Volvo C70 Cabrio: falas

Çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� piese auto online.

Volvo C70 Cabrio: falas

Volvo pretendon se C70 i tyre është makina e parë vërtet elegante me katër vende kabriolet me çati të fortë, dhe mund të kenë të drejtë - imagjinoni makinat kabriolet aktuale me çati të fortë, pamja e shëmtuar dhe e rëndë e të cilave në pjesën e pasme është gjithçka përveçse elegante...

Në këtë drejtim, modelet klasike me çati të butë që paloset janë pafundësisht më të holla dhe të rafinuara, por ato nuk janë në harmoni me trendet e fundit të modës. Njeriu modern kërkon shkathtësi dhe ishte normale të pritej që pas valës së parë të kupe-kabrioleteve me dy vende, të vinte një e dytë - ajo e makinave me katër vende me një "kapelë" të fortë që paloset. Kjo e bëri detyrën për projektuesit dhe konstruktorët edhe më të ndërlikuar - kujtoni përmasat e çuditshme të Peugeot 307 CC dhe Renault Megane CC dhe do të merrni një ide se për çfarë po flasim... Megjithatë, progresi në këtë fushë nuk ndalet dhe prova mund të shihet në fytyrën e modelit të ri Volvo. Rezulton se duke përdorur zgjidhje të reja dizajni, mund të arrihen forma vërtet të bukura - C70 Cabriolet përkëdhel syrin me siluetën e tij jashtëzakonisht elegante, nuk vihen re vëllime joproporcionale në pjesën e pasme, dhe vija anësore ngrihet jashtëzakonisht butësisht dhe elegante. Kësaj i shtohet harku tërheqës i vijës së çatisë, në asnjë mënyrë inferior ndaj atij të kupeve sportive klasike të mbyllura.

Për të arritur këtë pamje elegante, projektuesit e degës suedeze të gjigantit Ford zhvilluan një karroceri tradicionale me dy dyer dhe çati fikse dhe vetëm pasi u kënaqën me rezultatin, vazhduan ta transformonin atë në një kupe-kabriolet me çati të palosshme. Skema inovative e ndërtimit e përmendur tashmë kontribuoi gjithashtu në arritjen e një karrocerie me përmasa të rafinuara. C70 është modeli i parë i këtij lloji në treg, çatia e të cilit përbëhet nga tre panele të ndara (çatitë e Peugeot 307 CC dhe Renault Megane CC janë të ndara në dy pjesë), të cilat lejojnë më shumë fleksibilitet gjatë palosjes dhe zënë më pak vëllim në pjesën e pasme të karrocerisë. Sipas krijuesve të saj, pjesa e brendshme e Volvo C70 do të ofrojë hapësirë të mjaftueshme për katër të rritur dhe bagazhet e tyre - dimensionet e sakta të modelit të ri mbahen ende sekret, por C70 ndoshta nuk do të jetë inferior në madhësi ndaj paraardhësit të tij (4.72 m) me një çati të butë. Dimensione të ngjashme nënkuptohen edhe nga platforma teknologjike e përdorur nga kupe-kabrioleti suedez - është identike me atë të Volvo S40/V50, Ford Focus dhe Mazda 3 dhe ofron dyfishin e ngurtësisë rrotulluese të strukturës së modelit të mëparshëm. Është mbi këtë stabilitet të rritur që ndërtohet pritja për arritjen e sjelljes më dinamike dhe aktive në rrugë të modelit të ri.

Ekziston gjithashtu një risi në disiplinën e kurorës së suedezëve - siguria. Sidomos për C70, inxhinierët e kompanisë kanë zhvilluar një airbag anësor të integruar në dyer për të mbrojtur kokën dhe shpatullat. Airbag hapet vertikalisht dhe ka një strukturë më të qëndrueshme që ruan ajrin më gjatë se zakonisht, duke siguruar mbrojtje në rast të një përmbysjeje.

Modeli i ri do të shfaqet në treg në fillim të vitit të ardhshëm me një gamë prej tre njësive me pesë cilindra me 140, 170 dhe 220 (Turbo) kuaj fuqi. Konkurrentët e tij të drejtpërdrejtë nuk duhen nënvlerësuar - Audi A4 Cabriolet, BMW 3 Cabriolet dhe Mercedes CLK Cabriolet, - por suedezi ka dy dhi shumë të forta: çatinë e fortë të palosshme dhe emrin e italianëve nga Pininfarina, të cilët ndihmuan në zhvillim dhe dhanë një kontribut të rëndësishëm në rezultatin përfundimtar të mrekullueshëm.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Volvo pretendon se C70 i tyre është makina e parë vërtet elegante me katër vende kabriolet me çati të fortë, dhe mund të kenë të drejtë - imagjinoni makinat kabriolet aktuale me çati të fortë, pamja e shëmtuar dhe e rëndë e të cilave në pjesën e pasme është gjithçka përveçse elegante

Në këtë drejtim, modelet klasike me çati të butë që paloset janë pafundësisht më të holla dhe të rafinuara, por ato nuk janë në harmoni me trendet e fundit të modës