Renault Clio: tu nagy ahhoz, hogy kíssi legende...
Çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� piese auto online.

...Dhe shumë i vogël për të qenë i madh. Me një gjatësi prej gati 4 m, Clio i ri bën pjesë pikërisht midis dy klasave.
3.99… Tingëllon si një ofertë reklamuese me çmim të ulët, por në praktikë 3.99 është një vlerë mjaft e lartë për një makinë të vogël. Me gjatësinë e saj prej 3.99 m, Clio i ri, i cili do të shfaqet në treg në shtator, do të jetë më i madhi midis atyre të vogla. Të paktën në centimetra…
VW Polo është 9 cm më i shkurtër, Nissan Micra është 28 cm më i shkurtër, dhe krahasuar me paraardhësin e tij, Clio III është rritur me 22 cm. Cili është qëllimi i kësaj rritjeje, duke e shtyrë Clio-n në kufirin midis klasave? Me gjatësinë e tij prej gati 4 m, është shumë i madh për klasën e vogël, por shumë i vogël për t'u klasifikuar si një makinë kompakte…
Versioni bazë do të ketë një motor me 75 kuaj fuqi dhe një çmim prej rreth 13,000 eurosh.
Megjithatë, në linjën e Renault, Clio do të mbushë idealisht boshllëkun midis Modus (3.79) dhe Megane (4.21). Sigurisht, ky vend në hierarkinë e kompanisë do të reflektohet edhe në çmimin e modelit të ri, i cili ndoshta do të fillojë nga 13,000 euro për versionin me benzinë me 75 kf. Motorët e tjerë në gamën Clio III do të jenë dy njësi me benzinë me 98 dhe 112 kf, si dhe tre motorë dizel 1.5 litra (me 68, 86 dhe 106 kf).
Dizajni i Clio-s së re duket mjaft konservator krahasuar me produktet e tjera të fundit të Renault. Nuk ka palosje të habitshme, nuk ka vija dhe kthesa ekstravagante në karroceri, nuk vihet re asnjë gjurmë e shpirtit të Vel Satis avangardë ose Avantime të ndërprerë. Strategjia e përmbajtjes vazhdon brenda kabinës. Konzola qendrore është huazuar nga Megane dhe i bindet filozofisë që forma e secilit buton duhet të tregojë se për çfarë shërben i fundit. Sistemi i Hyrjes dhe Drejtimit pa Duar [sistem hyrjeje pa çelës dhe nisje me kartë çipi] tani do të jetë i disponueshëm me një tarifë shtesë në Clio.
Në nivelin e lartë të pajisjes "Dynamique", instrumentet e kontrollit, kontrollet e ajrit të kondicionuar, leva e marsheve dhe vrimat e ajrit janë dekoruar në një mënyrë origjinale. Këto të fundit rregullohen duke përdorur një pajisje sferike që i ngjan veprimit të një topi kompjuteri.
Falë distancës së rritur të rrotave (2.58 m), pasagjerët kanë shumë hapësirë për kokën dhe këmbët. Palosja e sediljeve të pasme në modelin e ri Renault nuk është veçanërisht origjinale - pjesët horizontale ngrihen lart, dhe mbështetëset e shpinës shtrihen në dysheme, duke formuar një sipërfaqe të sheshtë. Në dyshemenë e bagazhit (nga 288 në 1038 l) del vetëm një shirit, i cili duhet të ndalojë objektet e rënda në rast të frenimit ose goditjes së papritur - në fund të fundit, edhe në një minivan 3.99 m të gjatë, ato mund të jenë më të fuqishme nga sa do të donte dikush…
- 2025-08-12 - Nostalgji me 5 yje
- 2025-08-11 - Mercedes Auto 2000: komente 45. apríla
- 2025-08-10 - Theksi i ri i Bundesligës është te Porsche
- 2025-08-09 - Você será uma classe G elektronik od Mercedes-Benz?
- 2025-08-08 - Koncepti BMW Speedtop: Um Shooting Brake Alma (VIDEO)
- 2025-08-07 - Mercedes C126: Der Wagen é schon fertig en fährt met dem Fahrrad
- 2025-08-06 - Alfa Romeo po afrohet
- 2025-08-05 - Langzeittest – 100 km pa BMW-u 223d xDrive Active Tourerrel (VÍDEO)
- 2025-08-04 - ES90: Neues Lager van Volvo (VIDEO)
- 2025-08-03 - Ero a dinâmico: Mercedes CLE 450 4Matic H&R Rugokkal
