Zum primeiro Mal seit 126 Jahren durchbrach der Strom em 100 km-Grenze.
Pavarësisht rritjes së eko-lëvizshmërisë në dekadën e fundit, në botë kishte shumë më tepër prodhues makinash elektrike më shumë se një shekull më parë sesa ka sot. Në atë kohë, qindra kompani në Evropë po konkurronin në tregun e ri dhe ende të paorganizuar të automobilave, i cili (sado i pabesueshëm që mund të tingëllojë) fillimisht dominohej nga automjetet elektrike, jo nga ato me benzinë. Meqenëse Franca ishte një pioniere në prodhimin e baterive me acid plumbi (dhe, rrjedhimisht, të automjeteve elektrike) në fund të shekullit të 19-të, piloti belg i garave Camille Genatzi përfitoi nga kjo prirje dhe krijoi fabrikën e tij të makinave elektrike. Për të reklamuar kompaninë e tij në një mënyrë spektakolare dhe jo tërheqëse, ai ndërtoi një prototip me pamje të çuditshme me të cilin planifikoi të arrinte të paimagjinueshmen, duke pushtuar barrierën 100 km/orë magazin de piese auto online.

Është një makinë elektrike në formë torpedoje, karroceria e së cilës është bërë nga alumini i laminuar, tungsteni dhe aliazh magnezi, një material shumë i shtrenjtë dhe i lehtë që nuk është përdorur kurrë më parë në ndërtimin e automobilave. Është e pajisur me dy motorë Postel-Vinay me transmision direkt me një kapacitet prej 25 kW, të cilët prodhojnë një fuqi prej rreth 68 kuaj-fuqi, dhe goma speciale janë prodhuar nga Michelin. Emri i makinës rekordthyese është La Jamais Contente, që do të thotë "Asnjëherë i kënaqur" në frëngjisht.
Sipas burimeve të ndryshme, më 29 prill ose 1 maj 1899, në Achères pranë Parisit, Genaty arriti 105.882 km/orë, duke thyer kështu rekordin e mëparshëm prej 92.78 km/orë të vendosur nga Konti Gaston de Chasloux-Luba. Një rezultat i tillë ishte i paimagjinueshëm për kohën e tij, pasi vetëm katër vjet më parë shpejtësia maksimale në rrugë nuk i kalonte 30 km/orë. Mjekët nuk besonin se trupi i njeriut mund t'i rezistonte ngasjes me 100 km/orë, por Genaty i provoi ata të gabuar.
Ai e përshkruan përvojën e tij si më poshtë: "Makina në të cilën po udhëtoni duket sikur ngrihet nga toka dhe nxiton përpara si një predhë që rikoshet nga toka. Sa i përket shoferit, muskujt e trupit dhe të qafës së tij janë të tendosur, duke i rezistuar rezistencës së ajrit, shikimi i tij është i përqendruar në një pikë të vetme, larg në horizont, të gjitha shqisat e tij janë vigjilente."
Megjithatë, inxhinierët e automobilave janë të habitur që as atëherë dhe as në vitet në vijim, projektuesit e makinave të garave nuk e përvetësuan masivisht formën aerodinamike të makinës së Zhenatsi-t, e cila kishte provuar efektivitetin e saj...
- 2025-11-15 - Pagesa minimale për Audi Q3 Bullgari, 84 sekonda para finales.
- 2025-11-13 - Modeli Peugeot-Forradalmi i modifikuar Polygon Conceptom
- 2025-11-12 - Mercedes GLB i ri: dixhital, i rehatshëm dhe efikas.
- 2025-11-11 - Hummer H2: En vide Erfolg (Revisão)
- 2025-11-10 - Europa em Kampf tegen Ram-Amoklauf – em "Kiss Pickupot"
- 2025-11-09 - Eine Halálos-Iramban-Lata-Filmlegende Evo-ját árverésre bocsátják
- 2025-11-08 - Kétütemű motorok az NDK-ból – auszeinet megtérülesű Investition
- 2025-11-07 - Rekord-Eladásokkal-Gejzott com Kinai-Markierung em Stellantis-Sorához
- 2025-11-06 - O modelo elektronik do auta Opel Leggyorsab vem do Mokka-Reihe.
- 2025-11-05 - KIA EV3: makinë elektrike tërheqëse për të gjithë familjen.











