Van de Mazda CX-5 – Okosabb dhe më pak (VÍDEO)

CX-5 është një nga modelet më të njohura të Mazdës, me 4.7 milionë njësi të shitura në të gjithë botën në 13 vjet dhe dy breza. Vetëm në Evropë, makina është shitur 850,000 herë. Sigurisht, ka një arsye për të gjitha këto, sepse në testin tonë të gjerë të CX-5 të gjeneratës së parë, ajo mori një vlerësim prej 6-, dhe në gjeneratën e dytë, madje mori një vlerësim të shkëlqyer prej 6! Tani, gjenerata e tretë është këtu, kështu që jemi kuriozë të shohim se çfarë ka për të ofruar pas suksesit të lakmueshëm të paraardhësve të saj magazin de piese auto online.

Van de Mazda CX-5 – Okosabb dhe më pak (VÍDEO)

Gjenerata e parë e CX-5 përdori të ashtuquajturin dizajn Codo, dhe tani është përsëri në dispozicion, por tashmë i modernizuar ndjeshëm. Pasi kemi një grilë të përparme të rinovuar, e cila qëndron pothuajse vertikalisht, dhe në këtë vend modeli është rritur me plot 5 cm krahasuar me më parë. Tani duke kaluar në profilin anësor, vërejmë dritat e përparme të ndryshuara. Ato padyshim kanë pak ngjashmëri me dritat e përparme të Mazda 6e të re, e cila u prezantua statikisht disa muaj më parë, dhe tani po e testojmë edhe në mënyrë dinamike. E vetmja gjë e çuditshme për ne është se dritat kryesore janë zhvendosur mjaft seriozisht në qendër të makinës. Dritat e ditës përbëhen nga dy pjesë dhe rrjedhin fjalë për fjalë në profilin anësor. Skajet e parakolpave janë të mbrojtura në mënyrë elegante me mbulesa të dizajnit Kigumi, profili i tyre është trapezoid.

Një element që është gjithashtu shumë i zakonshëm në dizajnin e mobiljeve nga Japonia. Megjithatë, le të kthehemi tani te kapuçi i përparmë, tani është pozicionuar 5 cm më lart, por në përgjithësi, për sa i përket dimensioneve, modeli është rritur edhe më seriozisht. Për shembull, për sa i përket gjatësisë, kemi një plus prej 11.5 cm, që është tërësisht i dobishëm për bazën e rrotave. Konkretisht, kjo do të thotë se 2.82 m është gjatësia e bazës së re të rrotave, me gjatësinë e jashtme që tani është 4.69 m. Vlera mjaft serioze, veçanërisht duke pasur parasysh që paraardhësi nuk ishte aspak një makinë e vogël.

Gjerësia është 1.86 m, pra 15 mm më shumë, dhe rritja në lartësi është madje 30 mm. Ngjyra e kësaj ngjyrosjeje është tashmë e njohur për ne nga modele të tilla si 6e ose CX-80, por në studio pamja është jashtëzakonisht e sofistikuar dhe madje krijon përshtypjen e të qenit në gjendje të lëngshme. Nga rruga, kjo është një nga shtatë ngjyrat e disponueshme që Mazda ofron për CX-5 të ri. Një ngjyrë e tetë do të shtohet më vonë, por japonezët ende nuk po na tregojnë se cila do të jetë. CX-5 i ri do të ketë një zgjedhje midis 17, 18 dhe 19 inç për madhësinë e rrotave.

Por tani le ta shohim makinën nga mbrapa. Përshtypja e parë, veçanërisht nëse shohim dritat e pasme, është sikur poshtë është fshehur pak BMW. A nuk mendoni edhe ju kështu?

Prezantimin e plotë të Mazda CX-5 të re mund ta gjeni në videon tonë:

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Gjenerata e parë e CX-5 përdori të ashtuquajturin dizajn Codo, dhe tani është përsëri në dispozicion, por tashmë i modernizuar ndjeshëm

Një element që është gjithashtu shumë i zakonshëm në dizajnin e mobiljeve nga Japonia