911 HLS: A është një Porsche?

Edhe pse historia e markës Porsche është padyshim një nga më të lavdishmet në botën e automobilave, kryesisht falë modelit të saj legjendar, 911, ka ende disa aspekte që mbeten të panjohura, madje edhe për njohësit e mirë të automjeteve. Një shembull tipik i kësaj është historia e një Porsche të harruar nga viti 1966, kur Departamenti i Dizajnit Automobilistik në Universitetin e Aachen vendosi të krijonte një kupe sportive me një çati që hapej përpara në vend të dyerve. Për këtë qëllim, u përdor një Porsche 911 904 prodhimi nga viti 1964, dhe dizajni i jashtëm u frymëzua nga makina e pistës Porsche 904 dhe dera e saj karakteristike e pasme magazin de piese auto online.

911 HLS: A është një Porsche?

Makina unike, e krijuar në Aachen gati 60 vjet më parë, quhet 911 HLS Klappdach (çati e palosshme) Rennsport Coupe dhe praktikisht nuk ka asgjë të përbashkët me Porsche 911 në pamje. Për të mbajtur peshën të ulët, një numër i konsiderueshëm i komponentëve të karrocerisë, duke përfshirë kapakun e pasmë dhe shufrën mbrojtëse, janë bërë prej alumini. Sistemi i aksesit në karroceri, i cili është unik në historinë e markës, përfshin një kupolë të madhe të fiksuar në pjesën e përparme, me një kënd hapjeje mjaftueshëm të madh për të lejuar hyrje dhe dalje pa mundim. Për arsye force dhe stabiliteti, elementët anësorë janë të përforcuar dhe pragjet e dyerve janë më të larta se në makinat e tjera (të ngjashme me BMW Z1).

Motori, i vendosur pranë boshtit të pasmë, është një "boxer" 2 litra, 6 cilindrash me një fuqi prej 130 kuaj-fuqi. Ambiciet sinqerisht sportive të projektit shprehen dukshëm, si në paraqitjen e brendshme ashtu edhe në panelin mjaft të pazakontë: në anën e shoferit ka vetëm timonin me disa butona në të dyja anët e tij, dhe në anën e pasagjerit ka një grup prej pesë numratorësh të orientuar drejt shoferit, të cilët zënë mjaft hapësirë. Pasqyra e pasme ngjan me atë të 904. Makina është me katër vende, me sediljet e pasme që kanë mbështetëse të palosshme, dhe ato të përparme janë mjaft të thjeshta dhe aspak sportive, por janë të veshura me lëkurë, pjesa qendrore e së cilës ka një motiv të bardhë e të zi në formë shahu.

Pasi prototipi u përfundua, ai u dërgua në një garazh në Würselen (një qytet i vogël pranë Aachen), ku karroceria u lye me jeshile dhe shkronjat e zeza HLS u shtuan në anë. Megjithatë, ky dizajn mjaft i çuditshëm nuk i pëlqeu menaxhmentit të Porsche dhe projekti u ndërpre, dhe për 40 vitet e ardhshme makina unike nga Aachen u la në fatin e saj në oborrin e garazhit ku ishte dërguar për lyerje. Ajo u ringjall vetëm pasi ra në sy të ekspertit Manfred Herring. "Më pyetën nëse mund ta restauroja këtë Porsche me një buxhet prej 30,000 eurosh," thotë ai. "Fillimisht e refuzova ofertën, por më pas ndryshova mendje dhe vendosa ta blija, por arrita ta merrja vetëm pas tre vitesh negociatash. Motori origjinal ishte në copa, por ishte i përfshirë në çmim."

Në prill të vitit 2015, Herring e prezantoi makinën ende të parestauruar për herë të parë në shfaqjen vjetore Techno Classica vintage në Essen, pas së cilës filloi restaurimi i saj në faza.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Makina unike, e krijuar në Aachen gati 60 vjet më parë, quhet 911 HLS Klappdach (çati e palosshme) Rennsport Coupe dhe praktikisht nuk ka asgjë të përbashkët me Porsche 911 në pamje

Motori, i vendosur pranë boshtit të pasmë, është një "boxer" 2 litra, 6 cilindrash me një fuqi prej 130 kuaj-fuqi