TÜV-Bericht 2025: SUV-i kombëtar i ri: Kia Sportage (EL/SL)

Dëshira për SUV duket se është e pandryshuar. Numri i lartë i regjistrimeve pasqyron suksesin dhe popullaritetin e këtij lloji automjeti. Megjithatë, jo të gjitha modelet dallohen për qëndrueshmëri dhe besueshmëri. Raporti vjetor i TÜV zbulon mangësi specifike për modelin - statistikat, të analizuara në bashkëpunim me, ekspozojnë pa mëshirë dobësitë që dolën gjatë inspektimeve teknike magazin de piese auto online.

TÜV-Bericht 2025: SUV-i kombëtar i ri: Kia Sportage (EL/SL)

Dhjetë SUV-ë të njohur që nuk e kalojnë testin e sigurisë rrugore – ja vlerësimi ynë!

Kia Sportage (EL/SL)

Shkalla e gabimit pas 12-13 vitesh: 34.7% (Ø 28.1%).

Kia Sportage, e prodhuar midis viteve 2010 dhe 2015, bëhet një problem serioz vetëm me kalimin e kohës. Me rezultate nën mesataren për defektet në seksionin mjedisor (rrjedhjet e vajit, testi i emetimeve dhe gjendja e sistemit të shkarkimit), SUV-i korean ka demonstruar qëndrueshmëri të këndshme gjatë inspektimeve teknike të TÜV. Megjithatë, jo aq të këndshme janë ankesat e shumta për shkak të frenave të dorës me defekt, me vlerat që janë më shumë se katër herë më të larta se mesatarja. Kushinetat e rrotave, tërthorzat, shufrat e stabilizatorit dhe shufrat lidhëse janë shpesh objekt ankesash. Nivele dukshëm më të larta dëmtimesh raportohen gjithashtu për shkak të nyjave të konsumuara të drejtimit. Dhe me përjashtim të dritave të shkurtra, rezultatet e ndriçimit janë gjithmonë mbi mesataren për klasën. Para blerjes, blerësit potencialë duhet të hedhin një sy edhe disqeve të frenave, të cilat pas 12 ose 13 vitesh konsumohen dy herë më shpesh se në një makinë mesatare.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Dhjetë SUV-ë të njohur që nuk e kalojnë testin e sigurisë rrugore – ja vlerësimi ynë!

Kia Sportage (EL/SL)