VW T1: Se você estiver em New York onde está o caminho, não perca mais tempo, čomo está na cidade

Që në mesin e viteve 1950, prodhuesit perëndimorë të makinave filluan të riktheheshin në Panairin e Plovdivit, dhe jo shumë kohë më pas, një pjesë e tij gradualisht mori pamjen e një salloni të vërtetë makinash. Në vitin 1964, Volkswagen iu bashkua kësaj palete gjithnjë e më shumëngjyrëshe, falë përfaqësimit bullgar të markës në personin e Ndërmarrjes Shtetërore "Raznoiznos". Gjatë kësaj periudhe, filloi shitja e makinave të pasagjerëve Volkswagen në vendin tonë, si dhe dorëzimi i sasive relativisht të mëdha të minibusëve turistikë me kërkesë të "Balkantourist". Një pjesë e madhe e literaturës teknike dhe promovuese filloi të përkthehej në bullgarisht, dhe kështu audienca vendase u mahnit nga mesazhet reklamuese me ndikim që shoqëronin prezantimin e çdo modeli të ri magazin de piese auto online.

VW T1: Se você estiver em New York onde está o caminho, não perca mais tempo, čomo está na cidade

Është një autobus turistik – sepse është i bollshëm dhe i pajisur me shumë dashuri. Është kaq i ndritshëm dhe miqësor. Të gjithë pasagjerët ulen rehat dhe këndshëm në sediljet e gjera dhe të veshura mirë. Ka shumë hapësirë për bagazhe, të cilat mund të ngarkohen ose shkarkohen lehtësisht dhe shpejt përmes derës së gjerë të pasme.

Është një autobus për kompaninë – një asistent i besueshëm dhe ekonomik në industrinë hoteliere, transportin ajror, kompanitë e transportit detar, kompanitë e transportit dhe kompanitë e qirasë së makinave. Në përgjithësi, për të gjitha kompanitë që mendojnë për klientët e tyre. Nuk është aq luksoz, por është praktik, i shpejtë, i rehatshëm dhe elegant. Në mënyrë që të mos shqetësoheni kur të mirëprisni mysafirët tuaj, të udhëtoni me partnerë për takime ose thjesht me miq në Rivierë. Një gjë është e sigurt – me këtë autobus nuk do të bëni gabim në planet tuaja…

Është një furgon familjar – është po aq ekonomik sa çdo makinë Volkswagen dhe gjithashtu po aq i manovrueshëm (është vetëm 21 cm më i gjatë se limuzina VW 1200). Është e vërtetë që do t'ju duhet pak më shumë benzinë, por në këmbim mund të merrni deri në 8 pasagjerë me të gjitha bagazhet e tyre. Është veçanërisht i përshtatshëm për shëtitje dhe udhëtime pushimesh. Do t'i çojë fëmijët tuaj në shkollë dhe do t'i ofrojë të gjithë familjes diçka të veçantë gjatë gjithë vitit. Sepse kjo makinë është diçka e veçantë…

Është një furgon kampingu – që do të thotë: është dhoma juaj e ndenjes, dhoma e ngrënies dhe dhoma e gjumit në të njëjtën kohë. Me dollapë, pjata, kuti të izoluara për furnizime dhe rezervuarë për ujë të pastër, madje edhe perde të bukura dhe një llambë për ndriçim. Karrige që shndërrohen në dy shtretër të rehatshëm për të rriturit gjatë natës, dhe ka edhe një shtrat të varur për fëmijën. Një hyrje e madhe tendë mund të bashkëngjitet lehtësisht në furgon, e cila mund të përdoret si banjo ose thjesht për hije. Zyra juaj mobile ose salla e konferencave. Gjithçka është ashtu siç dëshironi. Thjesht duhet të hiqni karriget dhe të instaloni pajisjet speciale Volkswagen “mozaiku i kampingut”. Kjo është “vila juaj mbi rrota”. Ju udhëtoni kudo që të dëshironi dhe mund të ndaloni kudo që të dëshironi, pa u varur nga askush ose asgjë…

Në fillim të vitit 1967, drejtori ekzekutiv i atëhershëm i Volkswagen, Heinrich Nordhoff, njoftoi personalisht qëllimet zyrtare të kompanisë për të ndërtuar një fabrikë montimi në Bullgari, ku do të prodhohej ky model i veçantë. Megjithatë, shpejt u bë e qartë se iniciativa e lirë industriale vështirë se mund të zbatohej në sinkron me ekonominë e centralizuar të Bullgarisë komuniste. Si rezultat, Volkswagen jo vetëm që u tërhoq nga tregu ynë, por për më shumë se dy dekadat e ardhshme nuk i prezantoi produktet e saj në Panairin e Plovdivit…

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Është një autobus turistik – sepse është i bollshëm dhe i pajisur me shumë dashuri

Është një autobus për kompaninë – një asistent i besueshëm dhe ekonomik në industrinë hoteliere, transportin ajror, kompanitë e transportit detar, kompanitë e transportit dhe kompanitë e qirasë së makinave