtuese. Ka vetëm një pengesë të vogël piese auto online.

Pritja mori fund! Toyota ka zbuluar supermakinën e saj të re - dhe lajmi më i mirë është se GR GT do të fuqizohet nga një motor V8 me dy turbo.
Megjithatë, do të duhet ende pak kohë para se modeli të dalë në treg. Edhe pse GR GT i guximshëm duket gati për prodhim serik në foto, prodhuesi japonez i makinave ende e quan atë një prototip. Versioni i prodhimit është planifikuar për vitin 2027 - kështu që do të duhet të jemi të duruar. Për të rritur edhe më shumë pritjet, Toyota tani ka zbuluar shifrat e fuqisë - dhe ato premtojnë gjëra të mëdha.
650 kuaj fuqi dhe një shpejtësi maksimale prej mbi 320 km/orë
Vëllai më i madh i Supra-s – dhe pasardhësi i vonë i legjendarit 2000 GT – do të jetë një hibrid. Në thelbin e tij është një motor V8 plotësisht i ridizajnuar me dy turbokompresorë, të ndihmuar nga një motor elektrik. Toyota i ka dhënë motorit me tetë cilindra me një zhvendosje prej 3998 cc gjithçka që mundi, duke përdorur karakteristika të tilla si lubrifikimi i karterit të thatë dhe një konfigurim në formë V me turbokompresorë të brendshëm. Qëllimi është të paktën 650 kf dhe 850 Nm çift rrotullues maksimal. Shpejtësia maksimale është mbi 320 km/orë.
Sipas Toyota-s, të dhënat janë me rëndësi dytësore për GR GT - përvoja e drejtimit është në plan të parë. Kushdo që ka drejtuar GR Yaris ose, më saktë, GR Supra A90 Final Edition, është i vetëdijshëm se Toyota e di mirë punën e vet. Një mori përvoje, përfshirë edhe nga sportet motorike, u përfshi në zhvillim. Dhe për të theksuar se sa afër është GR GT me sportet motorike, makina përkatëse e garave GR GT3 u prezantua gjithashtu në pistën Fuji Speedway.
Frena karbon-qeramike dhe gjysmë-rrëshqitëse
Duke u kthyer te versioni rrugor i GR GT: një qendër e ulët graviteti dhe shpërndarje e ekuilibruar e peshës ishin shumë të rëndësishme për ekipin GR. U përdor një kornizë alumini dhe elementë karrocerie të bërë nga fibra qelqi-karbon. Pesha e synuar është një maksimum prej 1,750 kilogramësh. Falë parimit të transmisionit automatik me 8 shpejtësi, transmetimit të zhvilluar rishtazi me tetë shpejtësi, shpërndarja e peshës pritet të jetë 45:55. Komponentë të tillë si frenat karbon-qeramik të zhvilluara nga Brembo dhe gomat Michelin Sport Cup 2 me shenja të veçanta tingëllojnë më shumë se premtuese.
Dizajni është padyshim i ndryshëm. Në foto, supermakina duket muskulore dhe e gjerë, por jo shumë e rregulluar. Pjesa e përparme është e zgjatur, kabina e pasagjerëve është montuar shumë prapa, dhe në prototip është e përfunduar me të zezë, gjë që e bën GT, e cila është vetëm 1.20 metra e lartë, të duket edhe më e ulët. Japonezët qëllimisht kanë hequr dorë nga spoilerë mbresëlënës.
Pa një krah mbresëlënës
Qëllimi është të arrihet aerodinamika funksionale, për të cilën u konsultua ekipi WEC i Toyota-s. Për këtë arsye, krahu i pasmë i fiksuar u hoq. Në vend të kësaj, GR GT ka një spoiler të spikatur mbi shiritin e vazhdueshëm të dritës. Katër tubat e shkarkimit janë të integruar në difuzor dhe pak të zhvendosur drejt qendrës. Toyota premton një tingull të frymëzuar nga makinat e garave.
Brendësia e GT-së, me gjatësi 4.82 metra dhe gjerësi dy metra, dominohet nga lëkura e kuqe dhe Alcantara. Sediljet janë të ngjashme me ato të GR Supra Final Edition, por nuk janë aq të konturuara fort në zonën e ndenjëseve. Konzola e gjatë qendrore përcjell ndjesi delikate LFA - gjë që sigurisht nuk është rastësi, pasi së bashku me GR GT dhe GR GT3 Lexus prezantoi Konceptin LFA, i cili na jep një pamje të pasardhësit elektrik të LFA-së.
Versioni i prodhimit pritet në vitin 2027.
Në brendësi të GT-së mungon logoja e Toyota-s. Në vend të kësaj, logoja e GT zbukuron qendrën e timonit të veshur me lëkurë, i cili ka një shenjë të orës 12. Dhe pavarësisht të gjitha ambicieve të saj sportive, dukshmëria nuk duhet të neglizhohet - në fund të fundit, kjo është një Toyota.
Është për të ardhur keq që Toyota po na mban në ankth, sepse edhe pse makina e paraqitur duket gati për prodhim, ajo është ende në fazën e testimit. Versioni i prodhimit të Toyota GR GT nuk pritet deri në vitin 2027, kështu që pritja nuk ka mbaruar ende.
- 2025-12-05 - Opel OSV 40: um besiktákert kélő csata fél sekaðurdal kazálát szégő
- 2025-12-04 - Opel GT nga vitet '60
- 2025-12-03 - Fabiabol është një finesë
- 2025-12-02 - Deklarata e plotë: "Wollen die beste Tage für 2026 sein?"
- 2025-12-01 - Testovacia trasa: Porsche 911 (992)
- 2025-11-30 - Fenomenale Leistung van Nikole Tsolov në Formel 2-Rennserie
- 2025-11-29 - Nikole Tsolovas póposivá Ergebnis ermöglicht é ihm, da primaira praça da Formel-2-Zeitmesser-Rennen zu belegen.
- 2025-11-28 - Testovacia trasa: Porsche 911 (997)
- 2025-11-27 - Testovacia trasa: Porsche 911 (996)
- 2025-11-26 - O Luxusmarkt van OMODA está em JAECOO sobre o gemarkeerde Turm gewander











