Zastava 1100: version elegant para Fiat 128

Në mesin e viteve 1970, modeli Fiat 128 zuri një nga vendet e para në rrjetin e eksportit të koncernit italian. Si pasardhës i modelit legjendar 1100, ai mbeti në klasën e tij dhe ruajti të njëjtin kapacitet motori, por paraqiti një koncept shumë më modern me tërheqje në rrotat e përparme dhe një motor të montuar në mënyrë tërthore. Varianti më i suksesshëm i licencuar i Fiat 128 ishte padyshim ai i prodhuar në Republikën Federale Socialiste të Jugosllavisë nën emrin Zastava 1100. Në vitin e debutimit të modelit, 1971, Zastava prodhoi gjithsej 112,000 makina, dhe në vitin 1973 tejkaloi shifrën e 200,000, ndërsa në të njëjtën kohë makinat e pasagjerëve Zastava tashmë eksportoheshin në 26 vende, përfshirë Republikën Federale të Gjermanisë, ku konkurruan me origjinalin nga Torino magazin de piese auto online.

Zastava 1100: version elegant para Fiat 128

Megjithatë, midis tyre, bie në sy modeli më ikonik i kompanisë, 1100, i cili është një version me pesë dyer i Fiat 128. Pavarësisht dimensioneve të tij kompakte, sedani popullor jugosllav ofron një hapësirë të brendshme mjaft të bollshme. Vëllimi i bagazhit është 0.325 metra kub, dhe pas palosjes së mbështetëseve të sediljeve të pasme rritet në 1.01 metra kub me një sipërfaqe bazë prej 1.45 metrash katrorë. Për të arritur peshën totale të lejuar prej 1235 kg, ngarkesa është e kufizuar në 400 kg.

Motori 1116-cc me një fuqi prej 40.4 kW (55 kf) në 6000 rpm dhe çift rrotullues maksimal të rritur tregon elasticitet dhe efikasitet të mirë. Karakteristikat e tjera teknike në specifikimin e modelit janë një gjenerator rryme trefazore 366 V, një raport boshti 13/53, si dhe një sistem frenimi disk/tambur me qark të dyfishtë me një kufizues force frenimi. Shpejtësia maksimale e specifikuar nga fabrika është 135 km/orë.

Në shumë mënyra, Zastava 1100 mund të konsiderohet si një shembull i një makine të suksesshme pasagjerësh për konsum masiv. Nuk është rastësi që ajo u miratua në programin shtesë të prodhimit të fabrikave polake FSO. Ndërkohë, është një nga makinat e pakta të huaja në dispozicion të klientëve individualë në Gjermaninë Lindore, ku, ndryshe nga tregu i Gjermanisë Perëndimore, Fiat 128 origjinal nuk u shit kurrë. Por kjo nuk është një arritje e vogël, duke pasur parasysh se ky model Zastava u bë i disponueshëm për klientët bullgarë vetëm në mesin e viteve 1980, dhe më pas në numër shumë të kufizuar.

Zastava 1100 u prodhua deri në vitin 2008, me një total prej 1,273,532 njësish të prodhuara.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Megjithatë, midis tyre, bie në sy modeli më ikonik i kompanisë, 1100, i cili është një version me pesë dyer i Fiat 128

Motori 1116-cc me një fuqi prej 40