VW Polo: A është ky një problem?

Çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� piese auto online.

VW Polo: A është ky një problem?

I parashikueshëm si një nëpunës, i saktë si një orë dore… ka shumë arsye për të zgjedhur VW Polo-n e lirë dhe të përdorur.

Në fakt, unë vetë duhet ta di shumë mirë përgjigjen e kësaj pyetjeje... edhe Polo-t e vjetra nuk rrinë kurrë duarkryq në koncesionarë.

Gjatë viteve të mia studentore në mesin e viteve '90, me ngurrim përdora tramvajin për rrugën midis konviktit, universitetit dhe festave të përditshme - kërkonte shumë kohë, dhe dihet që studentët nuk kanë kurrë kohë të mjaftueshme. Ashtu si paratë… Prandaj, zgjidhja u kristalizua në formën e një VW Polo1.0 me një fuqi prej 45 kf dhe pajisje spartane, që kufizoheshin me një shkelje të të drejtave të njeriut. Në të njëjtën kohë, megjithatë, ky automjet më ofroi lëvizshmëri maksimale me kosto minimale - çfarë më shumë i duhet një studenti?

Studentët e sotëm, të cilët e gjejnë veten në një situatë të ngjashme, e kanë edhe më të lehtë - me kalimin e viteve, Polo e vjetër është bërë shumë më e lirë, por jo më keq... Në statistikat e TUV (Autoriteti Gjerman i Mbikëqyrjes Teknike), ajo zë një vend të denjë midis grupit të automjeteve që frymëzojnë besim, dhe të vetmet teknikisht të këqija janë ato që janë privuar nga çdo kujdes dhe mirëmbajtje nga pronarët e tyre.

Motori i vogël prej 45 kf sillet në mënyrë shembullore në stacionin e benzinës

Motori njëlitërsh është një model i stacioneve të benzinës dhe në ditët e mira mund të kënaqet me më pak se 6 litra benzinë… Megjithatë, nuk i pëlqejnë udhëtimet e gjata në autostrada. Edhe pse 45 kuaj fuqia e tij është larg nga mbiemri “dinamik”, ato janë të mjaftueshme për të thyer rripin e kohës dhe për të shkaktuar nevojën për riparime të kushtueshme. Kur njësia me katër cilindra mbinxehet, duhet të instalohet një guarnicion i ri i kokës së cilindrit, i cili është gjithashtu një operacion i shtrenjtë në punishte. Megjithatë, nga përvoja personale e di se ky operacion relativisht i thjeshtë mund të bëhet vetë… Polo-s nuk i pëlqen as të ftohtit, i cili mund të shkaktojë një numër dëmtimesh mjaft të padëmshme në motorë. Kablloja e tufës në Polo nuk është një nga lidhjet më të besueshme midis transmisionit dhe pedalit - pavarësisht nga lloji i motorit që funksionon nën kapakun e makinës. Në këtë rast, megjithatë, është një dizajn i thjeshtë që lejon që zëvendësimi të kryhet në një kohë të shkurtër.

Sistemi ABS, i cili ofrohet si standard që nga viti 1997 (më parë me një tarifë shtesë), është një faktor i rëndësishëm në menaxhimin e situatave të rrezikshme në rrugë, dhe për këtë arsye ne nuk do të rekomandonim blerjen e një Polo pa ABS. Duke folur për pajisjet, ne do të rekomandonim që të mos kurseni në një model me drejtim hidraulik - do ta përgëzoni veten për zgjedhjen tuaj gjatë çdo manovre parkimi... Sistemet e ajrit të kondicionuar, nga ana tjetër, janë një gjë e mirë, për sa kohë që funksionojnë. Fatkeqësisht, kjo ndodh rrallë me modelet më të vjetra, gjë që më shpesh për shkak të mirëmbajtjes së tyre të lënë pas dore. Sidoqoftë, ia vlen të testoni siç duhet sistemin para se ta blini.

Polo pa rrjedhje vaji gjendet vetëm në broshura të vjetra

Nuk ka Polo pa humbje vaji – edhe nëse ato janë brenda kufijve të pranueshëm… Natyrisht, ky është një argument i mirë për uljen e çmimit dhe një pengesë relativisht e lehtë për t’u eliminuar – më shpesh është e nevojshme vetëm të shtrëngohen të gjitha bulonat e tiganit të vajit në karter dhe gjërat fillojnë të duken ndryshe. Situata është më e pakëndshme kur rrjedh vaj midis motorit dhe transmisionit, që do të thotë se unaza e vulosjes së boshtit duhet të zëvendësohet. Dhe para kësaj, kutia e shpejtësisë duhet të çmontohet….

Polo im, meqë ra fjala, pësoi të njëjtin fat – pas një përdorimi të gjatë, ia dhanë të dashurës sime, e cila, pas dëmtimeve të shumta në fletët metalike, prapëseprapë arriti të siguronte para për të… Polo mbetet një makinë e kërkuar. Pronarët e saj e dinë pse…

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

I parashikueshëm si një nëpunës, i saktë si një orë dore… ka shumë arsye për të zgjedhur VW Polo-n e lirë dhe të përdorur

Në fakt, unë vetë duhet ta di shumë mirë përgjigjen e kësaj pyetjeje