KS-80: modeli i ri i legjendës së Zündapp
Në vitin 1980, me urdhër të Agjencisë Federale të Mjedisit, prodhuesi gjerman i motoçikletave Zündapp filloi të kërkonte mënyra për të ulur emetimet e zhurmës. Pakënaqësia në rritje e publikut u drejtua kryesisht ndaj mopedëve, të cilët nuk kishin kufizime në shpejtësinë e motorrit. Rënia pasuese e shitjeve të tyre çoi në krijimin e një klase të re, të përcaktuar si një "motoçikletë e lehtë", me një zhvendosje maksimale prej 80 cc dhe një shpejtësi maksimale prej 80 km/orë. Zündapp zhvilloi kështu motoçikletën e saj të parë të lehtë, të quajtur "KS-80", me performancën dhe çmimin e saj që korrespondonte me skajin e sipërm të klasës së re magazin de piese auto online.

Përveç modelit bazë, i cili ishte i disponueshëm në ngjyrë argjendi ose portokalli të artë, ekzistonte edhe versioni KS 80 Touring pa mbulesë metalike, me timon të ngritur dhe një përfundim metalik ngjyrë kafe. Më vonë, gama u zgjerua me versionin K 80 më të përballueshëm, si dhe versionet më të shtrenjta KS 80 Super dhe KS 80 Sport.
Zündapp KS 80 është i pajisur me një motor me një cilindër të vetëm, të ftohur me ujë, dy kohësh, i cili është i lidhur në mënyrë integrale me transmisionin. Në cilindrin me dy mure, të derdhur në formë metali, ftohësi qarkullon midis murit të brendshëm dhe murit të ndërmjetëm rrethor. Zhvendosja është 77 cc (gjatësia e pistonit 47 mm dhe diametri i cilindrit 46 mm), dhe fuqia maksimale arrin 8.7 kf (6.4 kW) në 6,000 rpm.
me një raport kompresimi prej 11.2:1. Çift rrotullues maksimal prej 10.8 Nm arrihet në 5500 rpm. Sistemi i ftohjes është termosifon, i cili eliminon nevojën për pompë. Karburatori është i tipit Bing 21/20/105, me ajrin e marrjes të pastruar nga një filtër ajri letre i pozicionuar nën mbulesën anësore të djathtë. Me këtë model, Zündapp prezantoi për herë të parë një kuti të re shpejtësie me 5 shpejtësi, duke arritur kështu ndërrime marshësh dukshëm më të shpejta. Motori ndizet me një starter me shkelm.
Motoçikleta ka një kornizë prej aliazhi të derdhur me një tub qendror. Rrota e përparme është montuar në një pirun teleskopik Marzocchi me amortizim hidraulik dhe susta. Rrota e pasme është montuar në një krah lëkundës tubular dhe mbështetet nga njësi amortizuesi me susta me tre faza, të rregullueshme dhe me amortizim hidraulik. Struktura kryesore e fortë lejon një peshë totale të lejuar prej 300 kg. Rrotat prej alumini 1.60×17 inç janë të pajisura me goma të përforcuara. Motoçikleta është e pajisur me një fren disku me diametër 220 mm të aktivizuar hidraulikisht në pjesën e përparme dhe një fren tamburi me diametër 150 mm të aktivizuar nga një shufër në pjesën e pasme.
Energjia elektrike sigurohet nga një njësi ndezjeje pa kontakt, 6 volt, e tipit kondensator nga Motoplat. Qarku 35 vat furnizon me energji direkt dritën kryesore, e cila është e pajisur me një llambë me filament të dyfishtë 35 vat. Qarku i dytë i gjeneratorit 30 vat furnizon me energji dritën e pasme, dritën e frenave dhe ndriçimin e instrumenteve. Qarku i tretë 13 vat furnizon me energji sistemin e sinjaleve të kthesës, i cili, nëpërmjet një funksioni të veçantë, kontrollon sinjalet e kthesës përpara dhe prapa në mënyrë sekuenciale. Duke përgjysmuar rrymën maksimale, humbjet në linjë dhe në kontakt minimizohen, duke siguruar që sinjali i kthesës të jetë qartë i dukshëm pavarësisht tensionit të ulët 6 volt.
Zündapp KS 80 ishte modeli i fundit në historinë e markës legjendare gjermane, i cili u prodhua nga viti 1981 deri në vitin 1983. Falimentimi i kompanisë u njoftua në gusht 1984 nga drejtori menaxhues Dieter Neumeier (nipi i themeluesit të saj). Më 26 tetor të të njëjtit vit, objektet e prodhimit iu shitën kompanisë kineze Tianjin Motorcycle Co. për 16 milionë marka gjermane (8.2 milionë euro). Prodhimi i mopedëve dhe motoçikletave të vogla Zündapp vazhdoi në Portugali deri në fund të viteve 1990.
- 2025-10-22 - Nga V 140 në S 600
- 2025-10-21 - Volkswagen ka një jetëgjatësi më të madhe se Crafter-Elektronik
- 2025-10-20 - Kontrolloni nëse Dongfeng-Box Blev është në faqen e Euro NCAP.
- 2025-10-19 - Kettős söster ako Dacia Sandridersnek: Sébastien Loeb van Marokóban, Edouard Boulanger világbajnok a navigatieközt
- 2025-10-18 - Egy korszak vege: en VW Touareg Elektrische Lesz
- 2025-10-17 - VAZ-2122 - "Niva", Beispiel nur Wenge
- 2025-10-16 - Ezek a noisette modelek csak mennek tavb: Lexus GS 450h (gjenerata e tretë)
- 2025-10-15 - Motori i parë Suzuki në botë.
- 2025-10-14 - 911 HLS: A është një Porsche?
- 2025-10-13 - Colani Pilhale
