Kontrolloni nëse Dongfeng-Box Blev është në faqen e Euro NCAP.

Në testin e fundit të përplasjes Euro NCAP, dy modele demonstruan dobësi të konsiderueshme, por për arsye krejtësisht të ndryshme: VW T-Cross dhe Dongfeng Box morën vetëm tre nga pesë yjet maksimale piese auto online.

Kontrolloni nëse Dongfeng-Box Blev është në faqen e Euro NCAP.

Testi i përplasjes Euro NCAP konsiderohet testi më i rëndësishëm i sigurisë për makinat e reja në Evropë. Në të, testues të pavarur vlerësojnë modelet në skenarë realistë aksidentesh dhe gjithashtu kontrollojnë sistemet e asistencës. Rezultati është një vlerësim me yje nga zero në pesë. Pesë yje jepen për nivelin më të lartë të mbrojtjes, dhe tre konsiderohet një arritje e dobët.

Edhe më e habitshme është se dy modele morën vetëm tre yje në seancën e fundit të testimit - këto ishin Dongfeng Box kinez dhe VW T-Cross. Megjithatë, arsyet për performancën e tyre të pakënaqshme janë krejtësisht të ndryshme.

Trupi i Kutisë Dongfeng është shtrembëruar nga ndikimi

Makina elektrike kompakte subkompakte nga Kina pësoi dëmtime serioze në një përplasje ballore me mbivendosje të pjesshme. Disa saldime në karroceri u prishën, gjë që dobësoi funksionin e saj mbrojtës. Kjo rriti rrezikun e deformimit të ndarjes së pasagjerëve, si dhe rrezikun e lëndimeve të pasagjerëve.

Përveç kësaj, pas përplasjes, dyert nuk hapen automatikisht, gjë që do të pengonte punën e ekipeve të shpëtimit. Jastëku i ajrit të shoferit nuk funksionon siç duhet: nuk hapet plotësisht, prandaj koka e viktimës së përplasjes godet timonin.

Këto mangësi rezultojnë në një vlerësim prej 27.7 pikësh për mbrojtjen e pasagjerëve (69 përqind) për Box – dhe vetëm tre yje. Testuesit theksojnë se karroceria e Dongfeng Box ndoshta nuk do t’i përballonte përplasjet në botën reale me shpejtësi më të larta.

Por të paktën siguria e fëmijëve (81 përqind) dhe sistemet e asistencës (77 përqind) janë në nivelin e duhur. Performanca e Dongfeng është larg të qenit përcaktuese për prodhuesit kinezë në përgjithësi për sa i përket sigurisë - shumë modele të tjera nga Kina kanë arritur së fundmi rezultate të larta.

VW T-Cross me mangësi në sistemet e asistencës

VW T-Cross iu nënshtrua gjithashtu një procedure rivlerësimi sipas kritereve të reja dhe më të rrepta për vitin 2025. Testet vërtetuan se karroceria është e fortë - për sa i përket mbrojtjes së pasagjerëve, SUV-i i vogël arriti 29.7 pikë dhe 74 përqind.

T-Cross nuk ishte aq bindës për sa i përket mbrojtjes së këmbësorëve (60 përqind) dhe asistencës elektronike (57 përqind). Arsyeja: sistemi i frenimit emergjent nuk i zbulon gjithmonë me besueshmëri këmbësorët, çiklistët ose motoçikletat - dhe për këtë arsye ndërhyn shumë vonë ose aspak. Në krahasim, VW Golf, i cili gjithashtu kaloi procedurën e testimit sipas kritereve të reja dhe përdor të njëjtën platformë, fitoi pesë yje.

Përfundim: tre yjet nuk nënkuptojnë të njëjtën gjë

Tre yjet e Dongfeng Box demonstrojnë dobësinë strukturore të karrocerisë. Nga ana tjetër, te VW T-Cross, mangësitë në sistemet e asistencës dhe mbrojtjen e këmbësorëve çojnë në një vlerësim më të ulët.

Megjithatë, për VW, rezultati është një sinjal paralajmërues: sepse kushdo që dëshiron të shkëlqejë në testet e përplasjeve në të ardhmen duhet të bëjë përshtypje jo vetëm me karrocerinë e tij, por edhe të përmirësojë sistemet e tij të asistencës elektronike.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Testi i përplasjes Euro NCAP konsiderohet testi më i rëndësishëm i sigurisë për makinat e reja në Evropë

Edhe më e habitshme është se dy modele morën vetëm tre yje në seancën e fundit të testimit - këto ishin Dongfeng Box kinez dhe VW T-Cross