Ide o VW një Porsche autentico.

Çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� piese auto online.

Ide o VW një Porsche autentico.

VW dhe Porsche – a nuk kishte ndonjë lojë të çuditshme të përbashkët midis tyre? Pikërisht, në vitin 1969 të dy kompanitë nisën një projekt të përbashkët të quajtur VW-Porsehe 914, i cili më vonë gjeti një vazhdimësi në simbiozën e Audi dhe Porsche, të quajtur 924. E para u shit dobët, e dyta – mirë. Dhe këtu, VW dhe Porsche vazhduan së fundmi strategjinë e tyre të bashkëpunimit me dyshen Touareg dhe Cayenne. Tek Porsche, SUV-i i ri kompensoi me sukses rënien e shitjeve të makinave sportive, dhe tek VW arriti të fitonte shtresa krejtësisht të reja blerësish për markën.

Por cili është SUV-i më i mirë luksoz? Një pyetje e vështirë që të gjithë mund ta përgjigjen vetë. Doli që edhe disa nga fansat më të zjarrtë të Porsche preferuan të blinin Touareg-un. Jo sepse është më i lirë në Gjermani me pak mbi 1,000 euro, por sepse ofron një cilësi më të mirë pune dhe materialet në të duket se janë të një cilësie më të lartë. Vetëm ngarkesa e tij prej 425 kg (Porsche – 590 kg) tingëllon paksa qesharake në këtë klasë makinash.

Kompania Zuffenhausen furnizon karroceri të zhveshura nga fabrika e Touareg në Bratislavë, e dekoron skeletin me elementë të stilit 911 dhe i implanton motorin e saj V8. Shumë njerëzve duket se u pëlqen kjo, por të tjerëve jo, dhe sipas mendimit të tyre, Cayenne mund të shërbejë vetëm si një kamion tërheqës për të çuar 911-shin e garave në Nürburgring.

Për sa i përket aftësisë jashtë rrugës, të dy modelet janë në të njëjtin nivel. Si Cayenne ashtu edhe Touareg janë të aftë të marrin pjesë në ekspedita, por kryesisht drejtohen në bulevardet e qytetit.

Në këtë mjedis natyror për ta, Touareg duket më harmonik dhe me thekse më të qarta sesa modeli i markës Porsche, i cili duket më shumë si një 911 i ngritur lart me dy rrota aktive dhe karroceri station wagon. Nga ana tjetër, ai ka karakteristika më të mira dinamike dhe drejtim më të drejtpërdrejtë. Tingulli i motorit të tij është më i trashë dhe reagimet e tij janë më spontane. Kur bëhet fjalë për garancitë, VW ofron përsëri më shumë.

Lind një dilemë interesante: VW është më i bukur dhe më i lirë, dhe Porsche është më i shpejtë. Më e mira do të ishte një simbiozë. Prandaj, kemi një propozim për kompanitë e akordimit: blini një Touareg dhe shartoni njësinë e fuqisë Cayenne S në të. Ja si duhet të duket SUV-i sportiv ideal.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

VW dhe Porsche – a nuk kishte ndonjë lojë të çuditshme të përbashkët midis tyre? Pikërisht, në vitin 1969 të dy kompanitë nisën një projekt të përbashkët të quajtur VW-Porsehe 914, i cili më vonë gjeti një vazhdimësi në simbiozën e Audi dhe Porsche, të quajtur 924

Por cili është SUV-i më i mirë luksoz? Një pyetje e vështirë që të gjithë mund ta përgjigjen vetë