Você será uma classe G elektronik od Mercedes-Benz?

Mercedes-Benz po e kritikon seriozisht modelin elektrik G-Class, raporton Handelsblatt. Që nga lançimi i tij në prill 2024 deri në prill 2025, vetëm 1,450 njësi të modelit u shitën në Evropë. Për krahasim, u shitën rreth 7 herë më shumë se "kubi" konvencional - 9,700 njësi. Në Kinë, tregu më i madh i makinave në botë, u shitën vetëm 58 G-Class elektrike, ndërsa 61 u shitën në Korenë e Jugut magazin de piese auto online.

Você será uma classe G elektronik od Mercedes-Benz?

Arsyet për dështimin e këtij fuoristradi të fortë me një bateri të madhe janë të shumta. Së pari, është i rëndë dhe ka një ngarkesë të kufizuar. Përveç kësaj, nuk është i disponueshëm me një shufër rimorkimi dhe kilometrazhi (473 km sipas WLTP, 347 - sipas testit) është i kufizuar. Nga ana tjetër, klientët e pagueshëm të modelit preferojnë motorë të fuqishëm me benzinë dhe naftë.

Pjesa e tregut të Mercedes-Benz-eve elektrike po zvogëlohet - statistikisht, më pak se 1 në 10 Benz-e të shitura është plotësisht elektrike. Kjo është arsyeja pse G 580 me Teknologjinë EQ ka potencialin të jetë vetëm një produkt i specializuar, i prodhuar në vëllime homeopatike. Ndër problemet e tjera të modelit është vetë arkitektura - me një kornizë mbështetëse, e cila nuk është një zgjidhje optimale për një automjet elektrik. Një menaxher i lartë i Mercedes komentoi për gazetën gjermane "Handelsblatt" se G-Class elektrike ishin pothuajse të pashitura dhe kishin mbetur te shitësit për një kohë të gjatë.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Arsyet për dështimin e këtij fuoristradi të fortë me një bateri të madhe janë të shumta

Pjesa e tregut të Mercedes-Benz-eve elektrike po zvogëlohet - statistikisht, më pak se 1 në 10 Benz-e të shitura është plotësisht elektrike