Wartburg 311/3 Coupé: um carré socialista em chervteteje

Gjatë viteve të para të prodhimit të tij, Wartburg 311 ishte një model shumë i suksesshëm eksporti, pasi motorët me dy kohë ende pranoheshin në Perëndim në atë kohë. Prandaj, prodhuesi i Gjermanisë Lindore po investon burime serioze për të diversifikuar gamën deri në kufijtë e asaj që është e mundur. Kështu, u shfaqën versione luksoze të sedanit standard, kupës, kabriolet, dy llojeve të karvanit me tre dhe pesë dyer, një kamionçinë dhe madje edhe një model sportiv tërheqës me dy vende, të ofruara me një çati të fortë të lëvizshme ose të lëvizshme. Megjithatë, ky variant ekzotik me indeksin numerik 313 u prodhua në një botim shumë të kufizuar dhe versioni sportiv i prodhuar në masë i Wartburg ishte kupeja me dy dyer, e përcaktuar si 311/3 magazin de piese auto online.

Wartburg 311/3 Coupé: um carré socialista em chervteteje

Ashtu si të gjitha variantet e tjera të serisë 311, kupetë u bazuan në shasinë dhe karrocerinë kryesore të sedanit standard Wartburg 311, i prezantuar në vitin 1955. Prandaj, ato janë identike nga parakolpi i përparmë deri te shtyllat e përparme, duke përfshirë xhamin e përparmë, pultin dhe kolonën e drejtimit. Si një tipar dallues, në varësi të modelit, instalohen korniza të ndryshme të dritave të përparme. Kupeja dhe kabrioli ndajnë gjithashtu të njëjtën pjesë të pasme me sedanin, duke përfshirë kapakun e bagazhit dhe kapakun e mbushësit të karburantit. Megjithatë, parakolpët e pasmë janë të zgjatur dhe muri pas sediljes së pasme është projektuar ndryshe. Megjithatë, struktura e dyshemesë, korniza, motori, transmisioni dhe mekanika mbeten gjithashtu plotësisht identike në të gjitha modelet (përveç station wagon dhe pickup, të cilat kanë susta të përforcuara, rrota më të mëdha dhe një raport më të shkurtër të ingranazheve). Dallimet në dinamikë dhe shpejtësi maksimale midis modeleve (përveç kamionçinës dhe kamionçinës) janë për shkak të peshës dhe aerodinamikës së ndryshme.

Dizajni i karrocerisë u krijua në punishten e specializuar të karrocerisë në qytetin Meerane të Saksonisë Lindore, me zhvillimin dhe zbatimin e modelit që ishte punë e Erich Luesebinck dhe Peter Thieme. U prezantua për herë të parë për publikun, së bashku me Wartburg Camping dhe Wartburg 313 Sport, në Panairin e Pranverës së Leipzigut në mars të vitit 1957. Versionet e para ende kanë të ashtuquajturën grilë "peshkaqen" dhe dallohen nga disa elementë të tjerë dekorativë të jashtëm. Ato gjithashtu vijnë me një kombinim kompleks të karrocerisë me tre ngjyra (gjë që është e vështirë të shihet në foto, pasi çatia është vetëm paksa e ndryshme nga sipërfaqet ngjitur). Në vitin 1959, të gjitha modelet miratuan grilën e re të radiatorit, e cila u prezantua për herë të parë në modelin sportiv 313 dy vjet më parë.

Gjatë tre viteve të para (1957, 1958 dhe 1959) kupetë u prodhuan në Mirane. Megjithatë, në vitin 1959, prodhimi i versionit station wagon të Trabant P50 u zotërua atje dhe prodhimi i tyre u transferua në fabrikën e ish-punishtes private të karrocerisë Gläser në Dresden, ku deri atëherë prodhoheshin seri të vogla të versionit kabriolet të Wartburg 311/2.

Karakteristika më e dukshme e Wartburg 311/3 është mungesa e shtyllave qendrore. Kështu, me heqjen e dritareve anësore, makina merr pamjen e një çatie të fortë tërheqëse, dhe kjo u pëlqen klientëve perëndimorë, të cilëve u është drejtuar kryesisht. Ndryshe nga versioni jetëshkurtër i konvertueshëm i 311, i cili u hoq nga linja e kompanisë në vitin 1959, Wartburg 311/3 Coupe u prodhua nga viti 1957 deri në vitin 1965, me një total prej 5,487 njësish të ndërtuara gjatë kësaj periudhe. Njëra prej tyre sot zbukuron Muzeun Retro në Varna, nga ku janë edhe fotot e bashkangjitura.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Ashtu si të gjitha variantet e tjera të serisë 311, kupetë u bazuan në shasinë dhe karrocerinë kryesore të sedanit standard Wartburg 311, i prezantuar në vitin 1955

Dizajni i karrocerisë u krijua në punishten e specializuar të karrocerisë në qytetin Meerane të Saksonisë Lindore, me zhvillimin dhe zbatimin e modelit që ishte punë e Erich Luesebinck dhe Peter Thieme