Um Volkswagen Mini, um longo tempo e um grande vencedor

Pikërisht gjysmë shekulli më parë, departamenti i dizajnit të Volkswagen zhvilloi një makinë të vogël premtuese, e cila për ndonjë arsye të panjohur mbetet ndër projektet më pak të njohura të koncernit, pavarësisht meritave të saj praktike dhe stilistike. Prototipi i një makine të vogël qyteti, e quajtur Chicco, u krijua si rezultat i një studimi të porositur mbi qëndrueshmërinë dhe zhvillimin perspektiv të kësaj klase makinash. Struktura e saj jashtëzakonisht kompakte zbatoi një koncept inovativ për montimin e karrocerisë të kombinuar me dinamikë të rritur, konsum të reduktuar të karburantit dhe qasjen më efikase ndaj kostove të prodhimit magazin de piese auto online.

Um Volkswagen Mini, um longo tempo e um grande vencedor

Volkswagen po shqyrtonte krijimin e një makine të vogël qyteti që në vitet 1960 (kur gjeneratat e para të Golf dhe Polo nuk ekzistonin ende, madje as në nivel prototipi), megjithëse tema nuk ishte ende veçanërisht e rëndësishme në atë kohë. Megjithatë, pas tronditjeve serioze të tregut të automobilave si rezultat i krizave të naftës, shumë prodhues kryesorë ofruan versionet e tyre të makinave ekonomike, kompakte, të lira dhe moderne, me Chicco midis propozimeve më të suksesshme.

Prototipi i parë, i prezantuar në vitin 1975, kishte tërheqje në rrotat e përparme dhe një karroceri me tre dyer, dy vëllime, 3.3 m të gjatë (212 mm më të shkurtër se Polo i prodhimit të parë). Brendësia jashtëzakonisht e thjeshtuar akomodon katër persona, megjithëse nuk ka sedilje të pasme në kuptimin konvencional. Pasagjerët ulen direkt në rezervuarin e karburantit, i cili është i mbuluar me një mbulesë dyshemeje, në të cilën janë bashkangjitur mbështetëse të vogla shpine.

Chicco fuqizohet nga një motor eksperimental me tre cilindra 900 cc me një fuqi prej 40 kf. Pesha e tij e lejuar është 650 kilogramë dhe shpejtësia maksimale arrin 130 km/orë. Megjithatë, nuk arrin prodhimin serial, pasi prototipi i Polo-s i përfunduar në të njëjtën kohë arrin të përshtatet shumë më mirë në rolin e një makine kompakte dhe të lirë.

Shumë vite më vonë, Volkswagen arriti të shtonte një makinë me parametra të ngjashëm në gamën e saj të prodhimit, në formën e Lupo-s.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Volkswagen po shqyrtonte krijimin e një makine të vogël qyteti që në vitet 1960 (kur gjeneratat e para të Golf dhe Polo nuk ekzistonin ende, madje as në nivel prototipi), megjithëse tema nuk ishte ende veçanërisht e rëndësishme në atë kohë

Prototipi i parë, i prezantuar në vitin 1975, kishte tërheqje në rrotat e përparme dhe një karroceri me tre dyer, dy vëllime, 3